Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga - Ilmoittautumiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fedurre
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga - Ilmoittautumiset

[-SS-] Steady Shot

Rosteri:

nipottaja (yhteyshenkilö)
Supreme_TNG (vara-yhteyshenkilö)
tuhoutumaton
Call-of-Devil
Call-of-doom
Call-of-Pain
Apukuski
Topi82
Aissi
opa95
Viiru-89

Normi Healtit/ Kartta päällä

Viimeksi muokannut moderaattori:

12 tiimiä vaikuttaisi oikein passelilta vai onkos vielä tulossa uusia tiimejä joita tässä ei ole mainittu?

12 tiimiä vaikuttaisi oikein passelilta vai onkos vielä tulossa uusia tiimejä joita tässä ei ole mainittu?

Voep olla, notta on ja voep olla ettei ookkaa :p :D
riippuu oikeesti niistä säännöistä...

Voep olla, notta on ja voep olla ettei ookkaa :p :D
riippuu oikeesti niistä säännöistä...

No sanotaanko, että normi healtit ja regene, kartta varmaankin pois. Perkeistä ei vielä tarkempaa ilmoitusta, mutta mukana monia perkkejä, mutta saastaisimmat poissa, sama karttojen kanssa.

No sanotaanko, että normi healtit ja regene, kartta varmaankin pois. Perkeistä ei vielä tarkempaa ilmoitusta, mutta mukana monia perkkejä, mutta saastaisimmat poissa, sama karttojen kanssa.

varmaankaan ei oo map listassa variety packin mappeja? sieltä hyviä mappeja on kiina kaupunki ja broadcast.

Joo tuo 12 tiimin vahvuus olis aika sopivahko.. :)
Miten muuten tässä toteutetaan itse pelaaminen? Pistetäänkö 6 joukkuetta lohkoon A ja toiset lohkoon B? Sitten kaikki pelaa toisia vastaan ja A1 vs B6, A2 vs B5 jne...?

Kaikki pelaa kaikkia vastaan vähintään kerran tai ainakin näin uskoisin. Puhetta tosin oli joskus kaksinkertaisesta sarjasta? Tällä joukkuemäärällä ehkä se unohdetaan? Vai haittaako tuo jos on kaksinkertainen? Enempi suomipelejä vaan tulee jos on. (:

Vai haittaako tuo jos on kaksinkertainen?

No kunhan pelit loppuvat viimeistään päivää ennen, kuin MW2 julkaistaan :rolleyes:... tai ainakin silloin mä lopetan nää nelosen pelit kokonaan, ellei MW2:sta tuu floppia :D

No kunhan pelit loppuvat viimeistään päivää ennen, kuin MW2 julkaistaan :rolleyes:... tai ainakin silloin mä lopetan nää nelosen pelit kokonaan, ellei MW2:sta tuu floppia :D

MENKÄÄ tuonne "Spekulointi" ketjuun spekuloimaan lohkoja, finaalipäivää yms. kun se on ihan sitä varten. Tämä on ILMOITTAUTUMISET-ketju.

So be it. 12 tiimiä.

Aloin tekemään ottelutaulukkoa. 2 peliä per vko. Jos päästäis ensi viikolla pelaamaan. Quassimon jengi kulkee nimellä "Project Bling-Bling" aka PBB.

Jokeripelaajia voi ottaa.

Saanko lukon tälle?

Rosterissa tällä hetkellä:
quassimo
Wilhower
kivnot
sama07
Olvikoira
Pooge91
GeTTaun
Mustikka​

lisää tän viikon aikana loput ja sitte meidän tiimin nimen

Pastorimme siunauksella olen jäsen tässä tiimissä. Mies on varmaankin jossain saarnaamassa kun on unohtanut tehdä lisäyksen tänne trediin. Vielä tais ehtiä ennen lukkoa.

Joo näin on. HC tosiaan on jäsen ja olen unohtanut ilmoittaa.

Kirjotan nyt tännekkin sitten eli etin nyt klaania tähän liigaan. Taidot on ihan kohdillaan vaikka on tullut hieman pitempäänkin pidettyä taukoa. Klaanilta riittä mulle että jäsenet eivät ole mitään 13-vuotiaita ja klaani ei ole mikään heittopusi.

Kirjotan nyt tännekkin sitten eli etin nyt klaania tähän liigaan. Taidot on ihan kohdillaan vaikka on tullut hieman pitempäänkin pidettyä taukoa. Klaanilta riittä mulle että jäsenet eivät ole mitään 13-vuotiaita ja klaani ei ole mikään heittopusi.

Tuutko FuKiin? Klaanin keski-ikä on n. 15-16v.. Ei helareita tms. :D Ja tuskin nyt ihan heittopussikaan ollaan... :cool:

markoboy ei ole enää klaanissa, koska hän halusi pois, koska klaani toiminta ei kiinnosta.

Marcoboy poistettu iK- rosterista, Werty lisätty Fukiin.

Ilmoittautumiset täynnä. Jatkossa vain jokeripelaajat sisään.

Ylös Bottom