Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4 Elokuva, Arucard's - Last Frags

Arucard-

Member
Tuommoisen sain työstäni loppujenlopuksi. Ei mitään "awesomeh editz" hommaa, mut noin ainakin omasta mielestä hyvin onnistunut näin kun ekaa kertaa editoin jotain edes jonkin verran :)

YouTube - Arucard-'s Last Frags

Toivottavasti tykkäätte.

Tossa kanssa huomasin että konsoleilla tosi ärsyttävää kuvata sitä "mappia" sillai lentävillä kameroilla yms. Kun ne pommit ja plänipaikat näkyy siinä ruudulla. :-/

Tosiaan, melko kiireessä tehty työ mutta katselemisen arvoinen ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4 Elokuva, Arucard's - Last Frags

Iha kiva pätkä..Ois ehkä vähä pitempi voinu olla.Mut hyvin editoitu jne.
 
Vastaus: CoD4 Elokuva, Arucard's - Last Frags

Ihan hieno video.
Hyvin editoitu IMO, tosin käytit liikaa tuota "punakuvaa"
Muutamat tapotkin oli kivaa katsottavaa.
Etkö keksinyt parempaa loppua, kun nyt se katkeaa yhtäkkiä;)

PS. voitko kertoa biisien nimet, jotka soivat Introssa ja Act1:ssä?
Olivat hyviä:p
 
Vastaus: CoD4 Elokuva, Arucard's - Last Frags

Tosiaan, tossa tuli huomattua että vidi on vaan 4min pitkä. Joten youtube taas sekoillu uploadaamisen kanssa! prkl!
 
Vastaus: CoD4 Elokuva, Arucard's - Last Frags

Hieno video! tarkotus ei varmaan ollu, et loppu vaan yht äkkiä?:)

E: upss, tossahan se ylempänä lukee :O
 
Vastaus: CoD4 Elokuva, Arucard's - Last Frags

Ihan ok video mutta pitääkö tälläsenkin takia tehä oma topic??
 
Vastaus: CoD4 Elokuva, Arucard's - Last Frags

Ihan ok video mutta pitääkö tälläsenkin takia tehä oma topic??
En vois enempää samaa mieltä olla. Plussaa musiikeista, varsinkin eka aktin biisi oli helmi. Toivottavasti saat sen koko filmin upattua joskus... Hieno leffa.
 
Vastaus: CoD4 Elokuva, Arucard's - Last Frags

aika boring pätkä, olis voinut synkkailla niin paljon paremmin.
 
Vastaus: CoD4 Elokuva, Arucard's - Last Frags

YouTube - Arucard-'s Last Frags

Tuossa on koko video. Ja Stamina, oot oikeessa, olis voinu laittaa paremminki pätkät musiikin tahtiin ja olisin myös niin tehnytkin mutta aika ei millään riittänyt. Act2:ssa huomaa että itse videossa ei sinänsä edes ole editointia itse videossa ja vielä vähemmän synkronoimista. Mut..
 
Vastaus: CoD4 Elokuva, Arucard's - Last Frags

Joo ois voinnu synkkailla.
Onneks intro ei ollu ainakaa paljoa yli minuutin.
Noi talon yli viskatut naatit joilla tulee yks tappo ei kiinosta varmaa ketää
Mutta ihan asiallinen eka elokuva.

Tossa kanssa huomasin että konsoleilla tosi ärsyttävää kuvata sitä "mappia" sillai lentävillä kameroilla yms. Kun ne pommit ja plänipaikat näkyy siinä ruudulla. :-/
Laita moodiks TDM tai FFA kun kuvaat mappia?
 
Vastaus: CoD4 Elokuva, Arucard's - Last Frags

Olis voinut vaihtaa musiikin kokonaan :)
Ihan kiva pätkä, näissä aina kiinnostaa nähä kuka jäi ammuksen eteen.
 
Vastaus: CoD4 Elokuva, Arucard's - Last Frags

Ihan hyvä pätkä liikaa vaan yksittäisiä tappoja. :/ 4/5, vertaan cod MW videot aina aurora borealikseen ja violet:iin pitäis varmaan lopettaa.:eek:
 
Vastaus: CoD4 Elokuva, Arucard's - Last Frags

Mun mielestä videon alku oli todella hyvä (musiikki+editointi). Ei siinä muutenkaan mitään vikaa ollut, pientä hiomista tietenkin olisi voinut olla loppua kohden, mutta kun kiirellä tehnyt niin ei yhtään huono.
 
Vastaus: CoD4 Elokuva, Arucard's - Last Frags

PS. voitko kertoa biisien nimet, jotka soivat Introssa ja Act1:ssä?
Olivat hyviä:p
Siellähän ne lopussa lukee :p
Njoo, ihan ok video, jos olisit käyttäny aikaa enemmän kuvaukseenki nii tulis tommosia hienoja tappoyhdistelmiä niinkuin tossa Backlotissa kun tapoit 5. Ihan hyvin editoitu ja musiikitki sopi hyvin!
 
Vastaus: CoD4 Elokuva, Arucard's - Last Frags

Liikaa punakuvaa.;s

itteni pari kertaa taisin spotata ja gl sinne inttii.Musta näköjään tuli co-leaderi;o
 
Vastaus: CoD4 Elokuva, Arucard's - Last Frags

Arucard hei, jos saa kysyä niin mitä editointi ohjelmaa käytit? Sekä mistä niitä saa? Muutkin tietenkin voi vastata mikäli tietää mikä editointi ohjelma oli kyseessä! Kiitos.
 
Vastaus: CoD4 Elokuva, Arucard's - Last Frags

Katoin pätkän. Musiikki täysin hanurista, ei kummosia tappoja. Editoinnista annan pisteet.
 
Vastaus: CoD4 Elokuva, Arucard's - Last Frags

Varmaan koneelta pitäisi ainakin löytyä Photoshop CSS3 kuvia ja muita varten, sitten itse Sony Vegas 8 itse videoin editointia varten ja sitten on kaikenlaisia ohjelmia millä saa vielä jotain lisäjuttua videoihin, mutta niistä minulla ei ole tietoa, joku muu selvittäkööt. Kantsii varmaan katsella KoRnin videoiden loppuosia, jossa ne ainakin yleensä on mainittu. Niin, mistäkö niitä saa, varmasti nettikaupoissa myydään ohjelmia, hinnat pyörii siellä 500-1000e (per ohjelma) tietämillä varmaankin. Jos on liikaa niin älä osta tai yritä keksiä parempi keino ;)

...Eli en pitänyt hirveästi tästä leffasta, musiikit oli kuten sanottiin lähes pitkälti kuraa, kaikki frägit oli ajotettu melko kehnosti musiikin tahtiin yms. Vaikka kiireessä tekikin niin olisi siellä suonut olevan vähän lisä hyvää, frägitkään ei olleet hyviä. Editoinnissa on potentiaalia ja jotain omaperäistäkin sieltä löytyi, joten siitä plussaa. Toivottavasti kukaan ei käytä enää "tappomittaria", niin nähty. Miks mulle tuli special kiitokset? :p

Arvosana: 6.9
 
Vastaus: CoD4 Elokuva, Arucard's - Last Frags

Musiikki oli alussa ihan täydellinen, mutta sitten alkoi ne ihme diskot soimaan niin se latisti hieman fiilistä. Olisi voinut jatkossakin soida jotain ns actionleffa musaa! Sekä niiku jo monesti tässä mainittu, niin punaista oli liikaa.
 
Ylös Bottom