Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4 onkelma!

peketsu

New Member
Eli mul on semmonen onkelma tos että ku painan siitä napista missä lukee et "Play Online" nii se tilttaa sitte siihen eikä siitä pääse enää mihinkään eli mun pitää sammuttaa konsoli että pystyn tekeen jotain.:mad: Jos joku tietää miten tästä selviäis nii vois kertoo nii pääsisin pelaan liigaa..:eek:
 
Vastaus: CoD4 onkelma!

Kokeilin toisella acolla nii ei auttanu.:( Se siis tekee niin kaikilla acoilla ku kokeilin..
 
Vastaus: CoD4 onkelma!

minä pääsen siitä eteenpäin vain ps näppäintä naputtamalla parin minuutin ajan jossain vaihees ottaa sen ja sen jälkeen peli toimii normaalisti
 
Vastaus: CoD4 onkelma!

Toi nyt kuullostaa ihan oudolta jutulta, kyl mullakin välillä kun painan play online niin hetken se siinä jotain miettii mut sit kuitenkin menee siihen. Toi tilttaus nyt on ihan uutta, ettei vaan olis peli jo sen verran vanha et tekee noin, vai kenties konsoli ei kykene latamaan levyä vaiko mikä? Varsinkin jos joka accountilla tekee saman. Tai sitten nettiasetukset yms voi tehää tommosta, nää nyt on näitä mun veikkauksia.
 
Vastaus: CoD4 onkelma!

Ilmenikö ongelma CoDin uuden päivityksen jälkeen vai jo sitä ennen, ja sujuiko ko. päivitys ongelmitta?
 
Vastaus: CoD4 onkelma!

Mulla ainakin PS3:n uuden 3.0:n jälkeen tilttaa monesti päivässä..
 
Vastaus: CoD4 onkelma!

Puhdista se levy. Mulla oli kerran joku atomin kokoinen likaläntti levyssä niin joka kerta peli kaatu kun se latasi downpouria. Latauspalkki jämähti paikoillee ja eikun resettii kehiin.
 
Vastaus: CoD4 onkelma!

Se on alkanu vasta sen päivityksen jälkeen:mad: Ja se on kans sitte kumma ku kaikki muut pelit toimii ihan oikein, eikä peli oo ku jonku 1v vanha..

E: Päivityksessä ei ollu mitn ongelmaa vaan toi alko vasta sen jälkeen
 
Vastaus: CoD4 onkelma!

No ei mulla päivityksen jälkeen ole mitään eroa ollut, onkohan sekin sitten jotenkin tapauskohtaista, että joillakin se päivitys on tehnyt sitten jotain häikkää!:confused:
 
Vastaus: CoD4 onkelma!

mulla ollu jo kauan sama onkelma ja ostin jo uuden pelinkin mut sama juttu ainoastaan ps näppäintä rämpyttämällä pääsen eteenpäin
 
Vastaus: CoD4 onkelma!

voisko johtua pleikkarista ihan? jos kavereilta löytyy pleikkari, niin kokeilka sillä toimiiko.
 
Vastaus: CoD4 onkelma!

Se on alkanu vasta sen päivityksen jälkeen:mad: Ja se on kans sitte kumma ku kaikki muut pelit toimii ihan oikein, eikä peli oo ku jonku 1v vanha..

E: Päivityksessä ei ollu mitn ongelmaa vaan toi alko vasta sen jälkeen

Kannattaa selvittää kaikki mahdolliset asiat, esmes voi ihan palomuurista johtua. Pääset siis sinne "Downloading game settings" asti?
 
Vastaus: CoD4 onkelma!

kyllä siis minunkin pelit muilla toimii hyvin, mut just itelläni jumii tuohon downloading game settings kohtaan, sit minuutis kahes siitä pääsee eteenpäin kun naputtaa ps näppäint
 
Ylös Bottom