Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4-liiga S&D

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Toisilla ei restartata, toisilla vähän liikaakin. Turha silti on ruveta haukkumaan.
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

[Da] vs. [LICK] 19.30 6vs6 Overgrown, Crash, Backlot


Da Clan pelaajat:
Junnuuu
Daedaluz
Aissi
melamaa
Vomit999
Olvikoira

LICK pelaajat:
NuubiNuutti
peksii
wallu0
Stfulleri
Akke95
peketsu

Overgrown

[Da]4-2, 4-0 [LICK] MVP:Vomit, Vomit/wallu0

Toisella yrityksellä päästiin pelamaan kunnolla joukkueen valinta vaikeuksien takia. Muutamilla pelaajilla ongelma jatkui matsin läpi ja end gamea painettiin muutamaan otteeseen. Ensinmäisen kierroksen Da pelaa 5vs6 kunnes Olvikoira saadaan mukaan 2-2 tilanteessa. Olvin tulo auttaa ja viemme seuraavat kaksi rundia. Toinen kierros on Da:n hallintaa ja pläntit onnistuvat alle 30sec B:lle ja sen puolustaminen hienosti. Puolustaessa oli hieman yli-innokkuutta välillä, mutta onneksi toiset paikkasivat tarvittaessa.

Crash

[Da] 4-2, 4-1 [LICK] MVP:melamaa, Junnuuu

LICK oli pelannut tähän mennessä tasaista peliä ja paransivat koko ajan. Muutamat Da Claanin jäsenet rushivat kunnolla ja LICK jäi alakyntyyn monesti jo kierroksen alkuvaihella. Tosin, muutaman kerran rushit kohtasivat piipun edestään ja vastustaja vei voiton. Suurempaa hätää ei ollut ja peruspuolustus toimi ja Da Clan veti tällä kerralla pidemmän korren. Hyvä Peli LICK!

Da Clan voittaa 2-0

EDIT: Jahas eli wallu otti herneen nenään. No tosiasiahan oli että kirjoitin klaani tägiin AINA kummalle puolelle Da menee eli joko YLOS tai ALAS. Lisäksi kirjoitin sinulle psn viestin jossa kirjoitin : te ylös overgrownin ekan rundin jälkeen. tuo mistä sanot oli toinen/kolmas yritys ja joku teiltä vielää huutaa valmis/antaa mennä. itse oletin että tämä on ymmärräksyn merkki että kahden epäonnistuneen valinnan jälkeen löydettäisiin jo oikea puoli. no voidaan ottaa uudestaan toi rundi jos toi jäi kaivelemaan mieltä. ja ollaan totuttu tuolla CG:n puolella että restarttia ei oteta, jollei koko tiimi kuse hommaa tai joku pelaaja ei päässyt peliin mukaan (aina ei kaikki tostakaan lopeta koska siellä säännöissa katsonaan se omana vikana) pahoittelen tosta ja toivottovasti ette nyt pahoittanut mieltänny. meillä oli yhdellä pelajaalle aika moinen kiirus ja nuo jatkuvat restarttaamiset oli paha juttu koska olisimme saattaneet joutua pelaamaan matsin 4vs6 mutta onneksi olvi tuli paikalle. ja mikkini on rikki eikä sitä voinut käyttää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Sori Da Clan. Me osallistutaan uudella klaanilla seuraavaan liigaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Emmä kyllä junnu ole koskaan tommosta sääntöä lukenut, että jos servulle ei connectaa kaikki pelaajat ni ei tarvi restartata? Ehkä semmonen sääntö onkin, mutta onhan tuo nyt helvetin törkeää jos ette tommosessa tilanteessa restarttaa. Kyllä se homma pitää maltilla ottaa niin monta kertaa, että oikea puolet löytyy ja kaikki on servulla. Ompa tästä restarttaamisesta nyt ollut tämän liigan aikana epätavallisen paljon napinaa? No, ku eka valittaa ni sitte päättää toinenkin vaikka aihetta ei ehkä olisikaan... Enpä tosin ole paras puhumaan jälkihöyryämisestä, tosin silloin piti "puolustella" omaa klaania ja näkemyksiä voiton jälkeen kun aletaan saavutuksia vähättelemään.

Kiva nähdä reportaasit matseista, näkee ketkä on pelannut ja millaisia tuloksia on missäkin mapeissa tullut. Ehkä niistä voi jopa vedellä jotain johtopäätöksiä tulevia matseja varten. Kun kerran samat mapit varmasti ehditään koluta muutamaan kertaan kun on nyt kaksi alkukierrosta lohkoissa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Emmä kyllä junnu ole koskaan tommosta sääntöä lukenut, että jos servulle ei connectaa kaikki pelaajat ni ei tarvi restartata? Ehkä semmonen sääntö onkin, mutta onhan tuo nyt helvetin törkeää jos ette tommosessa tilanteessa restarttaa. Kyllä se homma pitää maltilla ottaa niin monta kertaa, että oikea puolet löytyy ja kaikki on servulla.

Kiva nähdä reportaasit matseista, näkee ketkä on pelannut ja millaisia tuloksia on missäkin mapeissa tullut. Ehkä niistä voi jopa vedellä jotain johtopäätöksiä tulevia matseja varten. Kun kerran samat mapit varmasti ehditään koluta muutamaan kertaan kun on nyt kaksi alkukierrosta lohkoissa.

Joo siis lobbyssa näkyy kaikki pelaajat mutta peliin mentäessä pelaajaa ei näy mutta kun koittaa iinvii nii tulee että Player already in lobby. Vituttaa huomattavasti tuo kun sitte saadaan peli katki ja koitetaan uudestaan (sama britti hosti edelleen) nii sama tapahtuu uudelleen ja sitte vastusta vinkuu kun ei voida kokeilla edes muita hosteja.

LICKiä vastaan Daedaluzilla oli kiire ja meillä ei ollut oikeasti aikaa ottaa "liiallisia" restartteja mutta hyvin toi peli meni muuten ainakin mun mielest.

Reportteja on hauska lukea varsinkin jos huomaa että joku on panostanut siihen ja on hyvää tekstiä. Ei noihin tarvii ees nähä paljon vaivaa kun kirjottaa vaikka paperille rundi tuloksen nii ei kauheesti rasita.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Aiotteko ne ketkä aiotte LICKistä lähteä niin pelata tän liigan loppuun asti lickissä?
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

no loistavaaa. onhan liiga ollu käynnissä sen 4 päivää ja nyt jo eka klaani lopettaa kesken. Järki kätee. Voi sitte olla osallistumatta jos ei voida loppuun asti pelata
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Joo siis wellun kommentti vähä hassu, mutta eiköhän tää ollu tässä tän jutun selvittely.

Mun puolesta LICK sais tehdä uuden klaanin LICKin tilalle kunhan 2/3 on samoja pelaajia. tai koittakaa nyt pelata tolla kokoonpanolla tää liiga loppuun.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4-liiga S&D

No meitä on 3 tai 4 samasta ja sitte loput uusia riippuu pääseekö nuubi.
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Rosterit ilmoitetaan turnauksen alussa ja niillä mennään loppuun asti. Onhan se mahdollisimman syvältä kaikille muille kun mukaan ilmoittautunut & pelinsä pelaamaan sitoutunut jää pois, eikä näitä hyvällä täällä katsotakaan vaan koko rosteri pistetään tulevien turnausten kannalta seurattavien listalle. LICK mielellään saa vielä sopia erimielisyytensä ja pelata samalla joukkueella liigan loppuun, uutta tiimiä ei vanhojen ympärille tässä vaiheessa aleta rakentamaan.

Kiitos vielä qp:lle kun valaisit foorumia kauniilla viesteilläsi, mutta tuollaisia ei täällä tarvita.
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

FLco vs KFP 23.8.2008

Overgrown

FLco: XShava, Revolveri, Eliminaattori, Decodersnake, Inkkari, Pibe

KFP: Zodiac, NetDiamond, RedBacon78, jryi, HC76, Quassimo

Kierros 1: Papoille 4-2.

Pelin käännekohta oli Pappojen 1-1 tasoituksen jälkeinen kolmas kierros, jossa saatiin pläntti aikaan B:lle, meiltä oli vielä neljä hengissä. NetDiamond kuitenkin ampuu heti pläntin jälkeen yläkerrasta (talon sisältä) kaksi meikäläistä suoraan pommille ja kaksi muuta juoksevat yläkertaan melkeinpä ammuttaviksi. Käsittääkseni NetDiamond oli yksin jäljellä tässä vaiheessa. Papat siirtyvät tämän suorituksen jälkeen helposti 3-1 -johtoon ja vaikka saammekin kavennuksen 3-2:een, menee seuraava kierros helposti Papoille. Tilanne 1-0.

Kierros 2: XShava vaihtuu Trollbutcheriin. Inkkari oli ainoa pelaaja meistä, joka sai edes vähän tulosta aikaan. Inkkarin yksilösuorituksella vietiin ainoa rundi, tasoitus 1-1:een. Taas oli saumat johtoasemaan, mutta Zodiac hoiti 1vs2 -tilanteen plänttäyksen jälkeen ja purki pommin. Papoille tämäkin kierros 4-2 -lukemin ja eka mappi 2-0.

Crash:

Pibe nostaa tasoaan eniten, 0-5:stä 12-2:een sitten Overgrownin 2. rundin. Muidenkin nostettua tasoaan, viemme Crashin molemmat kierrokset helposti 4-1. Joukossa oli paljon onnistumisia, 1vs1 -tilanteet eivät olleet enää niin ratkaisevassa roolissa. Omia ei tapettu kuin yhdellä kierroksella, kranaattini kimmottua jostain takaisin ja kolme omaa kuoli. Tästä huolimatta vietiin viimeinen kierros kotiin 3vs6.

Crashin toinen kierros alkaa pappojen 1-0-johdolla, sitten meinataan taas tunaroida pläntätty pommi A:lle, kun omat kaatuvat, mutta pommi tasoittaa tilanteeksi 1-1 ennen purkua. Loppu on FLco:n näytöstä, parhaana Inkkari samalla saldolla kuin Pibe edellisessä rundissa, 12-2 ja 600pts.

Backlot:

Surkea mappi myös edellisessä turnauksessa Team Nopoille, sitä se oli nyt myös FLco:lle. Ensimmäinen kierros menee todella helposti papoille, vain yhden kierroksen ollessa tiukka - jryi sooloilee ympäri mappia ympäriinsä ja miestä taidettiin ampua kolmeenkin otteeseen, mutta jotenkin mies sinnitelee hengissä joka kerta ja vie lopulta MVP:n saldolla 8-2. Papoille 4-0.

Toinen kierros alkaa samoin, Pappojen ottaessa 2-0 -johdon. Sitten saamme vähän juonesta kiinni ja tasoitamme 2-2:een. Lopulta mappi Papoille 4-2 ja koko matsi 2-1. Hyvä matsi, molemmille tiimeille paljon kierroksia. Pappojen taktiikka oli hyvä Backlotissa, meillä se oli lähinnä "quickpläntti A:lle" tai jotain. Aika vähän kommunikointia. Papoilla tuntui olevan aina toinen kaveri kuittaamassa, jos saimme jonkun hengiltä.

Hyvä esimerkki: Papat plänttivät A:lle, kleikoittavat ympäristön, yksi suojaa pommia keskellä olevan rakennuksen katolta ja muut odottavat vähän kauempana ja tulevat tukemaan, jos pommin lähellä olevat Papat kaatuvat. Pari kertaa myös pommi purettiin, se pistettäköön Pappojen oveluuden piikkiin. Parhaita pelaajia en kirjannut kuin paikoin. Kiitokset pelistä.

Edit: Typo
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Hyvä matsi oli. Oma suoritus oli lähinnä naurettava mut onneks muilla kulki. Se jryi luotien väistely ja räiskiminen siellä backlotissa oli kyllä todella hauskaa katottavaa. Jätkässä oli lyijyä varmaan noin 7kg mut jotenkin ihmeellisesti se pysy hengissä. Juggeria sillä ei kuitenkaan tainu olla. Onnea leijonille jatko peleihin.
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Hyvä reportti Eliminaattorilta ja taisi olla kovatasoinen peli.

Juggerista pakko sanoa, että se on käytössä silloin kun juggerin merkki vilahtaa, eli se punainen risti, ja jos sitä ei näy silloin ei ole käytössä. Kannattaa kokeilla vaikka privassa miltä se merkki näyttää nii tietää milloin vihuilla käytössä.
 
Vastaus: CoD4-liiga S&D

Rosterit ilmoitetaan turnauksen alussa ja niillä mennään loppuun asti. Onhan se mahdollisimman syvältä kaikille muille kun mukaan ilmoittautunut & pelinsä pelaamaan sitoutunut jää pois, eikä näitä hyvällä täällä katsotakaan vaan koko rosteri pistetään tulevien turnausten kannalta seurattavien listalle. LICK mielellään saa vielä sopia erimielisyytensä ja pelata samalla joukkueella liigan loppuun, uutta tiimiä ei vanhojen ympärille tässä vaiheessa aleta rakentamaan.

Kiitos vielä qp:lle kun valaisit foorumia kauniilla viesteilläsi, mutta tuollaisia ei täällä tarvita.
Joo ei pysy LICK koossa...... noh, me lähtään mukaan seuraavaan liigaan (jos saadaan) ja sitte klaanin onki melkeinpä mahdoton hajota. Tarkotan siis että on sellaset jäsenet että ei tule riitoja.
 
Ylös Bottom