Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD: World at War -beta-avainlahjoitukset

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (Ei kaupankäyntiä tai spämmitiedus

Jos joltain löytyis ylimääräinen beta avain niin olisko mahdollista saada tänne päin...Kiitos!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (Ei kaupankäyntiä tai spämmitiedus

Monelta niitä avaimia siellä Failplanetissa jaettiin, itse en kerennyt ottaa sieltä yhtään kun nukahdin koneen ääreen joskus yhdeltä. :(
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (Ei kaupankäyntiä tai spämmitiedus

Ei ollut vielä yhdenkään aikaan jaossa koodeja, eli nuo koodit oli kyllä kohdistettu jenkeille.
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (Ei kaupankäyntiä tai spämmitiedus

Liityn mukaan uskolliseen koodiruinaajalahkoon! Laittakaa minullekkin yv:llä koodia tulemaan.


Offtopic:

Sieni.us
auttaa pysymään hereillä niin et missaa koodin jako iltoja.
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (Ei kaupankäyntiä tai spämmitiedus

ajattele äitiäsi :eek: ajattele kylmää kaljaa :p anna koodisi minulle :D ty ;)
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset (Ei kaupankäyntiä tai spämmitiedus

Okei, heitetääs betaa jakoon.
Tämä beta-aikakausi lienee vielä pari viikkoa voimassa, jotenka kyllä sinne 24lvl ehtii vielä räiskytellä.

Tehdään niin, että 3. privaviestiä mulle laittanut saa koodin. Eli ei se nopein vaan kolmanneksi nopein. Niin ja nämä koodien jälleenmyyjät jäävät näistä jaoista kyllä paitsi.

Ei muuta kuin privaboksia täyttämään. :)

EDIT: Koodi postitettu. Onnea onnekkaalle!

Ja propsit sille kaverille joka lähetti heti kolme viestiä... Ei mennyt läpi kuitenkaan.
:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset

Nyt olis ylimääräinen Beta koodi jakoon.

eka joka laittaa privaan viestiä saa koodin.

E: Koodi mennyt.
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset

Sain koodin tänään aamulla Callofduty.comista, että ei ole enää tarvetta :)

Kohta pääsee tätäkin maistelemaan, harmi että sai nyt vasta kun Far Crykin tempassu mukaansa :D

-Jori
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset

Jos joltakin löytyy ylimääräisiä koodeja, niin pistäkää tulemaan. :) olisin enemmän kuin kiitollinen. kiitos jo etukäteen! :)
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset

Täälläkin ois iloinen vastaanottaja! jos joltain vielä koodi löytyy nii privalla tulemaan!!:)
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset

Tänne myös mahtuu yksi koodi! Olisin erittäin kiitollinen jos joltain löytyisi.:)
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset

Itse voisin kanssa ottaa yhden koodin, privana kiitos!
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset

Nopeimmalle luvassa koodi
CPJRH-JFJTT-2TCCK-GJYVB-WTCX6
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset

Ite nappasin ton jo, kiitos kovasti koodista ;)
 
Vastaus: COD: World at War -beta-avainlahjoitukset

Elikkä mulla olis CoD WaW PC beta koodi.Annan koodin vaihdossa 360 beta koodiin

Elikkä lähinnä siksi kun minulla on aivan surkea peesee ja pelailen 360 niin suunnattomasti että haluan betan siihen

Eli PC BETA KOODI VAIHDOSSA 360 KOODIIN

:)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom