Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga - Spekulointi

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga

siis kyllä minunkin puolesta snipu saa tappaa mut kun käyt tuota poromodii pelaa niin kaverit randomilla tykittää crossfiressä snipulla (puolustusvuoros) ja viel seinän läpi ja siihen kuolee niin onko siinä nyt sit jotain järkee?

niin ja timpalle tosiaan tarkotin et kuulokkeet on keksitty jos ei muuten saa ääntä käyttää

eli half healt ja deeperi pois ei porailua

tai healtit täysille ja kartta pois ja renegeration minimiin tai pois

tai half healt ja juggeri kaikille mut tuossa perkkien rajoittelus ei oo mitään järkee

olen itsekin pelannut nelosta ja aina hc:nä en näe mitään suurta eroa wawin hc:hen (paitsi ne noobit neloses)
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga

siis kyllä minunkin puolesta snipu saa tappaa mut kun käyt tuota poromodii pelaa niin kaverit randomilla tykittää crossfiressä snipulla (puolustusvuoros) ja viel seinän läpi ja siihen kuolee niin onko siinä nyt sit jotain järkee?

niin ja timpalle tosiaan tarkotin et kuulokkeet on keksitty jos ei muuten saa ääntä käyttää

eli half healt ja deeperi pois ei porailua

tai healtit täysille ja kartta pois ja renegeration minimiin tai pois

tai half healt ja juggeri kaikille mut tuossa perkkien rajoittelus ei oo mitään järkee

Half healtilla kuolet 1-2 snipu kutiin siitä crossin muurin läpi half helteilla vaikka ei oois deepparia, deeppari pois ja norm heltit jos tosissa haluis poran minimiin mutta silti ohuita seini jyystettäis. Ja esim tuosta crossin muurista riittäis silti 2-3 laukausta snaipalla tappaa.

Eli näin en ymmärrä oikeen sun pointtia, haluut et ei porata ja snaipata, mutta kaikki noi mitkä lähenttää hcta kannustaa poraamaan ja sniputtaa.
:confused:
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga

mutta eikö se passaa muka kaikille et otetaan puolikkaat healtit ja regeneration on täysil ja jos ei niin miksi ei? koska hc miesten pitää perustella et miksi healtit puoleen niin joku vois perustella miksi ne pitää olla täynnä

A) kuulutan edelleen, että voisiko joku edelleen kertoa, että miten tämä normihealth voi olla niin kova kynnyskysymys joillekin koska osa pelaa normia ilman stopping poweria ilman mitään "Ei ne tipu!" vinkumista? :rolleyes:
B) Jos käytämme normihealthia ja health regenerationia niin hyökkääjällä on varmasti paremmat mahdollisuudet selvitä nurkkäkämpperin ambushista kuin half healthilla olisi. Mielestäni vaatii enemmän taitoa liikkua ja ampua kuin maata nurkassa ja ampua.
C) Kun kahdessa edellisessä liigassa on käytetty halfhealthia niin on tullut todella paljon "kolme -tai neljä jätkää samalla naatilla" nadeja. Munkittaminen ei ole kilpailullista minun mielestäni. Kun pelaan normilla SD:tä niin noita ei tule juuri koskaan vaikka partyssä olisi millaisia pr0-miehiä.
D) Normihealth ja health regeneration vähentävät varmasti munkkiporaamisesta johtuvia tappoja.
E) Normihealthilla joutuu ampumaan kaikilla useamman kuin yhden osuman. Tuo vaatii tähtäämistä ja siten mielestäni enemmän taitoa ampujalta kuin Cämpcore. Lisäksi nopealla pelaajalla on mahdollisuus vielä pelaajan avattua tulen väistää tulitusta ja vastata tulitukseen. Cämpcoressa tätä mahdollisuutta ei ole ja Halfhealth on cämpcorea lähellä.
F) Olemme jo kaksi liigaa pelanneet ilman hudia ja ilman normihealthia. Olisiko jo viimeinkin vaihtelun aika?

ja kartta on kaikkein tärkein juttu se ehottomasti pois! koska siinä nyt ei ole mitään järkee et jos olet yksin jälellä ja ammut pommin plänttääjän niin neljä äijää juoksee välittömästi päälle koska kartta kertoo tarkalleen missä olet vai mikä HUD se nyt onkaan
Käytä silenceriä.
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga

Käytä silenceriä.

Eipä jää vaihtoehtoja jos HUD vilkkuu kokoajan. Se on sitten kiva silulla jossain isommassa mapissa. Mutta kyllä sekin menettelee. Mutta jos HUD on ni sallitaan myös ne silut sitten?
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga

hmm,

perk1: bs tai kleget
perk2:stoppari
perk3:deeppari bannittu

HUD pois, normihealtit, hidas regeneration (siin ois oikeesti puolitie!)

Tähtäiminä silu ja rauta

Asebannit lmg:lle, p90 (?) ja semiauto snipoille.

Miltä kuulostais?
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga

A) kuulutan edelleen, että voisiko joku edelleen kertoa, että miten tämä normihealth voi olla niin kova kynnyskysymys joillekin koska osa pelaa normia ilman stopping poweria ilman mitään "Ei ne tipu!" vinkumista? :rolleyes:

Samoin voi kysyä miksi tämä Half health voi olla niin kova kynnys joillekin koska osa pelaa HC:tä juggerilla ja silti tippuu yhdestä ilman mitään kolmen viikon itkemistä foorumilla? :rolleyes:

B) Jos käytämme normihealthia ja health regenerationia niin hyökkääjällä on varmasti paremmat mahdollisuudet selvitä nurkkäkämpperin ambushista kuin half healthilla olisi. Mielestäni vaatii enemmän taitoa liikkua ja ampua kuin maata nurkassa ja ampua.

C) Kun kahdessa edellisessä liigassa on käytetty halfhealthia niin on tullut todella paljon "kolme -tai neljä jätkää samalla naatilla" nadeja. Munkittaminen ei ole kilpailullista minun mielestäni. Kun pelaan normilla SD:tä niin noita ei tule juuri koskaan vaikka partyssä olisi millaisia pr0-miehiä.

Ja kilpailullisuushan on kaiken A ja O?! Ei muuta kun hiiret kaikille kouraan ja juokseen munapystyssä AK:t kädessä. Kellä on nopeimmat refleksit voittaa ja cämppi on saatanasta. Arcade räiskäntä GO GO!!

D) Normihealth ja health regeneration vähentävät varmasti munkkiporaamisesta johtuvia tappoja.

Juu kyllä se poraaminen on 'nyyh ja 'kyynel.. Kaveri poraa 10 kertaa matsin aikana ja saa tapettua niistä yhdellä kerralla. Väärä joukkue voitti. Stnan munkkiporaajat!!

E) Normihealthilla joutuu ampumaan kaikilla useamman kuin yhden osuman. Tuo vaatii tähtäämistä ja siten mielestäni enemmän taitoa ampujalta kuin Cämpcore. Lisäksi nopealla pelaajalla on mahdollisuus vielä pelaajan avattua tulen väistää tulitusta ja vastata tulitukseen. Cämpcoressa tätä mahdollisuutta ei ole ja Halfhealth on cämpcorea lähellä.

Ja sekin on aivan vääryys, että ukkeli joka ensin näkee toisen ja ampuu sitä tappaa?! Ei kyllä se on parempi antaa sille toisella mahdollisuus kääntyä ympäri ja ampua se munkki hedari? Seon sitä realismia se, vai miten se nyt oli?!?

F) Olemme jo kaksi liigaa pelanneet ilman hudia ja ilman normihealthia. Olisiko jo viimeinkin vaihtelun aika?

Kyllä! Vaihtelun aika olisi todellakin monessa asiassa!
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga

hmm,

perk1: bs tai kleget
perk2:stoppari
perk3:deeppari bannittu

HUD pois, normihealtit, hidas regeneration (siin ois oikeesti puolitie!)

Tähtäiminä silu ja rauta

Asebannit lmg:lle, p90 (?) ja semiauto snipoille.

Miltä kuulostais?
No ni, tos on SÄÄNNÖT! No mitä enää venataan... KIAKKO JÄÄHÄN!!!
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga

Samoin voi kysyä miksi tämä Half health voi olla niin kova kynnys joillekin koska osa pelaa HC:tä juggerilla ja silti tippuu yhdestä ilman mitään kolmen viikon itkemistä foorumilla? :rolleyes:

Peikiss, mie oon varmaan niitä harvoja pelaajia tässä skenessä jotka aidosti ja oikeasti pelaavat sekä HC:tä että normia. Uskon, että tuo on antanut minulle objektiivisuutta asiassa. Jotenkin minusta tuntuu, että täällä on eniten äänessä sellaiset jotka pelaavat pelkästään HC:tä. Esimerkki: eräs tässäkin threadissa kovasti HC:tä puolustava pelaaja täällä sanoi viime viikolla minulle juuri, että ei ole juurikaan edes pelannut normia WaWissa tai nelosessa. HC only. :rolleyes:


Ja kilpailullisuushan on kaiken A ja O?! Ei muuta kun hiiret kaikille kouraan ja juokseen munapystyssä AK:t kädessä. Kellä on nopeimmat refleksit voittaa ja cämppi on saatanasta. Arcade räiskäntä GO GO!!Ja sekin on aivan vääryys, että ukkeli joka ensin näkee toisen ja ampuu sitä tappaa?! Ei kyllä se on parempi antaa sille toisella mahdollisuus kääntyä ympäri ja ampua se munkki hedari? Seon sitä realismia se, vai miten se nyt oli?!?

Entä kun se hedari ei olekaan munkkia? Entä jos se yllätetty kaveri on puolustavan kämpperin yllätysmomentista huolimatta tarkempi tähtäämään, nopeampi reflekseiltään sekä esim. mahdollisesti hypännyt huoneeseen ollen taktisesti paremmin sijoittunut kuin maassa makaava kämpperi? Me ollaan kumpikin saatu pelata erittäin taitavien ja nopeiden pelaajien kanssa. Kaikkia noita alakynnestä voittoon kääntyneitä tilanteita ei vain voi laittaa munkin piikkiin.

Itse en taas näe siinä mitään kilpailullista, että joku jää respalle makaamaan varjoon tähdäten oviaukkoon. Minusta liikkuva, dynaaminen pelaaminen on enemmän kilpailullista pelaamista ja vaatii pelaajalta huomattavasti enemmän kuin hidas pelaaminen. Normihealth ja regeneration mielestäni mahdollistavat liikkuvamman pelin.

Et vastannut munkkinaatti-perusteluuni. Vaikka nelosessa nadet ovat tehottomampia on siinä silti helpompi tappaa useampi vastustaja yhdellä nadella kuin normihealthilla ja regenerationilla.


Alunperin tämä liiga oli minun ja Fedurren idea. Alunperin aioimme pelata normia. Kun marssin pelimieheen hommaamaan palkintoja niin aidosti kuvittelin, että pelaamme normiSD:tä. Jotenkin kuvittelin sen noin koska olen melko aktiivinen promode-privoissa ja mielestäni tällä hetkellä promode-skene on aktiivisin nelosta tahkoava. En jaksa uskoa, että tiimien edustajat, kapteenit esim. kuten dRunnerit, CTd ja dA:n miehet haluavat vesitettyä heatlhia sekä renegeration; disabledia.

Pyydän, että esim. drunin Soadi, dA:n Junnuub sekä CTd:n edustaja kertoisivat meille muille tiimiensä tahdon health-kysymyksessä.
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga

Perk 1: Bomb squad (kleikat ei väliä meille)
Perk 2: Stoppari
Perk 3: Vapaavalintainen(DS banned ei väliä meille)

Red-dotit&acogit&GL pois, silut sallittu
Radar pois/päällä (ihan sama meille), NORMAL health. (p90&lmg&auto-sniput banned)

Virallinen [-dA-]:n kanta


Eli ollaan meidä klaanis nyt puhuttu täst ja itsekkin entisenä Hardcore-moden pelaajana olen myöntynyt siihen että normal health vaatii enemmän pelaajaalta ja joukkueelta kuin halffit/minit. Yht juttuu en tajuu et miks joillekkin pitää antaa tasoitusta jos ovat "huoranneet" codia vähemmän kuin muut (huoraaminen siks koska peli on tosiaan 2v. vanha ja monilla näyttää publa-ajat ihan jees aikoja), niin sallitaan selkeästi helpottavampia tekijöitä, kuten half health. DS ja RADAR/HUD on yhdentekevää, jollei käytössä, täytyy siihen sit vaan mukautua. Nyt joku koittaa änkeä tähän väliin "eikö halfffeillä pelaaminen oo sama juttu, pitää vaa mukautua", no ei todellakaan ole. Respaan jäätäisiin kämppimään jotta alussa ei kuole alkuporaukseen ja -nadeihin. Sitten ku vihdoin uskalletaan sen ekan minuutin jälkeen liikkua nii heitetään yks lotto sarja josta kaks panosta osuu ja äijiä tippuu kuin RPD:llä porais Bogin respasta respaan, skilliä taas mukana. blaah :rolleyes:

Jollei loppupeleissä turnauksen järjestäjien päätökset mielytä, voi jättäytyä pois. Näin ainkin tapahtuu monilla jos healtit on halffit, kuin jos healtit olisi normal.

Fedu ja Ahma Healtit normiks, muut asiat on vaan hienosäätöä, mutta se nyt varmaan ollut jo alusta asti selvillä. :cool:
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga

kuinka se niin vaikeeta voi olla? perus S&D, jugger ja GL pois ja thats it.
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga

Jollei loppupeleissä turnauksen järjestäjien päätökset mielytä, voi jättäytyä pois. Näin ainkin tapahtuu monilla jos healtit on halffit, kuin jos healtit olisi normal.

Fedu ja Ahma Healtit normiks, muut asiat on vaan hienosäätöä, mutta se nyt varmaan ollut jo alusta asti selvillä.

Juu kyllä minä voin ihan hyvin jättäytyä poiskin tästä (ehkä muutkin sitten äänestää oman kantansa osallistumisellaan). Satun vaan tietämään, että kyllä niitä hoocee pelaajiakin suhteellisen paljon on vaikkei niitä tässä topicissa liikaa kirjoittele tai teidän promod privoissa pelaa. Lähinnä hain sitä, että säännöt olisivat tasapuoliset kaikille. Se on kumma, että HC-mies on valmis pelaan half healtheilla, mut normimies ei, kun se on "liian lähellä HC:ta". Mutta aivan sama jos nämä on kerran päätetty jo valmiiksi. Ihmetyttää vain miksi sitten edes pyytää keskustelua säännöistä :confused:

E: Tää dRun, CTd, -dA- on ilmeisesti sitten se pyhäkolminaisuus jonka ehdoilla nää hommat mennään? + Fedu "puolueettomana" turnausjärjestäjänä. Turha sitte ilmeisesti jatkossakaan odottaa mitään muuta Kfin rintamalta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga

CTd:lle on loppupeleissä ihan sama mitkä asetukset, ihan hyvin ollaan pärjätty sekä HC-, normi-, että ProMode -liigoissa.

Mieluiten tietenkin mentäis tehdasasetuksilla, poislukien jukka, GL ja 3xF.

Iskekää simppelit säännöt pöytään ja laittakaa liiga pystyyn. Jos näitä detaileja aletaan täällä foorumilla nyhvämään vielä kymmenen sivun verran, niin eihän siitä mitään tule.
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga

kuinka se niin vaikeeta voi olla? perus S&D, jugger ja GL pois ja thats it.

Juuri siksi.

Jos haetaan monipuolisuutta niin noilla säännöillä sitä tuskin saa. m16rd joka kaverilla, ei hyvä.

Ja Timppa, miks pitää nussia pilkkua?

Eikös t|C oo aikalailla -dA- :n kanssa samaa mieltä, vai mitä ode? Noi olis hyvät. Ja nimenomaan jos HC miehet haluaa, HUD pois, NORMIhealtit, regeneration voidaan laittaa hitaimmalle.
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga

kuinka se niin vaikeeta voi olla? perus S&D, jugger ja GL pois ja thats it.

Jeps.

Juu kyllä minä voin ihan hyvin jättäytyä poiskin tästä (ehkä muutkin sitten äänestää oman kantansa osallistumisellaan). Satun vaan tietämään, että kyllä niitä hoocee pelaajiakin suhteellisen paljon on vaikkei niitä tässä topicissa liikaa kirjoittele tai teidän promod privoissa pelaa. Lähinnä hain sitä, että säännöt olisivat tasapuoliset kaikille. Se on kumma, että HC-mies on valmis pelaan half healtheilla, mut normimies ei, kun se on "liian lähellä HC:ta". Mutta aivan sama jos nämä on kerran päätetty jo valmiiksi. Ihmetyttää vain miksi sitten edes pyytää keskustelua säännöistä :confused:

Keskustelua säännöistä -käsite on karannut jo kauan aikaa sitten tästä ketjussa. Nyt tää on mennyt taas tähän perus HC vs Normi vääntöön ja meist kaikki tietää, että sillä ei oo loppua, Normis täytyy ampua enemmän, HC:ssa eri taktiikat ja äijät tippuu nopeemmin jne.

CTd:lle on loppupeleissä ihan sama mitkä asetukset, ihan hyvin ollaan pärjätty sekä HC-, normi-, että ProMode -liigoissa.

Mieluiten tietenkin mentäis tehdasasetuksilla, poislukien jukka, GL ja 3xF.

Iskekää simppelit säännöt pöytään ja laittakaa liiga pystyyn. Jos näitä detaileja aletaan täällä foorumilla nyhvämään vielä kymmenen sivun verran, niin eihän siitä mitään tule.

No, onhan nyt jo päästy siihen tulokseen että kaikkia ei voida miellyttää. Nyt pitäis järjestäjien iskee kylmästi säännöt pöytään ja aletaan pelaa. :)

Eli joko vedetään viel ne Berdun mainitsemat 10 sivun väännöt tai sit vaan järjestäjät laittavat säännöt esille.
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga

dRun ei ainakaan tässä vaiheessa tule sekottamaan pakkaa, ihan riittävästi noita mielipiteitä jo ilmoilla imo. Sääntöjä odotellessa ja sitten mietitään, että osallistutaanko. =)
Eniten tällä hetkellä kiinnostaa, että onko rosterin minimikokoa päätetty jo..?
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga

Juuri siksi.

Jos haetaan monipuolisuutta niin noilla säännöillä sitä tuskin saa. m16rd joka kaverilla, ei hyvä.

Ja Timppa, miks pitää nussia pilkkua?

Eikös t|C oo aikalailla -dA- :n kanssa samaa mieltä, vai mitä ode? Noi olis hyvät. Ja nimenomaan jos HC miehet haluaa, HUD pois, NORMIhealtit, regeneration voidaan laittaa hitaimmalle.

Koska jotain tahdon nussia, eukolla hilloviikot joten sen jätän väliin kunnes ei oo viikkoja hillolla, enkä ilmankan osaa enään olla ;)
Mutta mutta, eikös Pibe/Kfin enään järjestä kunnon virallista liigaa enään, siis MW2:ssa, kun peli tulee... :confused:
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga

Voi V, pelataan jo! Tällästä p*kaa ei enää jaksais lukea... pankaa nyt jotkut säännöt ja pelataan. Jutun taso alkaa meneen nyt just siihen esim. "kysytään vaik niiltä, ne on niin hyviä täs pelis...". Uff uff..
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom