Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ps. Se miks halusin M1KLUn oli siinä että se vetää hyvällä läpällä menee. Muusta ei ollu kysymys.
Jees. Arpokaa meille (F / Tempu Kerho) myös uus peluri
Manumikon tilalle.
Mistäs tiät kuka meistä on paras? Ootko ikuna nähny, kun minä, fraakki tai miklu pelaa?Taisit havitella vain parasta?????????????????????????????????
läpäl.
Veditkö tän arvalla?PSN: m1kLu- / KFIN: M1KLU on nyt korvattu Arribahin tilalle.
Manumikon tilanteesta en ole kuullut itse henkilöltä sanakaan, joten hän on ja pysyy rosterissa ( jos vaikka innostuisikin pelamaan)
Tämän hetken varauslista menee:
1. Friikkiz
2. Bull3TinG
josset muista, olit listallakin.Mistäs tiät kuka meistä on paras? Ootko ikuna nähny, kun minä, fraakki tai miklu pelaa?
Miten toi lista tähän sun ''vitsiin'' liittyy? Olin 2nd ja nyt miklu pomppas 1st ja sit menin niinku last...josset muista, olit listallakin.
Ja tos luki läpäl...
Manumikon tilanteesta en ole kuullut itse henkilöltä sanakaan, joten hän on ja pysyy rosterissa ( jos vaikka innostuisikin pelamaan)
1. Friikkiz
2. Bull3TinG
PSN: m1kLu- / KFIN: M1KLU on nyt korvattu Arribahin tilalle.
1. Friikkiz
2. Bull3TinG
Ja viel lisäks et mitä tapahtu näille jotka ilmottautu jokereiks jo ennen ku tiimit jaettiin?
paska mäihä poju.Tää on mua kohtaa kyllä vähän epäreilua, mutta ei voi mitään...