Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD: World at War -beta-avainlahjoitukset

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (HUOM: ei kaupankäyntiä avaimilla!

Jos joltain löytyisi edelleenkin betaan koodi, niin täällä olisi myös yksi kiinnostunut. Kiitos jo etukäteen!

E: Olen yrittänyt rekisteröityä tuonne sivuostolle, mutta toisesta osuudesta en pääse eteenpäin (siis osoiteet ja muut henkilökohtaiset tiedot...), eikä sivusto ilmoita syytä.

Kuten sanoin, itsellä täsmälleen sama ongelma. Joten koodi otetaan mielihyvin vastaan jos jollain ylimääräinen on.
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (HUOM: ei kaupankäyntiä avaimilla!

Täällä olisi yksi ylimääräinen koodi, joten nopeimmin privan laittaneelle lähtee.. :)

EDIT: Meni jo.. :)
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (HUOM: ei kaupankäyntiä avaimilla!

Voi gävla sentään. Ei auta vaikka koko refreshaa tätä triidiä, ei silti ehdi...
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (HUOM: ei kaupankäyntiä avaimilla!

Olen yrittänyt rekisteröityä tuonne sivuostolle, mutta toisesta osuudesta en pääse eteenpäin (siis osoiteet ja muut henkilökohtaiset tiedot...), eikä sivusto ilmoita syytä.

Kuten sanoin, itsellä täsmälleen sama ongelma. Joten koodi otetaan mielihyvin vastaan jos jollain ylimääräinen on.

Itse pääsen tosta kohdasta kyllä eteenpäin,mut seuraavaks tulee kohta missä pitäs jotain avatar-hahmoa tehdä ja sivu vaatii flash playerin,eikä sitä työkoneelta löydy,eikä tietenkään lataaminenkaan onnistu...kyl tää on hienoo

eli koodi edelleen hakusessa
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (HUOM: ei kaupankäyntiä avaimilla!

Täällä on myös koodi hakusessa... Ongelmia myös minulle tuonne CoD 5:n sivuille kirjautumisessa...

DO WANT!

EDIT: Sain kinuttua ja Prince:lle kiitokset!!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (HUOM: ei kaupankäyntiä avaimilla!

Kaikista paikoista näyttää olevan koodit jo menneen nopeimmille, niin ja en kyllä usko että täältäkään sitä saan kun en ole mikään aktiivi.;)
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (HUOM: ei kaupankäyntiä avaimilla!

Haluaako joku ylimääräisellä koodilla muistaa? Privaviestinä jos saisin, olisin todella kiitollinen, muuten joku toinen kaappaa, enkä taaskaan kerkeä töistä kotiin sitä kokeilemaan..

Kiitti :)
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (HUOM: ei kaupankäyntiä avaimilla!

Nopein käyttäköön

W73T2-DV26R-CKPBC-Q272C-7JKY3
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (HUOM: ei kaupankäyntiä avaimilla!

Tänne kelpais kanssa yks koodi :) Jos ylimääräinen on jollain, niin privalla voi laittaa.
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (HUOM: ei kaupankäyntiä avaimilla!

Huoh en pysty edes rekisteröitymään tuonne call of dutyyn sivut menee ihan killiin..
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (HUOM: ei kaupankäyntiä avaimilla!

Tässä yksi..

Greeegah! Ehdimpäs! Tein kyllä varmaan virtuaalinäppäimistön näpyttelynopeusennätyksen. Jos saan tuolta cod.comista koodin jossain vaiheessa niin heitämpä sen sitten tänne.
Järjettömän iso kiitos Luckymanille!
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (HUOM: ei kaupankäyntiä avaimilla!

Tännekkin kelpaisi yksi jos joku haluaa luovuttaa. :)
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (HUOM: ei kaupankäyntiä avaimilla!

Koodi mennyt jo.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (HUOM: ei kaupankäyntiä avaimilla!

Tännekin päin koodi kelpaa :eek:
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (HUOM: ei kaupankäyntiä avaimilla!

Nyt kun Suomikin on häviämässä Venäjälle MM-karsinnoissa, niin olisi mainio hetki kokeilla COD:WAW betaa.
Laitelkaa privana koodia, jos jollakin on vielä sellainen käyttämättä.
Suuri kiitos.
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (HUOM: ei kaupankäyntiä avaimilla!

Joo mullekin voi lähettää koodin olen tätä yrittäny saada monesta paikasta, mutta en ole saanut.
Kiitos hänelle etukäteen joka lähettää minulle koodin. :)
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (HUOM: ei kaupankäyntiä avaimilla!

Oli sähköpostiin tullut koodi ja en tarvitse koska itselläni jo on joten nopein olkoon hyvä

CODE : VWVY8-YJ294-FVMFJ-X892D-KGYDD
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom