Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CO-OP pelit (+ Jaetun ruudun moninpelit)?

Vastaus: CO-OP pelit (+ Jaetun ruudun moninpelit)?

Jouluks ois tarkotus hankkia joku jaetun ruuden moninpeli. Gears of War 2 käynyt mielessä ja on tällä hetkellä kuumin ehdokas, mites Left 4 Dead? Mitä foorumilaiset suosittelee?
 
Vastaus: CO-OP pelit (+ Jaetun ruudun moninpelit)?

GoW2 on v***n hyvä, mutta itse kun en ole tottunut pelaamaan samalla töllöllä co-op-pelejä, muita kun smäkkejä...

L4D oli yllättävän tylsä -yaaawn-, ja sitä kummastelin kun ei voinut pelata nelisteen, tai ainakaan kolmisteen ei voinut.
 
Vastaus: CO-OP pelit (+ Jaetun ruudun moninpelit)?

Jouluks ois tarkotus hankkia joku jaetun ruuden moninpeli. Gears of War 2 käynyt mielessä ja on tällä hetkellä kuumin ehdokas, mites Left 4 Dead? Mitä foorumilaiset suosittelee?

Gears of War 2:n kanssa ei voi mennä vikaan, jos Co-Op pelistä puhutaan. Pelasit sitten Liven yli tai samalla koneelle jaetulla ruudulla.
 
Vastaus: CO-OP pelit (+ Jaetun ruudun moninpelit)?

Oma ääneni menee loistavalle PC/X360 coppailulle nimeltä Left 4 Dead.
 
Vastaus: CO-OP pelit (+ Jaetun ruudun moninpelit)?

Saints Row 2 puuttuu tuolta... :O

Toimiiko toi Fable 2 hyvin netissä, jos olen hosti? Vai yhtä helvettiä?
 
Vastaus: CO-OP pelit (+ Jaetun ruudun moninpelit)?

Saints Row 2 puuttuu tuolta... :O

Toimiiko toi Fable 2 hyvin netissä, jos olen hosti? Vai yhtä helvettiä?

Tuohon kysymykseesi, luulisin että riippuu aika pitkälle nettiyhteydestäsi... 3G-modeemeilla tuskin on nautinnollinen pelikokemus, mutta jos sinulla on esim >2M sisään >0,5 ulos, niin kyllä luulisi toimivan. En ole yhtään varma, mutta kannattaa kuitenkin olla hyvä nettiyhteys.

Viesti saattaa olla sekava, koska aika kova kuume on nyt. : D
 
Vastaus: CO-OP pelit (+ Jaetun ruudun moninpelit)?

Eilen tuli kokeiltua RE5 demoa kaverin kanssa ja vaikutti lupaavalta tuon yhteispelin suhteen. Jaetussa ruudussa tosin ruuduista tuli jotenkin häiritsevän pieniä. Verkkopeliähän ei päässyt vielä kokeilemaan.
 
Vastaus: CO-OP pelit (+ Jaetun ruudun moninpelit)?

Paras coop-peli jaetulla ruudulla mitä olen koskaan pelannut on Splinter Cell Chaos Theory, jonka saa käsittääkseni ladattua nykyään melko halvalla livestä xbox originals -osastolta. Grafiikkakaan ei ole kärsinyt kovin pahasti vaikka onkin vanhan boksin pelejä, tukeekin vielä laajakuva- ja 480p-tiloja. Ainoa puute pelissä on coop-kenttien vähyys, mutta onneksi gold-jäsen saa vielä ladattua niitä pari kappaletta lisää.
 
Vastaus: CO-OP pelit (+ Jaetun ruudun moninpelit)?

RE5 oli ihan hauskaa live-coppina ja myöhemmin vedettiin vielä kaverin kanssa split screenillä läpi ja hauskaa oli niinkin vaikka jokusen kerran olin jo läpäissyt sitä ennen.

Heavy Weaponia suosittelen ehdottomasti!
 
Vastaus: CO-OP pelit (+ Jaetun ruudun moninpelit)?

Oon täs ostamassa boxia parin viikon sisään, mutta kyselisin että onko siis L4D pelissä jaetun ruudun co-op/versus? Vois olla aika hauska :)
 
Vastaus: CO-OP pelit (+ Jaetun ruudun moninpelit)?

Lyhyt vastaus. Kyllä on ja on hauska :)

Kiitos vastauksesta, mutta vielä ois yks kysymys:rolleyes: Voikos tuota tom clancy's endwaria pelata kaksistaan samalta koneelta ihan sama miten (kunhan ei vuorotellen :)) Kun ostan boxin, ostan sille myös 5-10 peliä joihin lukeutuu halo, molemmat geowit sekä tuo endwar ja l4d. Vielä jos on joitakin co-op pelejä nii ois hyvä jos voisitten kertoo harkinnan arvoisia.
 
Ylös Bottom