Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4 porukan Treenit tänään 21.00 alkaen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Treenit ke 6.2. klo2200 alkaen

Pelattavat pelimuodot: TDM, S&D ja Domination. Kentät on vissiin vielä arpomatta vai näkeekö näitä jostain?

Tuolla Cod4 liiga, sponsored by.... kohdassa löytyy sotureille tällaista tietoo:

Vko2 (4.2.2008-10.2.2008)
Downpour S&D, Crash S&D, Ambush Domination

Ollos hjyvä,

-Later

Vastaus: Treenit ke 6.2. klo2200 alkaen

Tuolla Cod4 liiga, sponsored by.... kohdassa löytyy sotureille tällaista tietoo:

Vko2 (4.2.2008-10.2.2008)
Downpour S&D, Crash S&D, Ambush Domination

Ollos hjyvä,

-Later

Hyvä homma, kiitoksia! Tuostahan me saadaan illan harjoituksiin ohjelmantäytettä. Suostuuko nää jampat HC-pelimuotoon tuon S&D:n osalta? Täysin off-topicina, Jos olisi mahdollista niin Domination voisi olla myös hubaa HC-muotoisena.

- Lepi

Vastaus: CoD4 porukan Treenit tänään 21.00 alkaen

Onko joku tänään klo16 ja 18 välisenä aikana ja/tai klo22 jälkeen treenaas ?

En tiedä kuka houstaa illalla, mutta jos en saa heti hyväksyttä inviteä niin laitan itse jollekkin/kaikille inviten sen merkiksi että mulle pitää laittaa uudelleen kutsu tulee, ei oikein toimi täysin vieläkään mun osalta se hyväksyminen...

Zodiacilta tulee invejä, mutta ei onnistu liittyminen partyyn. Muut kyllä onnistuvat.

Joo ei voi mitään, ei hyväksy taaskaan muiden invejä, alkaa menee jo hermo tähän peliin, tai sen online lobbyyn... Mä voin kyllä laittaa invejä, joten jos ne hyväksytte niin se on ainut tapa jolla pääsen mukaan...

btw, pitääkö sen invin hyväksymisen jälkeen aloittaa etsii matsia? mulle tulee heti teksti ylös että trying to jo match, tjsp...

Ei tietenkään. Olet siirtymässä kutsujan peliin ja hän hoitaa sitten matsijärjestelyt.

No siinä se vika sitten mulla on, tiedä sitten mistä se johtuu... Mutta siis heti invin hyväksymisen jälkeen menee kaikki harmaaksi ja sinne ylös tulee se teksti: trying to find potential matches. Sitten hetken kuluttua tulee teksti: Error, unable to connect host. Outoa on se että välillä homma toimii ihan ok... Jospa seuraavalla kerralla mä otan vastuulle sen houstaamisen, näin pääsisin mukaan itsekkin, jos siis homma ei toimi omalta osalta.

Täytyy vaan toivoa että tämä(kin) vika korjaantuisi siinä patchissa ja että se tulisi pian.

Täytyy vaan toivoa että tämä(kin) vika korjaantuisi siinä patchissa ja että se tulisi pian.
Minun ja Foxin kimppapeleissä täytyy Foxin ottaa reititin pois välistä että päästään samaan peliin. Joten ei tuossa pelissä välttämättä ole mitään vikaa.
Foxi korjatkoon jos näin ei ollut ;)

No siinä se vika sitten mulla on, tiedä sitten mistä se johtuu... Mutta siis heti invin hyväksymisen jälkeen menee kaikki harmaaksi ja sinne ylös tulee se teksti: trying to find potential matches. Sitten hetken kuluttua tulee teksti: Error, unable to connect host. Outoa on se että välillä homma toimii ihan ok... Jospa seuraavalla kerralla mä otan vastuulle sen houstaamisen, näin pääsisin mukaan itsekkin, jos siis homma ei toimi omalta osalta.

Laitoin eilen mielestäni siinä klo17 aikaan kutsun sulle ja olikohan zam007:lle, mutta en tiedä näkykö ne vai eikö seura kelvannu :D

btw... eilen katoin PS3 (alku)valikossa, että olitte (aika moni), jättänyt sen "kaverikutsun".... CoD4:n levy kokoajan pesäs, ettei siinä ole ollut aikaa paljon Pleikan valikkoja selailla :)

Zodi,

Meikäläki pätki conneksönit ja ilmotteli, että unable to connect dippadaa sillon kö menettelin neitsyyttä noitten invien kanssa. Alussa mulla oli pleikka interwebissä langattomasti, sitten kun tuli ongelmat, niin koitin liittää pleikan suoraan kaapelilla ja asetukset LAN, wlanin sijaan, niin on pelittäny kohtis hyvin nuo kutsutki.

KandeTesta"

Zodi,

Meikäläki pätki conneksönit ja ilmotteli, että unable to connect dippadaa sillon kö menettelin neitsyyttä noitten invien kanssa. Alussa mulla oli pleikka interwebissä langattomasti, sitten kun tuli ongelmat, niin koitin liittää pleikan suoraan kaapelilla ja asetukset LAN, wlanin sijaan, niin on pelittäny kohtis hyvin nuo kutsutki.

KandeTesta"

Tuo voisi olla yksi keino jolla ongelmasta eroon pääsisi, mutta kyllä se on niin että jos peli ei toimi wlanin yli niin sitten saa olla, en viitsi vetää kaapeli minkään yhden pelin takia poikki huoneiden. Mä luotan edelleen siihen että tulossa oleva connectivity patchi korjaisi tän ongelman, mutta jos ei korjaa niin sitten ei voi mitään, kyllähän se peli kuitenkin toimii ja välilä toimii invitkin...

Laitoin eilen mielestäni siinä klo17 aikaan kutsun sulle ja olikohan zam007:lle, mutta en tiedä näkykö ne vai eikö seura kelvannu :D

On tainnu poika laittaa pleiikarin päälle, ku itte olin tulossa töistä tohon aikaa;)...seura kelpaa aina ku sitä on saatavilla....myös huono seura....;)

Taisi olla eilen pappoja runsaasti linjoilla? Eilen ei ehtinyt mukaan pappamatseihin vaikka online olinkin. Joten älkää ihmetelkö jos en hyväksynyt invejä. Oli kaveri kylässä ja sen kanssa hakattiin public servuilla vähän mitä sattuu.

Keskiviikkona tiedossa pelailua myöhäisillassa.

Eilinen 18 finskin S&D oli kyllä todella hauska kokemus. Lisää näitä !

Miten olisi vastaavalla määrällä pelaajia Last man standing ? - HC TDM -no respawns... tai limited respawns ( esim. 2 ) ? Heh !

Eilinen 18 finskin S&D oli kyllä todella hauska kokemus. Lisää näitä !

Miten olisi vastaavalla määrällä pelaajia Last man standing ? - HC TDM -no respawns... tai limited respawns ( esim. 2 ) ? Heh !

Eiliset matsit olivat kyllä hyviä, on se vaan niin eri pelata kun kaikki on Suomesta, ei tarvinnut pelätä host end gameja ja porukka oli muutenkin mukavaa. Enpä vielä ollut pelannutkaan 18 pelaajan mätöissä ja oli kyllä positiivinen kokemus, lisää tälläistä.

Pingit olivat nopeita ( paitsi Kojolla )... kaikki sujui todella sulavasti. Upea kokemus !

Samalla tuli todistettua, että etulinjan sotilaan keskimääräinen elinikä on se about 2.5 sekuntia. :eek: Crashissä meikä oli hieman yli-innokas toisinaan. :o

FS ehdotteli mulle, että haluaisivat pelailla tällä tavalla vapaata peliä joku ilta uudemman kerran. 18 hlön vapaamuotoinen privapeli.

-bb-

Ylös Bottom