Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD4 LIIGA: Papat vs FG ma 19.5

HC76

New Member
Papat herätys. Tälle päivälle ehdotettu matsia FG:tä vastaan. Voidaan myös pelata 5vs5, vastustajan ehdottamana.

Ketkä pääsee pelaamaan? Olen edelleen varamiehenä.
 
Vastaus: COD4 LIIGA: Papat vs FG ma 19.5

Jep, jep - ylös, ulos ja takaisin sohvalle taistelemaan!
Kunniaa ja glooriaa tiedossa (tilastollinen mahdottomuus, että papat häviävät tämän matsin..)

Karttoina siis Set1: Chinatown, Bog, Ambush (jos kaikilla map pack)
tai Set2: Bog, Pipeline, Ambush (jos joltain paketti uupuu).

Hämmentävä rosteri tällä hetkellä:

HC76 (varalla)
pziuz (ehkä)
Xxhen (rub,rub..hieroo kasseja)
zam007

Ja just in case tietona, että liigasta tietoa tässä ketjussa.
mikä siis vaati kaiketi tuon CoD yhteisön aktivoinnin tuolta omista profiilitiedoista.
 
Vastaus: COD4 LIIGA: Papat vs FG ma 19.5

Mä passaan, terassin rakennus käynnissä, joten ei liikene aikaa tässä alkuviikolla. Mut seuraavaan matsiin sitten... Niin ja jotta voin ottaa osaa vaikka seuraavaan matsiin niin pitääkö mun siis ilmoittautua johonkin vai täh?
 
Vastaus: COD4 LIIGA: Papat vs FG ma 19.5

Niin ja jotta voin ottaa osaa vaikka seuraavaan matsiin niin pitääkö mun siis ilmoittautua johonkin vai täh?

Ilmottautumiset on tehty jo viime kuun lopulla. Voit tietysti vaikka Pibeltä kysyä jos vielä pääsisit mukaan.

Liigahöpinät http://www.konsolifin.net/bbs/forumdisplay.php?f=238 tuolla, ja jotta saat osion näkyviin niin käy omasta profiilista klikkaamassa itsesi COD4 ryhmän jäseneksi.
 
Vastaus: COD4 LIIGA: Papat vs FG ma 19.5

HC76
pziuz (ehkä)
Xxhen
zam007
pee-z
 
Vastaus: COD4 LIIGA: Papat vs FG ma 19.5

Tuun pelaamaan, vaikka siitä alkaisi kotona kolmas maailmansota...
Eli kelli 21.00...
 
Vastaus: COD4 LIIGA: Papat vs FG ma 19.5

Sain täällä kämpillä rempan zubaut valmiiksi joten voisin tulla "jälkiliukkaille".

Eli jos papat jaksaa vielä matsin päälle pelailla niin olen mukana!
 
Vastaus: COD4 LIIGA: Papat vs FG ma 19.5

KFP voitti FG:n. 2-1

BOG
0-4
4-0
1-4

PIPELINE
4-3
0-4
4-3

AMBUSH
4-2
2-4
4-1

3h15min matsi, huh! Hiton tiukkaa vääntöä, kiitokset FG:lle.

Oli kyllä pisin ja jännittävin matsi miesmuistiin. Papat pelas todella hyvin ja maltillisesti tällä kertaa. Hyvä meininki!
 
Vastaus: COD4 LIIGA: Papat vs FG ma 19.5

Onnittelut paapoille kunniakkaasta ja tasaisesta matsista :)
 
Vastaus: COD4 LIIGA: Papat vs FG ma 19.5

Pappojen malttia tarvitsisimme mekin (Nopot)! Kuulostaa juuri sellaiselta peliltä, millä voitetaan tiukkoja pelejä - Maltilla!! Meillä vain rynnitään. Mutta taidankin olla ainut Pappa omassa porukassa...
 
Vastaus: COD4 LIIGA: Papat vs FG ma 19.5

Aika pitkät setit olette vetäny! Pitikö popsia nitroja?

Kääkät rulettaa, tällä yhdellä voitolla voi varmaan pullistella kaikki yli 30 vee jäsenet ainakin vuoden 2011 keväälle saakka! :D
 
Vastaus: COD4 LIIGA: Papat vs FG ma 19.5

Aika pitkät setit olette vetäny! Pitikö popsia nitroja?
E-ei, mutta melkeen pullo punkkua meni :D

Kääkät rulettaa, tällä yhdellä voitolla voi varmaan pullistella kaikki yli 30 vee jäsenet ainakin vuoden 2011 keväälle saakka! :D
Ja helposti.

Mutta hyvä matsi oli tosiaan, vedettiin pitkän kaavan mukaan.
Mistä johtuen eilen oli pelissä hieman taisteluväsymystä havaittavissa.. Mitenkäs muuten tuo tämän viikon matsi, milloin ja ketkä pelaa..?
 
Ylös Bottom