Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pelattavat pelimuodot: TDM, S&D ja Domination. Kentät on vissiin vielä arpomatta vai näkeekö näitä jostain?
Tuolla Cod4 liiga, sponsored by.... kohdassa löytyy sotureille tällaista tietoo:
Vko2 (4.2.2008-10.2.2008)
Downpour S&D, Crash S&D, Ambush Domination
Ollos hjyvä,
-Later
Ei tietenkään. Olet siirtymässä kutsujan peliin ja hän hoitaa sitten matsijärjestelyt.btw, pitääkö sen invin hyväksymisen jälkeen aloittaa etsii matsia?
Ei tietenkään. Olet siirtymässä kutsujan peliin ja hän hoitaa sitten matsijärjestelyt.
Minun ja Foxin kimppapeleissä täytyy Foxin ottaa reititin pois välistä että päästään samaan peliin. Joten ei tuossa pelissä välttämättä ole mitään vikaa.Täytyy vaan toivoa että tämä(kin) vika korjaantuisi siinä patchissa ja että se tulisi pian.
No siinä se vika sitten mulla on, tiedä sitten mistä se johtuu... Mutta siis heti invin hyväksymisen jälkeen menee kaikki harmaaksi ja sinne ylös tulee se teksti: trying to find potential matches. Sitten hetken kuluttua tulee teksti: Error, unable to connect host. Outoa on se että välillä homma toimii ihan ok... Jospa seuraavalla kerralla mä otan vastuulle sen houstaamisen, näin pääsisin mukaan itsekkin, jos siis homma ei toimi omalta osalta.
Täytyy vaan toivoa että tämä(kin) vika korjaantuisi siinä patchissa ja että se tulisi pian.
Zodi,
Meikäläki pätki conneksönit ja ilmotteli, että unable to connect dippadaa sillon kö menettelin neitsyyttä noitten invien kanssa. Alussa mulla oli pleikka interwebissä langattomasti, sitten kun tuli ongelmat, niin koitin liittää pleikan suoraan kaapelilla ja asetukset LAN, wlanin sijaan, niin on pelittäny kohtis hyvin nuo kutsutki.
KandeTesta"
Laitoin eilen mielestäni siinä klo17 aikaan kutsun sulle ja olikohan zam007:lle, mutta en tiedä näkykö ne vai eikö seura kelvannu
On tainnu poika laittaa pleiikarin päälle, ku itte olin tulossa töistä tohon aikaa...seura kelpaa aina ku sitä on saatavilla....myös huono seura....
![]()
Jaahas, olet näköjään sinäkin Klaukkalasta.......myös huono seura....![]()
Eilinen 18 finskin S&D oli kyllä todella hauska kokemus. Lisää näitä !
Miten olisi vastaavalla määrällä pelaajia Last man standing ? - HC TDM -no respawns... tai limited respawns ( esim. 2 ) ? Heh !