Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga - Ilmoittautumiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fedurre
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga - Ilmoittautumiset

poistakaa fedurre CTd rosterista, kiitos! Allekirjoittaneet kaikki CTd:n jäsenet.

Poistettu.

Hiirikeskustelusta; Werty on oikeassa. Jatkatte sitä siihen kuuluvassa osiossa. Käyttäkää searchia jos välttämättä haluatte asiasta tingata. Tai hoitakaa asianne yksityisviesteillä.

TIEDOTUSASIAA koskien rostereita. Puinnin jälkeen päädyttiin seuraavaan ratkaisuun koskien liigan rostereita >

Tiimistä erotettu/eronnut pelaaja ei voi liittyä johonkin toiseen tiimiin/klaaniin liigan jo käynnistyttyä. Eli Pelimies.fi-liigan jokeripelaaja käytäntöä ei sovelleta esim. Jahbaziin ja Fedurreen koska he ovat jo olleet jossain rosterissa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Öhh.. minun nimeni voisi poistaa tuolta dA:n rosterista. En kyllä ole sinne koskaan nimeäni sanonut edes haluavani :D Mutta joo.. Junnu tai joku muu voisi sen poistaa sieltä.

Öhh.. minun nimeni voisi poistaa tuolta dA:n rosterista. En kyllä ole sinne koskaan nimeäni sanonut edes haluavani :D Mutta joo.. Junnu tai joku muu voisi sen poistaa sieltä.

Joo tota ahma ota juhan nimi sielt pois, copy past cg.n rosteista otin joten :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Vaikuttaa siltä että CTd on aika vahvoilla tässäkin liigassa, dRun kovana kakkosen minun listallani. Kuitenkin on mukava nähdä että tasoerot ovat tasoittuneet esimerkiksi verrattuna edellisiin turnauksiin verrattuna, hyvä näin. Itteä harmittaa kun en päässyt liigaan mukaan :( ;)

Ja modeille:Minnehän se minun edellinen viestini hävisi vaikka se sisälsi enemmän asiaa kuin monet viime sivujen postaukset joita ette kuitenkaan ole poistaneet?? Pistää aina vähän mietityttämään...

Vaikuttaa siltä että CTd on aika vahvoilla tässäkin liigassa, dRun kovana kakkosen minun listallani. Kuitenkin on mukava nähdä että tasoerot ovat tasoittuneet esimerkiksi verrattuna edellisiin turnauksiin verrattuna, hyvä näin. Itteä harmittaa kun en päässyt liigaan mukaan :( ;)

Ja modeille:Minnehän se minun edellinen viestini hävisi vaikka se sisälsi enemmän asiaa kuin monet viime sivujen postaukset joita ette kuitenkaan ole poistaneet?? Pistää aina vähän mietityttämään...

Se johtuu siitä että sun sigissä lukee FF, ja siitä voi jotkut socom pelaajat kertoo tarkemmin.

Se johtuu siitä että sun sigissä lukee FF, ja siitä voi jotkut socom pelaajat kertoo tarkemmin.
Eh? kyllä dRunissakin on FF:n pelaajia, joten yrittäisitkö selittää vähän tarkemmin ilman mitään yhden rivin viestejä. Ne taitavatkin olla oma tavaramerkkisi.

PS. @ Fedurre Frag FX ei toimi edes socomissa joten muutama viesti taaksepäin voin vastata ettei yksikään hyvä socom claani käytä sitä. Kiitos.

Eh? kyllä dRunissakin on FF:n pelaajia, joten yrittäisitkö selittää vähän tarkemmin ilman mitään yhden rivin viestejä. Ne taitavatkin olla oma tavaramerkkisi.

PS. @ Fedurre Frag FX ei toimi edes socomissa joten muutama viesti taaksepäin voin vastata ettei yksikään hyvä socom claani käytä sitä. Kiitos.

Kysy Socom pelaajilta. Vaikka tuskin ne sanookaan samoja juttuja enää teidän kuullen, ehkä ne on kateellisia tai jotai, en minä tiedä tai tunne ketään FF niin vaikee sanoo puolesta tai vastaan.

Tavaramerkki lol. Butthurt? Elä otakaikkee niin ittees tai vakavasti joillekin asioille internetissä voi nauraa tiesitkö? On olemassa surkeita heittoja jotka voi vain ohittaa eikkä suuttua kaikesta, kyllä sä varmaan ymmärrät. Ei tää oo niin vakavaa.

Mie erikseen huomautin jo aiemmin, että loppuu se hiirikeskustelu. Se loppuu tässä threadissa. Tämä on "ilmoittautumiset" threadi. Hiirikeskustelulle on oma threadinsa.

Kaikille: LOPPUU se hiirivääntö. Menkää muualle siitä spekuloimaan.

t|C:n ensimmäinen jokeri, 2 minuuttia ennen play-offien alkua;

SNuS_Th3rikke

Ylös Bottom