Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
monta joukkuetta tähän otetataan mukaan? nimittäin yritän saaha vanhoista CFF jäsenistä uuden klaanin, ja mukaan uusia naamoja myös. ja pelataanko tämä silleen group & knockout vai ihan LIIGANA, kuten futiksessa?
Omakin viesti katosi vaikka oli maanantai-iltana kirjoitettu. No idean moni muistaakin, eli jos 3 peliä per 2 viikkoa niin hoituu pelaaminen vaikka jokin viikko olisikin heikolla hapella.
Toivon että Ahma huomioit tämän idean.
Tulee mieleen että jos DS laitetaan lukkoihin aika moni alkaa Steady aimilla hosumaan. Minä ainakin... luulisin ja SE ei ole kivaa.
Muistakaa myös HC miehet, että kleikat on otettu jo mukaan (teitä miellyttääksemme+mahdollisesti vielä kartta pois).
Omasta mielestä asia menee niin, että jos DS lukkoon, niin sen jälkeen perkkien käyttö on PALJON monipuolisempaa. Tuskimpa kaikki sitä juoksuperkkiä ottaa, eihän siinä olisi edes mitään järkeä, ehkäpä 1-3 pelaajan kannattaa ottaa. Omasta mielestä taas Steady Aim on melkein hyödytön itselle eli sitä en käyttäisi itsekkään. Luultavasti itsellä olisi joko Deep Impact tai juoksu (harvoin). Kyllä se paljon monipuolisempaa on ilman DS:ää kuin sen kanssa, siitä olen 100% varma.
Omasta mielestä asia menee niin, että jos DS lukkoon, niin sen jälkeen perkkien käyttö on PALJON monipuolisempaa. Tuskimpa kaikki sitä juoksuperkkiä ottaa, eihän siinä olisi edes mitään järkeä, ehkäpä 1-3 pelaajan kannattaa ottaa. Omasta mielestä taas Steady Aim on melkein hyödytön itselle eli sitä en käyttäisi itsekkään. Luultavasti itsellä olisi joko Deep Impact tai juoksu (harvoin). Kyllä se paljon monipuolisempaa on ilman DS:ää kuin sen kanssa, siitä olen 100% varma.
Mikä on tämän turnauksen päämäärä?
a) saada niin monta osallistujaa kuin mahdollista?
b) vääntää säännöt niin tarkaksi että se "competetive gaming" on avainsana?
C) joku muu mitä en ymmärrä tässä vaiheessa vielä
No laitan erittäin lyhyesti, että voitko perustella, miksi HC tai half healtit olisi se kilpailullisempi vaihtoehto liigalle (kilpailullisuutta kun kuitenkin pyrimme saamaan), hyvät perustelut kiitos.
Muistutan, että myös half healteilla suurin osa aseista on "one-hit-tappajia". Tässä nyt ei ollut kuin murto-osa mun viestistä, mutta toivottavasti keksitte perusteluja HC miehet, jos perustelut on hyvät ja saatte enemmistön taaksenne niin varmasti healtit vaihtuvat, ei se ole mun tai Ahman mielipiteestä kiinni täysin, yhteisö päättää ja varmasti suurin osa on tällä hetkellä normin kannalla.
Muistakaa myös HC miehet, että kleikat on otettu jo mukaan (teitä miellyttääksemme+mahdollisesti vielä kartta pois).
No ei kai tässä nyt mitään maksimaalista kilpailullisuutta tarvitse hakea ku suomiporukalla pelataan friendly hengessä?!? Eikö se nyt ole tärkeämpää, että mahdollisimman moni pelaaja/tiimi lähtisi tähän mukaan ja että kaikki olisivat suhteellisen tyytyväisiä tasapuolisiin sääntöihin vai haluaako ne n. 70% (?) pelaajista pelata sitten keskenään jotka oletettavasti ovat normin kannalla?
IMO yks normi pelaaja, yks hoocee ja yks promod jappa saisi järjestää liigan ja pohtia säännöt niin vois tulla aika tasaiset kaikille. Siis oikeasti se VÄLIMUOTO! Eikä niin, että kaksi normi/promod kannattajaa "viimekädessä" päättää säännöt jotka joka tapauksessa menevät mahdollisimman lähelle heidän omaa mieltymystään.
Half health (regeneraatio on kuitenki vielä normissa!!) ja kartta pois on minun mielestä aivan kohtuullinen ehdotus ja tasapuolisempi kaikille!!
Tämä nyt on niin naurettavaa, että en tiedä itkisinkö vai nauraisinko?! Vähän sama ku olisi HC liiga tulossa ja sanottaisiin, että "Muistakaa myös normi-miehet, että killcam on otettu jo mukaan (teitä miellyttääksemme)!
JepJep