Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cod4 + lämpeäminen

Winchester

Member
moro. ajattelin vaan kysyä että onko muilla samaa vikaa.. eli pelissä kun kuolen esim. auton räjähdykseen niin koko ps3 jähmettyy ja pitää käynnistää konsoli uudelleen.?! itse mietin että kun tämä konsoli on ollut noin 12 tuntia putkeen päällä että se johtuu siittä että kone käy vähän kuumana :)
 
Vastaus: cod4 + lämpeäminen

jehova sanoi:
moro. ajattelin vaan kysyä että onko muilla samaa vikaa.. eli pelissä kun kuolen esim. auton räjähdykseen niin koko ps3 jähmettyy ja pitää käynnistää konsoli uudelleen.?! itse mietin että kun tämä konsoli on ollut noin 12 tuntia putkeen päällä että se johtuu siittä että kone käy vähän kuumana :)

Jos en nyt väärin katsonnut niin jollain muulla oli saman tyyllinen ongelma, mutta ihan kone taisi mennä paskaksi :confused: Silti kuullostaa erikoiselta. Kannattaa ehkä pitää pieni tauko jos nyt 12 tuntia on ollut päällä...

EDIT: Jossain puhuttii viellä firmwaresta. Jollain tietyllä saattoi tehdä tuota...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: cod4 + lämpeäminen

jehova sanoi:
moro. ajattelin vaan kysyä että onko muilla samaa vikaa.. eli pelissä kun kuolen esim. auton räjähdykseen niin koko ps3 jähmettyy ja pitää käynnistää konsoli uudelleen.?! itse mietin että kun tämä konsoli on ollut noin 12 tuntia putkeen päällä että se johtuu siittä että kone käy vähän kuumana :)
No ei se ainakaan siitä johdu että koneesi on ollut 12 tuntia päällä, koska mun koneeni on ollut 36h päällä ja pelaillu tätä peliä aina kun kerkeän, niin ei kertaakaan ole mitään vikaa ilmennyt, mutta en siis osaa sanoa misätä onkelmasi johtuu, varmaan sinulla on sunnuntai/maanantai versio pelistä :D
 
Vastaus: cod4 + lämpeäminen

Noi servut ei vielä vastaa sen käyttäjämäärän vaatimuksia mitä on, ja mitä vaaditaan. Väittäisin..;)
 
c-4

Kertokaas minulle miten saan c-4 toimimaan esim moninpelissä ja tietenkin yksinpelissä!!

ku nyt vaan sen räjäyttimen käyttöön miten saan c-4 asennettua??:confused:
 
Vastaus: c-4

Purple 84 sanoi:
Kertokaas minulle miten saan c-4 toimimaan esim moninpelissä ja tietenkin yksinpelissä!!

ku nyt vaan sen räjäyttimen käyttöön miten saan c-4 asennettua??:confused:
MM siis miten räjäyttää asennettu C-4?
Muistaakseni niissä lataustaukojen pikavinkeissä luki että napauta pikaseen kaks kertaa neliötä niin räjäyttää
 
Vastaus: cod4 + lämpeäminen

ööö siis miten saan laitettua muoviräjähteen esim.seinään kiinni???nytten kun valitsen c-4 saan vaan sen laukaisemisen käyttöön...siis miten saa räjähteitä laitettua seinälle esim..:(
 
Vastaus: cod4 + lämpeäminen

Purple 84 sanoi:
ööö siis miten saan laitettua muoviräjähteen esim.seinään kiinni???nytten kun valitsen c-4 saan vaan sen laukaisemisen käyttöön...siis miten saa räjähteitä laitettua seinälle esim..:(
Jaaaaaa. Siitä en oikeestaan osaa sanookkaan, en tiä :D

BTW täällä ollu pleikka päällä eilispäivästä, ja eipä oo tullu vastaan kaatumista. Ja desibelitkin pysyvät niin pieninä että peittyvät CoDin äänien alle. Hyvä vehje
 
Vastaus: cod4 + lämpeäminen

Purple 84 sanoi:
ööö siis miten saan laitettua muoviräjähteen esim.seinään kiinni???nytten kun valitsen c-4 saan vaan sen laukaisemisen käyttöön...siis miten saa räjähteitä laitettua seinälle esim..:(

Vaihdat ristiohjaimella C4, sitten voit viskoa niitä L1llä, ja räjäyttää R1llä muistaakseni. Vaihtoehtoisesti kun olet sen asentanut, voit vaihtaa aseeseen ja räjäyttää painamalla nopsaan kahdesti neliö-näppäintä.
 
Vastaus: cod4 + lämpeäminen

jehova sanoi:
moro. ajattelin vaan kysyä että onko muilla samaa vikaa.. eli pelissä kun kuolen esim. auton räjähdykseen niin koko ps3 jähmettyy ja pitää käynnistää konsoli uudelleen.?! itse mietin että kun tämä konsoli on ollut noin 12 tuntia putkeen päällä että se johtuu siittä että kone käy vähän kuumana :)
Kuinkas paljon on tyhjää tilaa konsolin ymäpärillä...

Konehan käy suhteellisen kuumana, mutta laitteen oman tuuletuksen pitäisi riittää sen viileänä pitämiseen... Jossain testeissä pleikkaria käytettiin jopa "saunassa" 50 asteen lämpötilassa ja ei kaatunut... Kone osaa kyllä sammuttaa itse itsensä, jos se kuumenee liikaa.. Suojelee itseään sulamiselta :)

Eli ympäröivä tila ja sen tuuletusmahdollisuus... Jos kone seisoo "ahtaassa" tv-tasossa ja pahimmillaan jopa lasioven takana, niin silloin lämmöt voivat olla ongelma...
 
Vastaus: cod4 + lämpeäminen

Pidän PS3 tv-kaapissa ja kone toimii loistavasti :) ja kone ei ole kertaakaan kaatunut.
 
Vastaus: cod4 + lämpeäminen

jehova sanoi:
moro. ajattelin vaan kysyä että onko muilla samaa vikaa.. eli pelissä kun kuolen esim. auton räjähdykseen niin koko ps3 jähmettyy ja pitää käynnistää konsoli uudelleen.?! itse mietin että kun tämä konsoli on ollut noin 12 tuntia putkeen päällä että se johtuu siittä että kone käy vähän kuumana :)

Nyt kun mainitsit ni tosiaan mulla leikkas peli kiinni tänään ja se tais tapahtua juuri vastaavan laisessa tilanteessa. Joko se oli kranatti tai sitten auto/tynnyri mihin henki lähti mutta kuva jymähti siihen eikä auttanut muu kuin käynnistää kone uusiksi. Tosin levisin myöhemmin eri kentässä auton räjähdykseen eikä sillon sattunut vastavaa efektiä.

Ja toiseksi aika kovaa peliä vedit tänään kun olin samassa porukassa pelailemassa :cool:
 
Vastaus: cod4 + lämpeäminen

Kiitäjä sanoi:
Nyt kun mainitsit ni tosiaan mulla leikkas peli kiinni tänään ja se tais tapahtua juuri vastaavan laisessa tilanteessa. Joko se oli kranatti tai sitten auto/tynnyri mihin henki lähti mutta kuva jymähti siihen eikä auttanut muu kuin käynnistää kone uusiksi. Tosin levisin myöhemmin eri kentässä auton räjähdykseen eikä sillon sattunut vastavaa efektiä.

Ja toiseksi aika kovaa peliä vedit tänään kun olin samassa porukassa pelailemassa :cool:

Haha ;) Kiitos vaan.

Joo ei mulla oo ollu hetkeen tota jäätymistä.. tais olla vaan siinä ku pelin sain ja hakkasin sitä 24/7
joten tais vaan olla ylikuumenemisesta.
 
Vastaus: cod4 + lämpeäminen

6h pelaamisen jälkeen kone oli lähinnä lämmin, ei kuuma. Kaatunu ei ole kertaakaan.
 
Vastaus: cod4 + lämpeäminen

pari-kolme kertaa on multiplayer mätöissä on jämähtänyt kuva ns. paikoilleen ja on tarvinnut käynnistää uudestaa. näin on käynyt ihan muutaman tunnin sessioiden aikana. kone on pystyasennossa, päällä ei ole kuin muutama sentti hengitys varaa muttaa takaosolla on kokonaan avoinna, tiedä sitten johtuiko jämähtelyt lämpenemisesta, sillä mikään muu peli ei ole tehnyt näin pidemmilläkään sessoilla
 
Vastaus: cod4 + lämpeäminen

Mullakin jumi muutaman kerran, mutta 2.01-firmispäivityksen jälkeen ei ole ollut moisia ongelmia enää.
 
Ylös Bottom