Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4-Online vinkkejä ym..n00b

Vastaus: CoD4 Online vinkkejä ym..n00b

19. Seuraa esimerkkiäni ja älä seurustele, käy töissä tai opiskele aktiivisesti. Älä varsinkaan mene naimisiin ja älä herranjumala hanki lapsia. Ansiotyö ja varsinkin naiset vievät kallista CoD-aikaa. Keskimääräinen naisen vaatima "laatuaika" vastaa noin kuutta deathmatchia, joka puolestaan vastaa noin sataa tilille napsahtavaa tappoa. Keskimääräinen vaipanvaihto puolestaan vastaa yhtä jopa tuhat XP-pistettä tuottavaa S&D-matsia. Pidä puhelimesi kiinni. Vältä kavereiden kanssa hengailua. Vältä syömistä ja nukkumista ja yleensäkin kaikkea mikä ei liity CoDiin.

Lapset pitää vaimolle seuraa ja järjestää ohjelmaa niin ettei ehdi laatuaikaa harrastaa, joten se aika on hyvä kuluttaa CoDin parissa.
Kavereita???...mitä ne on?...Ai niin, nehän on niitä ketä tapaan kun pelaan CoDia :D
Ansiotyö kyllä turvaa pelaamisen jatkuvuuden netti- ja sähkölaskun ilmaantuessa postilaatikkoon.

Olen niin huono pelaamaa, ettei mulla ole mitään ketään auttavaa vinkkiä :(
Paitsi että dead silence, äänenvaimennin yhdistelmällä on kiva hiipiä vihun selkään ja tulla tapetuksi :D
 
Vastaus: CoD4 Online vinkkejä ym..n00b

Kyssäri Sniperista..

Olen pitänyt varlla Stopping power perkiä varmuuden vuoksi että saan laaki ja vainaa.
Onko tämä tarpeellista? Mieluummin pitäis UAV-jammeria.

Ite olen tehnyt silleen, että HC-moodissa käytän UAV-jammeria ja normaalissa en sitten koske snipuun ollenkaan, kun ei mulla tuo stopping powerkaan auta oikein.


Ja tuo berdun teksti oli kyllä parasta viihdettä eilen illalla, kun luin. :D
 
Vastaus: CoD4 Online vinkkejä ym..n00b

Onko muilla ongelmia tuon "find match"-toiminnon kanssa? Itselläni, varsinkin kun aloittaa pelaamisen ei tahdo matseja löytää millään. Sitten kun niitä alkaa löytymään, niin sitten niitä kyllä löytyykin.

12. Jos käytät UAV Jammeria (eli et näy vastustajan kartassa, paitsi jos ammut).

Eikös normaalistikin ole näkymätön vastustajan kartalla, ennenkuin ampuu. Itse käsitin, että UAV Jammeria käyttämällä ei näy kartassa vaikka ampuukin. Korjatkaa, jos olen väärässä.
 
Vastaus: CoD4 Online vinkkejä ym..n00b

Eikös normaalistikin ole näkymätön vastustajan kartalla, ennenkuin ampuu. Itse käsitin, että UAV Jammeria käyttämällä ei näy kartassa vaikka ampuukin. Korjatkaa, jos olen väärässä.
Ei vaan UAV jammer estää näkymisesi silloin kun vihut laittaa UAV:n päälle.
Jos et halua näkyä lainkaan niin UAV jammer ja aseeseen äänenvaimennin. Sitten vielä dead silence niin et juuri kuulukaan.
 
Vastaus: CoD4 Online vinkkejä ym..n00b

Mitäs tuo deep impact perk tekee?

Luodit porautuvat tiettyjen pintojen läpi (puu, ohuet kiviseinät, jne), mutta tekevät osuessaan vähemmän vahinkoa vihulle. Voisi kuvitella, että kyseinen perkki auttaa myös porautumaan sotilaan varusteiden läpi ja tappaa vihun helpommin, mutta tuosta ei varmuutta ole. Autonromut ärsyttävät eniten, Deep Impactillakaan kun ei saa ammuttua auton takana kykkivää vihua metallin läpi.
 
Vastaus: CoD4 Online vinkkejä ym..n00b

Luodit porautuvat tiettyjen pintojen läpi (puu, ohuet kiviseinät, jne), mutta tekevät osuessaan vähemmän vahinkoa vihulle. Voisi kuvitella, että kyseinen perkki auttaa myös porautumaan sotilaan varusteiden läpi ja tappaa vihun helpommin, mutta tuosta ei varmuutta ole. Autonromut ärsyttävät eniten, Deep Impactillakaan kun ei saa ammuttua auton takana kykkivää vihua metallin läpi.

Ensinnäkin luodit porautuvat seinien läpi vaikka ei olisikaan deep impactia. Deep impact helpottaa luotien porautumista, eli menee helpommin läpi. PS: saa addaa Jusbaaa a.k.a Call-Of-doom
 
Vastaus: CoD4 Online vinkkejä ym..n00b

Yksi neuvo löytyisi. Koskaan ei kannata ensimmäisenä rynnätä joukon kärkeen tapot silmissä kiiluen. Maistele tilannetta ja katsele karttaa. Usein rauhallisempi ja harkitumpi lähestymistapa on se paras vaihtoehto. Jos ryntäilet sinne sun tänne, etkä ajattele, kuolet nopeammin, kuin ehdit kissaa sanoa. Kannattaa esim tsekata, mihin vihujoukot ovat sijoittuneet, ovatko ne hajanaisesti pitkin karttaa, vai kaikki lyöttäytyneenä yhden talon yläkertaan. Seuraavaksi etsit mielessäsi parhaan reitin vihujoukkojen luokse. Ei missään nimessä keskeltä karttaa, avoimien paikkojen läpi juosten. Paras keino on mennä mahdollisimman reunasta, jottet vain tulisi huomatuksi. Kun olet perillä, vihujoukkojen luona, harkitse silloinkin tarkkaan mitä teet. Ei välttämättä ole paras vaihtoehto iskeä ampumisnappia pohjaan toivoen, että Jumala ohjaa.

Ehkäpä kaiken voisi kiteyttää muutamaan sanaan: Maistele tilannetta, katsele karttaa ja harkitse tarkoin mitä teet.
 
Vastaus: CoD4 Online vinkkejä ym..n00b

Älkää lapset tehkö niin kuin minä tein , tehkää niin kuin minä sanon : Älkää aloittaka prestigeä !
 
Vastaus: CoD4 Online vinkkejä ym..n00b

Älkää lapset tehkö niin kuin minä tein , tehkää niin kuin minä sanon : Älkää aloittaka prestigeä !

Tämä taitaa olla yksilöllistä. Itse pelkäsin prestigea, mutta päätin kuitenkin sen aloittaa. Oli omalla kohdalla oikea ratkaisu, on ihan kivaa noiden aseitten ja muiden kerääminen. Ja suht äkkiä saa jonkinmoiset aseet ja vehkeet.
Olisi tietty mukava nähdä, että kaikki challenget on tullut tehtyä, varsinkin kun vaikeimmat on aika hankala saada.
 
Vastaus: CoD4 Online vinkkejä ym..n00b

Älkää lapset tehkö niin kuin minä tein , tehkää niin kuin minä sanon : Älkää aloittaka prestigeä !

tässä on todella hyvä vinkki, paitsi jos kaiken haluaa aloittaa alusta jonkun kämäsen merkin takia, tyhmänä aloitin, mutta onneks eka on kohta huipussaan ni ei haittaa enään :rolleyes:
 
Vastaus: CoD4 Online vinkkejä ym..n00b

Älkää lapset tehkö niin kuin minä tein , tehkää niin kuin minä sanon : Älkää aloittaka prestigeä !

Itse mietin aluksi etten todellakaan aloita kaikkea alusta, mutta sitten kun se prestige mode avautui sieltä niin päätin kokeilla ja hyvin tuo taas haastetta peliin. Tuntui jo jotenkin ylivoimaiselta kun juoksee niin kukaan ei kuule jne. :p
 
Vastaus: CoD4 Online vinkkejä ym..n00b

Itellä on prestigemodet vasta eessä päin. Nähtävästi aloitan alusta kun se tuo jännyyttä peliin, ja tulee aseitakin vaihdeltua sitten. Toisaalta klaanimatseja varten olisi kiva olla kaikki nannat tallella.
 
Vastaus: CoD4 Online vinkkejä ym..n00b

Toisaalta klaanimatseja varten olisi kiva olla kaikki nannat tallella.
Juuri tämäntakia olen sanonut klaanilaisille, ettei aloita Prestigeä, enkä minäkään aloita, ne aseet ja Erkit on nääs aika hyödyllisiä niissä :p
 
Vastaus: CoD4 Online vinkkejä ym..n00b

Yksi neuvo löytyisi. Koskaan ei kannata ensimmäisenä rynnätä joukon kärkeen tapot silmissä kiiluen. Maistele tilannetta ja katsele karttaa. Usein rauhallisempi ja harkitumpi lähestymistapa on se paras vaihtoehto. Jos ryntäilet sinne sun tänne, etkä ajattele, kuolet nopeammin, kuin ehdit kissaa sanoa. Kannattaa esim tsekata, mihin vihujoukot ovat sijoittuneet, ovatko ne hajanaisesti pitkin karttaa, vai kaikki lyöttäytyneenä yhden talon yläkertaan. Seuraavaksi etsit mielessäsi parhaan reitin vihujoukkojen luokse. Ei missään nimessä keskeltä karttaa, avoimien paikkojen läpi juosten. Paras keino on mennä mahdollisimman reunasta, jottet vain tulisi huomatuksi. Kun olet perillä, vihujoukkojen luona, harkitse silloinkin tarkkaan mitä teet. Ei välttämättä ole paras vaihtoehto iskeä ampumisnappia pohjaan toivoen, että Jumala ohjaa.

Ehkäpä kaiken voisi kiteyttää muutamaan sanaan: Maistele tilannetta, katsele karttaa ja harkitse tarkoin mitä teet.

Tämän opin kantapään kautta ja voin todeta erittäin hyväksi vinkiksi.

Varsinkin tässä viime päivinä olen tutustunut Search & Destroy peliin ja ai että se pistää vihaksi kun juokset etunenässä vihua kohti ja kuolet siihen ensimmäiseen kranaattiin jonka joku heittää talojen yli. Rauhassa kun kattelee ja koittaa paikallistaa vihut tutkalta ja päästä kylkeen/selkään niin pikkuhiljaa sitä kehittyy. Kenttien oppiminen on yllättävän tärkeää, itse about viikon pelanneena katselin broidin ensimmäisiä pelejä niin näyttää pirun vaikealta, kun ei tiedä yhtään, missä vihut mahdollisesti menevät.
 
Vastaus: CoD4 Online vinkkejä ym..n00b

"10. Harjoittele sivuttaissuunnassa liikkumista samalla kuin ammut. Liikkuva ankka on vaikempi tappaa kuin istuva. Myös sikssakkia liikkuva ankka on hankala kohde (ja luultavasti kehitysvammainen)."


Loistavaa tekstiä Berdulta:D Muutenkin ketjusta on löytynyt hyödyllisiä vinkkejä.
 
Vastaus: CoD4 Online vinkkejä ym..n00b

Hoksasin tällasen kikan muutes:

Siis kaikki varmaan joskus ovat kuolleet taikka nähneet jonkun oman kuolevan palavaan autoon, joka räjähtää juuri sillon kun itse/oma juoksee sen ohitse. Nooh kantsii ampua autoa jonka näkee, sillä... miten tämän selittäisi siitä tulee vaaraton kaikille muille sinun puolulaisille paitsi sulle itsellesi. Sama sitten kun näkee auton ja vinkkaa kaverille, et ampua kerran sitä autoa, niin saa itse mennä rauhassa siitä ohitse/ootella auton lähellä.

Testatkaa itse näin. Tehkää priva peli. Sitten menet auton päälle ja ammut sen liekkeihin. Sitten vain odottelet ja... räjähdät. Nooh seuraava testi; menet samalla tavalla, ammut auton liekkeihin ja sitten kaverisi ampuu kerran autoa, kerta riittää ja odottelette ja auto räjähtää altasi, mutta sinä selviät.

Tämä on siitä hyvä, että tuon voi toteuttaa, kunhan on näköyhteys autoon, sillä tosiaan se yks ammus siihen autoon omalta äijältä pelastaa sinun hengen ja toisinpäin.

Tää ei välttämättä ole enää alottelijan kikkoja, vaan hiotumpaan tiimipeliin vinkkiä.
Toivottavasti ymmärsitte;p
 
Vastaus: CoD4 Online vinkkejä ym..n00b

Ite ammuskelen kulkureiteillä olevat autot tuleen ja jätän ne siihen kytemään, välillä ne sattuu sitten räjähtelemään juuri kun vihollinen on kulkemassa ohitse :) Toimii vähän kuin claymore mutta huonommalla tarkkuudella.
 
Vastaus: CoD4 Online vinkkejä ym..n00b

Nostetaanpa aihe ylös, kun näitä on ollut mukava lukea.

Millaisella paketilla, eli perkseillä ja aseilla suosittelette lähtemään noihin search and destroy matseihin, joissa se on laakista vainaa?
 
Ylös Bottom