Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4 porukan Treenit tänään 21.00 alkaen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: CoD4 porukan Treenit tänään 21.00 alkaen

Älä sitten tallennusta poista, poista vain päivitys. Pitäisi olla eri paikassa kuin tallennus.

Jep, kiitti. Löysin ja poistin. Yritin piruuttani vielä pätsin poistettuani nettiin, mutta eihän se päästä ilman että päivittää. :rolleyes:

Stadilaiset huom! Missäs kaikkialla tota COD4 myydään? Ainakin Citymarketeissa.. Joutunee huomenna lähteä rundille jos Konsolinet on ystävällinen ja palauttaa rahan.

Kiitos porukalle hyvistä peleistä eilen illalla. Sydäntä oikein lämmitti 4-1 voitto GRU:sta. :D Ruki vehr !

Tänään illalla vielä pelaamassa, sitten on vähän taukoa tiedossa. Poikamiesillat vähän aikaa hieman kortilla. :eek:

- bb -

Kiitos porukalle hyvistä peleistä eilen illalla. Sydäntä oikein lämmitti 4-1 voitto GRU:sta. :D Ruki vehr !

Tänään illalla vielä pelaamassa, sitten on vähän taukoa tiedossa. Poikamiesillat vähän aikaa hieman kortilla. :eek:

- bb -

Harmi kuin ehdin mukaan vasta 23:00 jälkeen. Mites teillä muuten meni pelit?

Tänään voisi aloittaa jo aiemmin illalla, itse olen COD:n äärellä klo 17-21 välisenä aikana.

Tänään voisi aloittaa jo aiemmin illalla, itse olen COD:n äärellä klo 17-21 välisenä aikana.

Nyt on käsissäni aito SUOMI codi4! :D Eli olen online aikalailla koko illan alkaen 17:00. Käyn salilla mahdollisesti 19-20. Eli illalla inviä kehiin, nyt pitäisi toimia kaiken järjen mukaan.

Kiitokset minunkin puolesta. Mukavaa oli ja oikein mukavaa oli nöyryyttää veli venäläistä. :D

Jep, hauskaa oli. Alkuun näytti ryssiä vastaan pahalta, mut 3-0 tilanne kääntyi lopulta 3-4 voitoksi.

Pitäskö muuten [KFP]-tägi vaihtaa eilisen innoittamana muotoon [käpy]? ;)

Nonii, nyt päästiin jo vähän vääntämään. Ja ihan hyvällä menestyksellä, hittovie!

Pitää hankkia joku mikkisetti, millasia käytätte? Langaton/Usb? Kuuleko sen jälkeen ääniä surround-kajareista vai mites nuo niiku toimii? Tässähän on elintärkeää kuulla surroundina kun voi paikallistaa vihut melko hyvin.. Sori muuten sille tiimiläiselle jonka ammuin kaukaa, kun ei aina se nimi näy ni ehtii sohasta ja sitte " ai perkele, sori! "

Tuun vielä tänään 21:00 jälkeen vääntämään pariksi tuntia, kaikki koolle ketkä kykenee. ;)

Mullon (tai oikeastaan oli) tommonen Logitechin perus-USB-headset. Toimii ihan jees ja maksoi vajaat 40e. Ongelmana siinon vaan että toi "panta" tai mikälie, mikä puristaa kuulokkeet korville oli niin löysä että hiukkakin rajummin liikahteli niin lensi takavasemmalle. Modasin hiukka ja ei noista oo jälellä kun se USB-mötkylä. Kuulokeosaa hoitaa tällä hetkellä Kossin PortaProt. Bonuksena tossa oli se, että kuulokkeet sen verran kevyet että voi laittaa korville ja silti kuuluu läpi surround-tsydeemien äänet.

Keskustelujen äänet tosiaan kuuluu joko kuulokkeista tai sitten TV:n/vahvistimen kautta, riippuen minkä asetuksen pistät sinne lisälaiteosioon PS3:n asetuksista. Peliäänet kuuluu aina sieltä TV:stä/vahvarista.

Nonii, nyt päästiin jo vähän vääntämään. Ja ihan hyvällä menestyksellä, hittovie!

Pitää hankkia joku mikkisetti, millasia käytätte? Langaton/Usb? Kuuleko sen jälkeen ääniä surround-kajareista vai mites nuo niiku toimii? Tässähän on elintärkeää kuulla surroundina kun voi paikallistaa vihut melko hyvin.. Sori muuten sille tiimiläiselle jonka ammuin kaukaa, kun ei aina se nimi näy ni ehtii sohasta ja sitte " ai perkele, sori! "

Tuun vielä tänään 21:00 jälkeen vääntämään pariksi tuntia, kaikki koolle ketkä kykenee. ;)

Se olin minä ! pääsin justiin sanomasta, että olen rikkiammutun talon yläkerrassa snipuasemissa ja sitten napsahti. :eek:

Laukauksen tarkkuudesta voi arvuutella, että mun käyttämässä Logitech USB Headset PS2/PS3-kuulokemikrofonissa - 24.90 EUR verkkokauppa.comista - näyttäisi toi mikrofoni toimivan riittävän hyvin. Kuullun ymmärtämisessä on sitten vielä vähän haasteita :D

Toisaalta mulla on nähdyn ymmärtämisessä vähän rästitenttejä tiedossa, sillä taisinpa siellä Vacantissa teloittaa kanssapelaajan melkein kosketusetäisyydeltä :o

Mulla on olohuoneessa LCD-telkkari + surround setti. Pelin kommentit kuuluvat toiseen korvaan kuulokkeesta ja volumet on säädetty siten, että surround toimii ja askeleet kuuluvat ihan hyvin. Toisinaan joidenkin pelaajien puhe kuuluu vaimeasti, mutta sen on todennäköisesti VoIPin ongelmia.

Hyvät pelit eilen! Tulostakin tuli ihan mallikkaasti. Kyllä tällä pärjäilee varmaan kohtuu hyvin.

Mulla taisi lopussa nettiyhteys lagata niin pahasti, etten pystynyt enää vastaamaan kutsuihinne enkä päässyt mihinkään sisään. Naapuruston murkut alkoivat varmaan kopioida videoita, verkko meni tukkoon ja pingit venähtivät ? :mad:

-bb-

Keskustelujen äänet tosiaan kuuluu joko kuulokkeista tai sitten TV:n/vahvistimen kautta, riippuen minkä asetuksen pistät sinne lisälaiteosioon PS3:n asetuksista. Peliäänet kuuluu aina sieltä TV:stä/vahvarista.

Vaikuttaa ihan järkevältä noin.

Se olin minä ! pääsin justiin sanomasta, että olen rikkiammutun talon yläkerrassa snipuasemissa ja sitten napsahti. :eek:

Joo en kuullut sun ääntä. Siellä vaan joku hengaili snipupaikalla, eikä näkyny nimeä ni sinnehän ne luodit läks. :)

Ilman Headsettiä kuulen puheet jotenkuten, tosin harvoin edes sen vertaa. Välillä hyvin välillä ei kuule mitään. Siinä yhdessä S&D matsissa joku pelasti mut kertomalla että edestä lappaa porukkaa. Onnistuin sit niittamaan 4-5 tyyppiä samaan syssyyn , heh ;) Sohin hätäpäissäni puukollakin ohi, mutta selvisin ihme kyllä hengissä.

Koitan hommata jonkun headsetin vielä ennen viikonloppua. Ennen sitä käyn kallonkutistajalla että saan hermoni kuntoon, ei viitsi liikaa niitä ärräpäitä huudella kesken pelin.

Mulla taisi lopussa nettiyhteys lagata niin pahasti, etten pystynyt enää vastaamaan kutsuihinne enkä päässyt mihinkään sisään. Naapuruston murkut alkoivat varmaan kopioida videoita, verkko meni tukkoon ja pingit venähtivät ? :mad:-bb-

Poikkas mullakin muutaman kerran, ja lopullisesti siinä ennen kahtatoista ni lähdin nukkumaan.

Kiitos peleistä, oli hauskaa! Ekaa kertaa pääs pelaaman Suomipoikien kanssa.

Ekaks Kiitokset Pelikavereille, on kyllä ollu mukavaa pelailla nyt parina ilta pappojen kanssa.! Ihan Fiiliksissä.

Meikä käyttää sellasta bluetooth mikkiä ku Insamat hs-200, maksaa joku 20-30 euroo, ostin sen gigantista. HC, jos se sun S&D pelastus tuli siinä viherkentässä, jossa on joki, ja sä pyörit siinä yhden oven edessä kuin puolukka.... dippa dii, ja sait tietoo että porukkaa lappaa yläkertaan tai siihen taloon, niin kyllä se meikä mikki sitten toimii, tai ääni ainaki kuuluu. Välillä se setti tosin pätkii ja suhisee. -Mutta, niin kai sodassa sitten tapahtuu, tai sit mikrofonin laatu on heikohko.

-Blabar "Toisaalta mulla on nähdyn ymmärtämisessä vähän rästitenttejä tiedossa, sillä taisinpa siellä Vacantissa teloittaa kanssapelaajan melkein kosketusetäisyydeltä"

Heh, tosta vacantista sai kyllä hyvät naurut. Olin siinä vieressä kun se melkein samanniminen, joku "peewee" vai mikäseoli, ulkomaan elävä, täräytteli kunnon sarjoja blabaria kohti, ja välissä puukkokin heilu. Blabari huuttaa, "hey, don't shoot me"... Ite menin niin hämilleen tapahtumasta että koitti vaan pysyä hengissä, eikä tajunnu tehä mitään.

Meikä kyllä voi ilmoittautua samaan rästitenttiin tämän nähdyn ymmärtämisen kohdalta... Xxhen tuupertu Chillissä ainakin joen pohjalle. Ja tais niitä olla pari muutaki, tulikohan telotettua illan aikana koko poppoo kertaalleen...:confused: No ei ehkä ihan. Koetan kuitenkin parantaa tapani

By the way, osta tie, katosko Lepi johonkin, vai oliko se pelaamassa alussa, vai netti ongelmat? Itelläki välillä pätkii, eikä pelkästään päässä.

Cheers!

Juu, mukavat pelit oli kyllä! Jaksaa ne papatkin vyöryttää!

Ja omaa poppoota nyt aina välillä kaatuu.. Joskus nimi ei näy, mikä hämää varsinkin pidemmällä matkalla kun kohteella on vielä röllipuku päällä. Osa taas eksyy enemmän tai vähemmän vahingossa tulilinjalle. Ja sitten tietty tilanteet missä ikkunasta pilkistää piippu, mutta ei ole mitään hajua onko se oma vai vihollinen..ampuako seinän läpi vaiko ei.. Itsekin tipautin Lincen ja vihun samalla burstilla, kun refleksi toimi nopeammin kun tuo ajattelupuoli..

Ihan illan viime matseissa, Strike mapissä, missä tdm hävittiin 10:llä pisteellä pisti kyllä harmittamaan. Viime sekunneilla kiikarissa peeloili 4 vihollista keskellä tietä enkä kolmella laukauksella saanut tipautettua ketään..grr :mad: Noo-o pappa otti kulauksen c-vitamiinipitoista appelsiinimehua ja rauhoittui..:p

Kummia yhteysongelmia tosiaan oli. Itsekin lensin kertaalleen pihalle koko psn-verkosta. Sitten tuli hieman härvättyä (puolin ja toisin) invien kanssa..

Ekaks Kiitokset Pelikavereille, on kyllä ollu mukavaa pelailla nyt parina ilta pappojen kanssa.! Ihan Fiiliksissä.

By the way, osta tie, katosko Lepi johonkin, vai oliko se pelaamassa alussa, vai netti ongelmat? Itelläki välillä pätkii, eikä pelkästään päässä.

Jeps, kiitoksia vaan minunkin puolestani. Erittäin mukavaa pelata tässä jengissä.

Opittavaa on meikäläiselläkin, toisaalta laadukkaan peliporukan kanssa omaksuu uusia oppea suht nopeasti. Tuntuu myös vähän siltä että muutaman päivän tauon aikana tuntuma katoaa pelaamisesta tosi nopeasti.

Täytyy varmaan ottaa ennen "treenejä" / liigapelejä muutama publicservulla pyörivä tdm/foa -matsi niin saa kontrollit haltuun.

Mie lähdin sinä kasin jälkeen menemään muihin rientoihin. Vempeleet kyllä toimi siihen asti ihan hienosti. Huomenna varmaan taas linjoilla.

Juu mennään vaan. Mä tulen sitten kun (22-23 välillä varmaan) poika joskus nukahtaa.

Tänään illemmalla peliä tiedossa?
Vaimo on jossain stadissa kaverin läksijäisissä, ja jollei tarvitse lähteä häntä hakemaan niin ilmaannun linjoille kun muksut nukahtavat.

Myöhemmällä tod.näk. pääsen myös mukaan.

Joo, kunhan kerkeen niin messissä tänään. Alko viikon loma, vkoloppuna käyn porukoita moikkaamassa Kainuun metsissä, mut maanantai-iltana taas kehissä. Tarkoitus olis kyl pelata toi Ratchet & Clank läpi, mut kattoo miten kerkee sitäkään. Lomilla on aina liikaa tekemistä.

Ylös Bottom