Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4 alottelijoiden ryhmä

Annika

New Member
saisko sellasta,ei niin tasokkaiden ryhmää aikaseksi.Ei oikeen viihdy tuolla KFin liigassa,liian hyviä pelaajia,iso kasa.Jos kiinnostais pelailla suomiseurassa,mut kuitenkin niin,että itellekin niitä onnistumisia tulis,ilmota PSN tähän ketjuun,ja otetaan sitten osoitteita tästä ylös,ja laitetaan omaan ystävälistaan.Luulisin että pelaaminen tuntuis mukavammalta,kuin vuosia pelanneiden kanssa(se tasoero).
Ei mitään liigaa olla pystyttämässä,pelailua enemmän samantasoisten kesken.
Ainakin ite kaipaa vähän "tasottomampaa" seuraa.
PSN: freeze_POLICE_
Ja ettei tästä tuu sukupuoli kysymys,"Annika",nimi muiden joukossa,kuka tietää?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Noh. Mua voi sinne listaansa lisäillä jos tahtoopi. Oon nyt jonkin verran ehtiny tuota tahkoa. Mutta yleensä tulee sielä häntä päässä oltua.
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Ei tää ketju tarkota ettei tätä ois jo pelailtu,itellä rank.20.Se vaan ettei liian tehokkaat vastustajat vaan kiinnosta(klaani miehet).
Enkä oo nainen,jos nyt mitään väliä asialla.
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Vakavan harkinnan jälkeen... Olen tullut elämässäni nyt siihen pisteeseen, että tahtoo ennemmin näitä aloittelijoita vastaan pelata

nimimerkillä: beginner :D
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Timppa78 sanoi:
Vakavan harkinnan jälkeen... Olen tullut elämässäni nyt siihen pisteeseen, että tahtoo ennemmin näitä aloittelijoita vastaan pelata

nimimerkillä: beginner :D
Son oikeen. Minäkin enemmän noita urheilu peli ihmisiä. Joten sieppaa se välillä tuolla pelailla ko ehdi kissaa sanoa ku on nappi ottas. Joten omantasoiset ovat enemmän ko tervetulleet :D
Minä voin tolle beginner nimelle heittää sen ystävä kutsun kun ehdin. Samoin Annikalle. Tai mikä freece nyt oli. näkyihän se tuolla ylhäällä.
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Taso 6 olen muistaakseni joten vois liittyä seuraan. Turpiin tullu aika rankasti missä nyt on pelannutkaan. Aika vähän tosin pelannutkin. Tänään kerkeäis jonkin aikaa pelata.
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

minäkin pelailen varmaan tossa puol5 eteenpäin ko eukko lähtee töihin:D
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Oon ehtinyt pelailemaan vasta pari kertaa...mullekkin voi lähetellä kutsuja (PSN: ppu_FIN).
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

dahol sanoi:
Minä voin tolle beginner nimelle heittää sen ystävä kutsun kun ehdin. Samoin Annikalle. Tai mikä freece nyt oli. näkyihän se tuolla ylhäällä.
Timpan PSN on Timppa1978, ei suinkaan beginner ;D
Mukaan voisin tulla, tosin viimeseen 13 pelituntiin en ole ollutkaan enään nyyppä :D
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Tähän peliin pitäis kyllä saada semmonen että pystyy tekeen pelin ja sinne pääsee vaan jos tietää salasanan. Aivan järkyttävä välillä pelata kun toisella puolella kaikki yli 30lvl ukkoja ja omalla puolella kaikki alle 20lvl. :D Ja muutenki olis parempi jos vois valita ite pelin minne haluaa mennä.
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

joku toimiva ranked systeemi olis kyllä ihan asiallinen, kanssa alkutekijöissään olen (9lvl.) ja matsit 40lvl. sankareita vastaan välillä on aika tuskasia
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

minäkin voisin tulla mukaan (vaikka itsellä on major arvo hallussa:rolleyes: )

PS. Aleksi0 on id, lisää jos kiinostaa pelata ja harjoitella minun kanssa :cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Muntu sanoi:
Timpan PSN on Timppa1978, ei suinkaan beginner ;D
Mukaan voisin tulla, tosin viimeseen 13 pelituntiin en ole ollutkaan enään nyyppä :D
Kiitos korjauksesta, se beginner nimimerkki on vain sentakia tossa ku en oo mikää Pro... siis joo, nimimerkkini on Timppa1978 :D

Edit: Niin ja mites noi pelit sitten, kuka pistää invaittia ja millasta peliä pelattais?
Niin ja hyvinhän mun pelit netissä menee, jokatoinen on tappo ja jokatoinen on kuolema, on erittäin hyvä jos saan kolme putkeen tapettua.
Mitä nyt netissä oon jotain 7-8tuntia pelannut, niin kerran oon helikopterin päässy pyytää auttamaan :eek:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Mie kans pelaisin mielellään muiden suomalaisten kans ja jotka ei oo jotain 10 vuotta jauhanu FPS pelejä verkossa..

Rank taitaa täl hetkel olla 38, mutta silti ottavana osapuolena olen aika kovasti..
Lisäilkäähän kaverilistaan. PSN ID: Dagoth
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Taidan olla tämän porukan huonoin pelaaja. Turpaan tulee koko ajan. No hälläpä väliä kunhan on hauskaa. Tosi epätasaiset tiimit tulee välillä tässä... ja ne paikallaan istujat... huoh. :rolleyes: Jonkun pitäius meistä huonommista tehdä peli ja invitä sinne meitä muita. Sopis jonku kellonajan että tietäis olla lobbyssa odottamassa.
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Muutamia matseja pelannut jo, kerran pääsin listan kakkoseksi :D Muuten siinä puolessa välissä ja loppupään välissä majailen. Voipi lisäillä, PSN ID: simma_82
 
Ylös Bottom