Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga
Samoin voi kysyä miksi tämä Half health voi olla niin kova kynnys joillekin koska osa pelaa HC:tä juggerilla ja silti tippuu yhdestä ilman mitään kolmen viikon itkemistä foorumilla?
Peikiss, mie oon varmaan niitä harvoja pelaajia tässä skenessä jotka aidosti ja oikeasti pelaavat sekä HC:tä että normia. Uskon, että tuo on antanut minulle objektiivisuutta asiassa. Jotenkin minusta tuntuu, että täällä on eniten äänessä sellaiset jotka pelaavat pelkästään HC:tä. Esimerkki: eräs tässäkin threadissa kovasti HC:tä puolustava pelaaja täällä sanoi viime viikolla minulle juuri, että ei ole juurikaan edes pelannut normia WaWissa tai nelosessa. HC only.
Ja kilpailullisuushan on kaiken A ja O?! Ei muuta kun hiiret kaikille kouraan ja juokseen munapystyssä AK:t kädessä. Kellä on nopeimmat refleksit voittaa ja cämppi on saatanasta. Arcade räiskäntä GO GO!!Ja sekin on aivan vääryys, että ukkeli joka ensin näkee toisen ja ampuu sitä tappaa?! Ei kyllä se on parempi antaa sille toisella mahdollisuus kääntyä ympäri ja ampua se munkki hedari? Seon sitä realismia se, vai miten se nyt oli?!?
Entä kun se hedari ei olekaan munkkia? Entä jos se yllätetty kaveri on puolustavan kämpperin yllätysmomentista huolimatta tarkempi tähtäämään, nopeampi reflekseiltään sekä esim. mahdollisesti hypännyt huoneeseen ollen taktisesti paremmin sijoittunut kuin maassa makaava kämpperi? Me ollaan kumpikin saatu pelata erittäin taitavien ja nopeiden pelaajien kanssa. Kaikkia noita alakynnestä voittoon kääntyneitä tilanteita ei vain voi laittaa munkin piikkiin.
Itse en taas näe siinä mitään kilpailullista, että joku jää respalle makaamaan varjoon tähdäten oviaukkoon. Minusta liikkuva, dynaaminen pelaaminen on enemmän kilpailullista pelaamista ja vaatii pelaajalta huomattavasti enemmän kuin hidas pelaaminen. Normihealth ja regeneration mielestäni mahdollistavat liikkuvamman pelin.
Et vastannut munkkinaatti-perusteluuni. Vaikka nelosessa nadet ovat tehottomampia on siinä silti helpompi tappaa useampi vastustaja yhdellä nadella kuin normihealthilla ja regenerationilla.
Alunperin tämä liiga oli minun ja Fedurren idea. Alunperin aioimme pelata normia. Kun marssin pelimieheen hommaamaan palkintoja niin aidosti kuvittelin, että pelaamme normiSD:tä. Jotenkin kuvittelin sen noin koska olen melko aktiivinen promode-privoissa ja mielestäni tällä hetkellä promode-skene on aktiivisin nelosta tahkoava. En jaksa uskoa, että tiimien edustajat, kapteenit esim. kuten dRunnerit, CTd ja dA:n miehet haluavat vesitettyä heatlhia sekä renegeration; disabledia.
Pyydän, että esim. drunin Soadi, dA:n Junnuub sekä CTd:n edustaja kertoisivat meille muille tiimiensä tahdon health-kysymyksessä.