Vastaus: CO-OP pelit (Jaetun ruudun)?
Itsellä ollut usein velipojan kyläillessä kovat setit terrorist huntin parissa Rainbow Six Vegasissa. Sitä voin ainakin lähes varauksetta suositella. Muutenkin nuo Tom Clancyn pelit ovat ihan hauskoja Co-oppina.
Hmmmm, kiitos muistutuksesta!

Vegas ykkösen aikoihin tuli sitä terrorist huntia veivattua aivan mielettömästi. Olin ihan täysin unohtanut.. Vegas 2:den vuokrasin ja vetäisin läpi, mutta onko siinä terrorist hunt ynnä muuta co-op juttua? Ykkösen terrorist huntin parissa oli senverran hauskaa että jos vegas kahdessa on hauskoja co-op kenttiä, vois sen alehintasena napata nyt jostain itselle
Halo ODST oli jokseenkin pettymys co-oppina, kun just ostanut 32 tuumasen HD television... ruudun jako kun oli horizontal eikä tietenkään reunoihin asti... 5:4 suhde kaiketi. Ja jäi siis molempien ruudut todella pieneksi. Eikä missään asetusta miten sen sais verticaliks.. Yleensä horizontal on ehdottomasti parempi, mutta verticalilla jos sais ison laajakuvanäytön kahteen osaan keskeltä, jäis molemmille melkein perus näytön kokonen ruutu. Olis ässä...
Mut en ainakaan keksinyt miten se onnistuis, kun ei optiota asetuksissa ollut.
...olisi kiva jos vaikeusasteet voisi itse määritellä erillaisilla säädöksillä tulevaisuudessa. Esim, voisi määrittää paljon ammuksia voi olla maksimissa, kuinka paljon vihollisia on, paljon ne kestää, mikä AI:n taso on, kuinka paljon oma hahmo kestää.
Se olisi ihan piristävää kun voisi itse räätälöidä oman haasteen.
Nyt kun sanoit, niin ihmettelen suoraansanottuna miten tuota ei jo ole useissa peleissä

Olis varmaankin melko helppo heittää vastaavanlainen räätälöintivalikko jokaiseen peliin mihin sellainen vain sopisi. Antais nimittäin melko paljon uudelleenpeluuarvoa mihin peliin tahansa jos sais esim. lisättyä huoneisiin useamman vihollisen tai vaihdettua arvoja ja vastuksia. Lisäisin samantien esim. Batman Arkham Asylumiin vihollisia, reilulla kädellä
Ja vaikka niitä ei story modeihin annettaiskaan, niin aina jos minkäänsortin challengejuttuja pelissä on, pitäisi mukana olla täysin custom matsitkin. ODST:n firefight co-opissakin ihmettelin sitä, ettei voi itse räätälöidä waveja tai käytössä olevia aseita.. ellen sitten ole ollut täysin sokea

Ja Arkham Asylumissa ei voi muuttaa challengeissa yhtikäs mitään. Valinta missä saisi valita huoneen, gadgetit, viholliset ja objektit olis ollut melko jäätävä lisä.