Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4-frägileffoja

virtanen

New Member
Korkataas uusi alue parilla videolla :) HUOM: Postailkaa vain CoD4 PC,ConMod ja SnD-videoita. Acogit löydät youtubesta.

CoD4 ConsoleMode-frägivideo: Completion

Download Completion.wmv

YouTube - Completion-CoD4 ConsoleMode-video

Lyhyt pätkä codiprivoilta. Vanhoja klippejä, joista osa nähty jo APEXissa. Kaikki frägit ConsoleMode-privoista. Omasta mielestäni paras omista videistä :)

CoD4 SnD2-video:

Download SnD2v2.wmv

YouTube - SnD 2 by melamaa

Toinen publa SnD-videoni. Tehty jo aikoja sitten, nyt vasta topikki tännekin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4 SnD ja ConsoleMode-videot

Joup. Pistetään nyt pari omaakin :)
(Järjestyksessä; uusin video ylimpänä)

____________________________________

seconds: slproductions.1g.fi -
S&D minividi (Publaa & ConsomeMode privaa)
gameplay: Soadi
editor: KoRni

K A I H O: slproductions.1g.fi -
S&D minividi
gameplay: Soadi
editor: Soadi

dRun@PML: slproductions.1g.fi -
Pelimies.fi Liigavideo
gameplay: clan deathRun - Stamina, Ahma, Zodiac-FIN, Synophis, samffa, Suola, Soadi & KoRni
editor: KoRni

CrushMODE: slproductions.1g.fi -
S&D frag video (Limexb360 montage competiton entry)
gameplay: Soadi
editors: Soadi & KoRni

DY-N0-M1T3:: slproductions.1g.fi -
S&D (xbox360promod) frag video
gameplay: vG l DYN0M1T3
editor: KoRni

APEX: slproductions.1g.fi -
ConsoleMode frag video
gameplay: Soadi, Stamina, melamaa, Fedurre & KoRni
editor: KoRni

dRun@KFIN: slproductions.1g.fi -
KonsoliFIN (promode) a.k.a. ConsoleMode liigavideo
gameplay: clan deathRun - Stamina, Soadi, samffa, Synophis, Jahbaz & KoRni
editor: KoRni

Lost Tapes: slproductions.1g.fi -
S&D frag video
gameplay: Soadi
editor: KoRni

SnDminivid: slproductions.1g.fi -
S&D minividi
gameplay: Soadi & KoRni
editors: Soadi & KoRni

ZERO HOUR: slproductions.1g.fi -
ensimmäinen S&D videomme.
gameplay: Soadi & KoRni
editor: KoRni

Onhan noita kertynyt :)
Ja nyt kun cg sivusto otti ConsoleMode säännöt käyttöön, saattaa lisää olla tulossa matseista ladderilla. Sekä Soadi aikoo ostaa HD tallennusvälineet piakkoin (kunhan lime saa lisäystä varastoonsa)
ps. Soadihan on siis pikkuveljeni. Se selittänee tämän pitkäaikaisen yhteistyön ;]
 
Vastaus: CoD4 SnD ja ConsoleMode-videot

Tästä on pakko olla eri mieltä, todella tylsää katsottavaa.

Onko mitään tylsempää katsottavaa kuin no scopet? Ehkä jos joku tekee kootut noobituubit videon.

siis jos jätkä vetää 2 no scopee videos niin se on pelkkä tylsä no scope video,mitäs ne muut snipa tapot sitten oli, oliks nekin muka no scopeja(ei kyllä mun mielestä).

Katoppa tuon muutkin videot.
Yks parhaimpia COD videon tekijöitä MUN MIELESTÄ!
 
Vastaus: CoD4 SnD ja ConsoleMode-videot

Konsolieditoijista parhain with SLproductions. Itsellä KoRnin ja Soadin vidit ovat vielä ehkä hieman miellyttävämpiäö juuri täydellisen synkkauksen vuoksi. Loistavaa jälkeä tekee molemmat, toki täytyy mainita että Joehandsome ei ole todellisuudessa läheskään niin hyvä pelaamaan mitä YouTubessa hehkutetaan videoiden perusteella, aika publa hero, jolla on kutienkin hienoo taiteellista näkemystä, ei kuitenkaan mitään verrattuna esim. Soadiin itse pelitaidoilta, jota monet tykkäävät verrata.

Eikä ole tapoiltaan tylsää settiä, koska noi no scopet eivät ole tekemällä tehtyjä vaan tilanteeseen oikein sopivia. Sekin on yksi taito mikä on hyvä osata tietyissä tilanteissa. Edittaus ei kuitenkaan itseen purrut ihan tällä kertaa. Introt on usein näyttäviä Joe:lla, mutta ne eivät taas ole Joe:n käden jälkeä.
 
Vastaus: CoD4 SnD ja ConsoleMode-videot

Tuli aironkin vidit ladattua ja ihan hyviähän nuo olivat, varsinkin kun ei ole vielä tullut niitä videoita ulos kovin montaa. Ammunta synkkaukset toimi ainakin mallikkaasti. Itse kaipaisin nopeennusta snipa-actioneihin kuten PC videissä. Eli tapot näyttävät enemmän "quickscopeilta" vaikkei olisikaan välttämättä oikeasti, en tiedä onko näin, mutta uskoisin.

Näin BTW, aika kehnosti muotoiltu otsikko mela joten vaihas se ekan viestin advanced optionssista vaikka CoD4: Frägileffat tai jotain, niin voi pistää muutkin mitä lystää (toki pienen infon kera niin ei tarvi mitään agoggeja katella).

Tek9:lla on editointi kisa käynnissä isojen sponssien kera ja näyttäisi siltä että monia editoijia, jotka omaavat korkeaa ammattitaiota ovat osallistuneet mukaan. Tsekatkaa etusivu ja siitä eteenpäin videjä, joissa on kuvana "AMD", ne ovat siis kisaan osallistujien videjä. http://www.tek-9.org/cinema/

Ehkä uskomattomin/vaativin tähän mennessä on tämä (huikeaa 3D työtä) vaikka frägit eivät olleet niin kummoisia.
 
Vastaus: CoD4 SnD ja ConsoleMode-videot

(jatkan toisella viestillä, koska PC rikki ja pleikka rajotitaa merkkien käytön)

Eli tässä linkki siihen huikeaan 3D näytökseen:

http://www.tek-9.org/cinema/v-tal_-_archeo-580.html

Muita napakoita on ollut vaikka kuinka, kantsii katsella etusivulta ja siitä etiäppäin kaikki missä on väh. 4 tähteä.

Tässä muita poimintoja jotka ovat siis juurikin editointi kisan parhaiten arvosteltuja juuri nyt (huomioikaa myös että on muitakin videoita kuin CoD4, mm. CS sekä TF2):

http://www.tek-9.org/cinema/oui_-_candy-530.html?page=4
http://www.tek-9.org/cinema/rna_-_lax-516.html?page=3
http://www.tek-9.org/cinema/s0il_-_bombsight_new_level-549.html
http://www.tek-9.org/cinema/unknown2_-_eventie-573.html
http://www.tek-9.org/cinema/zipk0_-_unknown_heroes-583.html
http://www.tek-9.org/cinema/shyr_-_ok-556.html?page=2
http://www.tek-9.org/cinema/special_k_-_dancin-559.html
http://www.tek-9.org/cinema/kriss_-_japanism-514.html?page=2
http://www.tek-9.org/cinema/stm_-_forget_about_life_forget_about_abilities-562
 
Vastaus: CoD4 SnD ja ConsoleMode-videot

http://www.tek-9.org/cinema/stm_-_forget_about_life_forget_about_abilities-562.html
http://www.tek-9.org/cinema/tihro_-_contrashow_15-565.html
http://www.tek-9.org/cinema/rose_-_preshma-546.html
http://www.tek-9.org/cinema/morfy_-_project_4-523.html
http://www.tek-9.org/cinema/tweeday_-_a_matter_of_your_element-571.html
http://www.tek-9.org/cinema/v1p3r_-_duffy_fraghighlight-574.html

Siinä taisi olla kaikki väh. nelitähtiset kyseisestä kisasta. Loisto videjä on kyllä, toki kaikista löytyy jotain kritisoitavaa, esim. tuosta huikeasta 3D vidistä frägit eivät olleet niin mairittelevia eikä kuva-asetukset olleet demoa tehdessä olleet ihan niin hyvät kun voisi olla mielestäni.

Sorry triploista. :D
 
Vastaus: CoD4 SnD ja ConsoleMode-videot

Aika 'unpolished' oli toi 3D juttu, mutta varmaan kulunut tunteja ihan kivasti sen kanssa nypläämiseen.

Ei, en tee ite parempaa. On helpompi arvostella muita.
 
Vastaus: CoD4 SnD ja ConsoleMode-videot

Tuli aironkin vidit ladattua ja ihan hyviähän nuo olivat, varsinkin kun ei ole vielä tullut niitä videoita ulos kovin montaa. Ammunta synkkaukset toimi ainakin mallikkaasti. Itse kaipaisin nopeennusta snipa-actioneihin kuten PC videissä. Eli tapot näyttävät enemmän "quickscopeilta" vaikkei olisikaan välttämättä oikeasti, en tiedä onko näin, mutta uskoisin.

Jep, kiitti kommenteista. Ite en kyllä oikeen perusta noista frägien turhasta nopeutuksesta, mieluummin näytän videissä ihan "oikeat" taitoni. :D PC:llä toki frägit nopeampia kun pelaajien taso valovuosia mua edellä :D

Näin BTW, aika kehnosti muotoiltu otsikko mela joten vaihas se ekan viestin advanced optionssista vaikka CoD4: Frägileffat tai jotain, niin voi pistää muutkin mitä lystää (toki pienen infon kera niin ei tarvi mitään agoggeja katella).

Vaihdoin otsikon ja muokkasin avausviestiin vähän "kriteerejä" leffoille mitä postaatte tänne. :)
Archeo oli mun mielestä hyvä leffa, 3D oli vaan vähän turhaa IMO. Miten se patsaan hajoaminen esim liittyi mihinkään? Toki näyttävästi tehtyjä olivat.
 
Vastaus: CoD4 SnD ja ConsoleMode-videot

Jebjeb, en tiedä ymmärsitkö mitä tarkoitin nopeennuksella. Sanotaanko näin, että Stevy 9 lives on loistava leffa vaikka sitä ei ole juurikaan "nopeennettu" vaan tulee moniakin pätkiä ihan suoraan matseista (tietty jotkut välikohtaukset vähän kelailtu, jotta olisi kivempi kattoo ja synkkailu osuis kohillee).

Mutta sitä meinailin että PC videissä on usein tehty jotain itse frägille että se näyttäisi komeemmalta esim hidastetaan juuri ennen kiikarilla tähtäystä ja sitten annetaan mennä (jopa hieman oikeaa videon nopeutta kovempaa). Tai jottain tollasta (no huomaat varmaan PC videistä usein että niissä ei ehdi näkemään hiiren korjailu liikkeitä usein (pientä tärinää yms.), koska ne on sen verran nopeennettu.

Ei ollut 3D leffa mikään mahtava, mutta kiva nähdä mihin pystytään kun homman osaa, varmasti tulevaisuudessa enemmän tulee ton kaltaista settiä paremmin tehtynä ja soviteltuna. Täytyy nyt sanoo kunnon teinix kommentti "oli niiq siisti q se veti sen kiikarin irti aseesta".
 
Vastaus: CoD4 SnD ja ConsoleMode-videot

Jebjeb, en tiedä ymmärsitkö mitä tarkoitin nopeennuksella. Sanotaanko näin, että Stevy 9 lives on loistava leffa vaikka sitä ei ole juurikaan "nopeennettu" vaan tulee moniakin pätkiä ihan suoraan matseista (tietty jotkut välikohtaukset vähän kelailtu, jotta olisi kivempi kattoo ja synkkailu osuis kohillee).

Mutta sitä meinailin että PC videissä on usein tehty jotain itse frägille että se näyttäisi komeemmalta esim hidastetaan juuri ennen kiikarilla tähtäystä ja sitten annetaan mennä (jopa hieman oikeaa videon nopeutta kovempaa). Tai jottain tollasta (no huomaat varmaan PC videistä usein että niissä ei ehdi näkemään hiiren korjailu liikkeitä usein (pientä tärinää yms.), koska ne on sen verran nopeennettu.

Ei ollut 3D leffa mikään mahtava, mutta kiva nähdä mihin pystytään kun homman osaa, varmasti tulevaisuudessa enemmän tulee ton kaltaista settiä paremmin tehtynä ja soviteltuna. Täytyy nyt sanoo kunnon teinix kommentti "oli niiq siisti q se veti sen kiikarin irti aseesta".

Tottakai pitää välillä muuttaa videon nopeuksia kun halutaan näyttävän näkösiä ja sopimaan musiikin tahtiin. Ihan samanlainenhan toi näytti olevan "nopeutuksia" katsellessa kuin monet muutkin, ei se mikään ainoa laatuaan ollut tossa "kun sitä ei ole juurikaan nopennettu".

melamaa varmaan ymmärsi kyllä, ymmärsitköhän sä mitä melamaa tarkoitti? ettei jaksa/halua editoida niitä scopetuksien nopeuksia, vaan näyttää se kuten se 'oikeasti' on, jos itsekään tajusin oikein. ja aika usein se ensiksi "hidastetaan" ja sitten nopeutetaan(tähdättäessä), kuten sanoin musiikin tahtiin ja näyttämään hienolta editoinnilta ja muutenkin mahtavalta(tosin aina niitä ei edes nopeuteta, se saattaa vain näyttää siltä kun ehtii reagoida siihen tähtäimen hitauteen ja yhtäkkiä pamahtaakin silmille...). Ite niin vähän pelannut hiirellä etten tiedä tosta hiiren korjailuliikkeetpiiloon -nopeutusjutusta, eikä sinänsä kiinnosta.

Ja joo, kommentti nyt oli aika turha. Ennen (jopa sun cod4+consolemode-propagandan jälkeen) ajatellut, että sulla olis jonkun verran järkeä pitää tollaset kommentit poissa.

ja melamaa:
ehkä se patsaan hajoaminen liittyi jotenkin siihen, kun ensin porukka siinä kumarsi sille, ja sitten se hajosi -> 'johtaja' kaatuu tms? ehkä vähän kaukaa haettua, jos sille ikinä onkaan selitystä, satunnainen aivopieru vaan muokattu siihen.
 
Vastaus: CoD4 SnD ja ConsoleMode-videot

Kaikki lähti siitä kun itse toivoin tätä videoihin ja mm. itse melamaa on pyytänyt minua antamaan palautetta aina videistään, ei vaan pelkästään kiva vidi jatka samaa mallii. Se oli mun mielipide ja melalla on oma kantansa, itse lähinnä pohdiskelin tuossa miten videoihin voisi saada lisää näyttävyyttä ja "räjähtävyyttä", muut editoikoot miten haluavat.

En nyt ihan lopulta tajunnut sun oman viestin ideaa, tai miksi täällä yrität puolustella jotain, jos et itsekkään tunnu asiasta ainakaan enempää tietävän. Jos esim. katsoit melan CM vidin niin siinä ei ole tippaakaan hidastettu yms. ennen kiikarin nostoa silmille tai mitään muutakaan vaan synkkaus on hoidettu eri lailla. Oma pointtini oli että tuolla tavoin voisi saada lisää näyttävyyttä, niin kuin varmasti tajuat jos luet ensimmäisen viestini melalle. En nyt tiedä oletko oikeesti ihan tosissaan jonkun propaganda jututjen kanssa, mutta jos olet niin terrve. Tajuat varmaan että en yhtenä persoonana voi pahemmin vaikuttaa muiden mielipiteisiin. Vitsejä lähinnä.
 
Vastaus: CoD4-frägileffoja

Pakko jatkaa uudella viestillä....

Tai en ylipäätään ymmärrä mistä revit jotain ConsoleMode shaibaa, en mielestäni ole pahemmin sitä kehunut tai edes maininnut ellei joku muu ole ottanut aiheeksi. Jos MW2:n kritisoiminen on CM propagandaa niin sitten olen ymmärtänyt jotain väärin ja varmasti sinäkin, jos otat kaiken tosissaan mitä sanon vaikka äänichatissä pelatessa.

En itse asiassa olettanut että jättäisit nämä kommentit pois koska olet jatkuvasti jossain ketjussa heittämässä käytännössä turhaa kommenttia. Tarkennettakoon, miksi kommentoit melan mielipiteestä, enköhän sen tajunnut ja jos en se on melan huoli eikä sinun.

Ja jos et nyt vielä katsonut linkkejäni, tsekkaappa ja vertaappa niiden tahtia/tempoa, vähän eri luokkaa, ja voin kertoa ettei noi tilanteet ole lähellekkään noin nopeita oikeasti. Kuten snaoin, Stevy 9 Lives leffassa on enemmän materiaalia ilman nopeennuksia eri pelitilanteista, mutta sellainen taas vaatii paljon pirun laadukasta matskua.
 
Vastaus: CoD4-frägileffoja

Pakko jatkaa uudella viestillä....

Tai en ylipäätään ymmärrä mistä revit jotain ConsoleMode shaibaa, en mielestäni ole pahemmin sitä kehunut tai edes maininnut ellei joku muu ole ottanut aiheeksi. Jos MW2:n kritisoiminen on CM propagandaa niin sitten olen ymmärtänyt jotain väärin ja varmasti sinäkin, jos otat kaiken tosissaan mitä sanon vaikka äänichatissä pelatessa.

et voi väittää, ettet irkissä ole tullut haukkumaan MW2:n mappeja ja pelattavuutta ja sitä kautta ylistänyt ja verrannut sitä consolemodeen. myös pelissä olet tätä tehnyt ja paljon. logeja on irkistä ja moni muukin voi asian 'todistaa'. loppuen offtopic tähän, jos asiaa, jatka privaviestillä. halusin vaan kantani myös muiden näkyville, ja jos joku haluaa 'ottaa osaa', ottakoot.

puolustelen? lähinnä yritän selventää asiaa muista näkökulmista sulle, jos ne ovat himmeitä sun ajattelutyylillesi. en varmasti ole nähnyt niin montaa videota kuin sinä enkä ottanut osaa niihin jne enkä osaa katsoa pelaako joku hiirellä. Jos sä väität jotain, ja mä väitän toistepäin, puolustelenko mä? ei, mä vaan sanon asian miten mä sen ite nään.

E: pfft, en siis saa sanoa mitään sinun ja melamaan välisistä asioista joista keskustelette julkisesti. käy se sitten privassa.
 
Vastaus: CoD4 SnD ja ConsoleMode-videot

"oli niiq siisti q se veti sen kiikarin irti aseesta".
Nii se oli aika makee ja ne jotkut oli kans aika hyvin mallinnettu esim se snipu-hemmon-down-naama, mut yleisesti oli aika karkee ja huolimattoman näkönen. Mut tiiän kyl kauan noitten tekeminen voi kestää ja se on helppo täältä huudella.

Ja mitä noihi editointeihin ja hidastuksiin jotka on editointia, mielummin itte kattoo leffaa josta yli puolet tapoista ois 'set up' ja editoit ihan törkeen hyvin, kun jotain missä on oikeista matseista laitettu tapot aikajanalle ja musa raita päälle.(HUOM yleisesti, en nyt dissaa kenekään videoo jos joku ei oo editoinu. ) Sitten taas eri asia kattoo uneditet ja uncut matseja, ja jos on selostus viel(hyvä sellainen) ni pirun mukava niitäki kattoo. (Ainaki quake miks ei codikin)
 
Vastaus: CoD4-frägileffoja

Olihan toi 3D ihan jännä. Aika moni noista videoista sitä peruskamaa jota on nähty jo aika paljon...
Japanism aika hyvä omasta mielestä. Pelkästään kunnon frägejä, ei ole pilattu liiallisella nopeutuksella tai effekteillä ja on omaperäinen.

PS: Treadin nimi on CoD4-frägileffoja joten jos jätetään ne laserpyssy ja CS vidit johonkin muualle. Consolemode, mw2/cod4 ja muut jututkin varmaan voi kirjoittaa niille kuuluville ketjuille.
 
Vastaus: CoD4-frägileffoja

En voi väittää ettenkö olisi ollut irkissä heittämässä läppää joskus erittäin harvoin, jokainen ymmärtäkööt ne omalla tavallaan. En väitä ettenkö olisi tosissaan kritiikkieni kanssa, mutta voisit katsoa niitä pilke silmäkulmassa, sillä itse ainakin ymmärrän sen etten voi teidän ajatuksia muuttaa ja se onkin sitten omaa hupiansa vain jonka voi päättää mm. kikkimällä kannulta, ei vaikeaa, se siitä.

Toki saat kommentoida (toki mela on pyyänyt/haluaa julkista palautetta), mutta en ymmärrä miksi kommentoit asiaa jonka mela jo sanoi. Toi mun yksi postaus on lähinnä dialogia oman ajatuksen kanssa, miten voisi saada videosta näyttävämmän.

Katso myös postaukset uudelleen jonkin ajan päästä, koska keksin usein jotain uutta sanottavaa (kuten viime postissa).

Copy/pastesin linkit lähes suoraan ksoka en muistanut mikä mikäkin oli joten sori muista videistä, toki hienoja nekin IMO, koska pelit ovat kovasti vaativimpia. Täytyy olla peruskamasta eri mieltä, koska mielestäni kisassa oli monta uudentyylistä editointia.
 
Vastaus: CoD4-frägileffoja

On tuo fedukin postaillut PC fragejä niin tässä olis oma ensimmäinen sellainen.

CRUEL BLOOM
PC (promod) fragileffa, jota tähdittää Suomalainen pro pelaaja. Kuvamateriaali on parin vuoden takaa, satuin googlettamalla nauhoitukset (demot) löytämään internetin syövereistä.
gameplay: kammYz (Tek-9 vs Dignitas)
editor: koRni

Lataa » OIKEE CLICK, tallenna kohde... (toimii suoraan PS3:lla)
codec: H.264
koko: 131megs
kesto: 02:35min
resoluutio: HD (720p)


» Youtube (stream)
» Wipido (stream)



Lisäinfoa:
Videon tarkoitus olisi saada itselleen vähän nimeä tuolla PC rintamalla jotta jatkossa saisi frägejä (demoja) suoraan pelaajilta itseltään editoitavaksi.
Seuraava video jo tekosilla, tietoa siitä täällä.

Vaikka konsolisivulla ollankin; jos täältä sattuu PC pelaajia löytymään, niin eikun vaan uppimaan demoja (rapidshare / megaupload) ja sähköpostilla tulemaan: inrokfilms@gmail.com, jos haluat seuraavaan videoon mukaan ;]
vaatimukset:
- Nimeä demot seuraavasti: nick_rundi_tiedot (koRni_7-5_1vs4)
- EI publa frägejä, pelkästään klaanimatsit kelpaa!
- Tottakai tappojen täytyy olla hienoja! ei mitään normitappoja, niitä en tule käyttämään.

INROKFILMS 2010
 
Ylös Bottom