Vastaus: Clan Warsit
No niin, pientä raporttia illan Clan Wars-peleistä. Kovasta yrityksestä huolimatta saatiin vain kaksi kunnon matsia aikaiseksi. Ensimmäisenä hyökkäys-häviö [COQ]-klaania vastaan. Harmi ettei saatu uusintamatsia, niin oltais voitu kokeilla sitä kohteen miinoitusta ja itsemurha-juttua. No anyway... melkein saatiin C auki, se ei ollut paljosta kiinni.
Toinen matsi sitten olikin illan viimeinen, vajaalla miehityksellä [ <3]-klaania vastaan ja puolustus-häviö. Se oli niin voitettavissa että ihan harmittaa että mentiin häviämään se. Koko KFS-joukkueen voimin oltais varmasti voitettu.
Kuten tästä huomaa, aulassa joutuu paljon odottamaan ja amerikkalaiset klaanit kun tulevat online vasta niin myöhään että ei siellä oikein kunnon vastusta saada kun vasta kuin yöllä, mutta kuka jaksaa silloin enää pelata. Harmi ettei Zipper saanut aikaiseksi sitä lupailemaansa Clan Warssia, koska muistan erittäin hyvin sen blogi-postauksen missä lupailtiin että saadaan klaaniaula ja Clan Wars. No, Zipper sitten päätti sellaisen tehdä Socomiin. Että näin.
Mutta näillä puheilla, kiitos kaikille osallistujille, saatiin me 32 pelaajaa kasaan, hyvä että porukkaa vielä kiinnostaa pelata, tätä PS3-parasta peliä

. Nyt itse olen sitä mieltä, että en enää henkilökohtaisesti osallistu näihin Clan Warsseihin. En vain enää jaksa olla niin kiinnostunut, odottamaan turhaan, vaikka kuinka hyvä matsi olisi tiedossa. Eli vetäydyn tässä nyt Clan Warsseista, mutta peli-illoissa olen edelleen mukana. Niin kauan kuin pelaajia riittää

. Ja toisella hahmollani (KELA_maksaa), saatan muutamat pelit pelata tuolla KFV:n puolella, että saatais taas niitä KFS vs. KFV matseja aikaiseksi.
-DTK