Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Junnuuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Jaa-a :rolleyes: toivottavasti löytyy pelaajii meille :confused:
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

En nyt jaks kattoo tarkemmi mut lopettaneet pelaajat korvataa 1. Friikkiz
2. Bull3TinG 3. Ziibo listalta.

katon tarkemmin huomenna. mui
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Mikäs noin kova este?!:confused:

Se etten pääse pleikkarille/onlineen niin eiköhän se ole ihan riittävä syy? En jaksa alkaa sen enempää selittämään.

Ja muuten sambyy, haista sinä paska! Kheh. Kukaan ei kunnioita sinua, koska OOT HUANO!

-jrp
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Eli Team B pelaa tällä hetkellä kahden miehen alivoimalle Fedurren ja qbqbqb:n lopetuksen takia. Heidät poistetaan ja tilalle lisätään:

PSN: Konink4ulus / KFIN: Friikkiz
PSN: Bull3TinG / KFIN: Bull3TinG

JOS KO. HENKILÖILLE EI SOVI TÄMÄ TAI TIEDOT OVAT VÄÄRIN ILMOITTAKAA HETI, JOTTA SAADAAN VARMASTI PELATTUA MATSEJA.


edit:asdsaasda
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Meidän tiimistä ( F ) on yks pelaaja lopettanut niin saatasko me pelaaja :confused:
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Eli Team B pelaa tällä hetkellä kahden miehen alivoimalle Fedurren ja qbqbq:n lopetuksen takia. Heidät poistetaan ja tilalle lisätään:

PSN: Konink4ulus / KFIN: Friikkiz
PSN: Bull3TinG / KFIN: Bull3TinG

JOS KO. HENKILÖILLE EI SOVI TÄMÄ TAI TIEDOT OVAT VÄÄRIN ILMOITTAKAA HETI, JOTTA SAADAAN VARMASTI PELATTUA MATSEJA.

Jos vielä joku lopetttaa niin ZiiBo korvaa luovuttajan. Korvauslista on edelleen auki halukkaille.

Joo, täs on yksi ongelma... Minä ja Bull3 pelataan samalla pleikkarilla, niin jos heitäisit Ziibon samaan kun Bull3 ja heittäisit minut tuonne F:ään, niin kaikki pääsisivät pelaamaan.
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

^ Siis tarkoitin itseäni jokeripelaajaksi, joka ei "sitoudu" mihinkään tiimiin, vaan minua voi käyttää, jos joku tiimi ei saa tarvittavaa pelaajamäärää tiettyyn matsiin.
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

^ Siis tarkoitin itseäni jokeripelaajaksi, joka ei "sitoudu" mihinkään tiimiin, vaan minua voi käyttää, jos joku tiimi ei saa tarvittavaa pelaajamäärää tiettyyn matsiin.

Mun mielestä tässä turnauksessa ei oo jokeripelaajia... Voit varmaan "sitoutua", mutta pelaat vain silloin jos kukaan muu ei halua tai pääse.
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Mun mielestä tässä turnauksessa ei oo jokeripelaajia... Voit varmaan "sitoutua", mutta pelaat vain silloin jos kukaan muu ei halua tai pääse.

Tai sitten en. Olisinhan voinut ilmottautua pelaajaksi jo ennenkuin koko turnee aloitettiin, mutta en ilmoittautunut, koska en halunnut sitoutua. Voi Junnu sit vetästä meikän kokonaan pois sieltä listalta, jos pitää vakituiseksi mennä johonkin tiimiin.
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Tai sitten en. Olisinhan voinut ilmottautua pelaajaksi jo ennenkuin koko turnee aloitettiin, mutta en ilmoittautunut, koska en halunnut sitoutua. Voi Junnu sit vetästä meikän kokonaan pois sieltä listalta, jos pitää vakituiseksi mennä johonkin tiimiin.

Mutta älä vielä mitään sano, en oo ihan varma saako jokeripelaajia ollu, mutta mun mielestä zksu sano mulle että ei saa tai sitten ymmärsin jotenkin väärän, voit varmistaa vielä.
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Pelit pelataan 5v5. Jos toisella joukkueella ei ole kuin 4, voidaan pelata 4v4 taikka käyttää jokeria. Jokerit toimivassa tässä matsikohtaisesti. Toinen joukkue voi siis käyttää jotain ulkopuolista pelajaa, jotta saavat 5v5 mahdolliseksi, mutta vastapuolen täytyy hyväksyä tämä pelaaja.

Henkilökohtaisesti ilmoittauduin jokeriksi, jota voi kysyä matsikohtaisesti tuuraamaan. En siis ainakaan itse halunnut kiinteäksi mihinkään tiimiin.

Junnu ei ole "teilannut" tätä esim. Markkonin ja muistaakseni parin muunkin osallistumista jokerina mille joukkueelle vaan matsikohtaisesti, miksei se Friikkiz olisi sallittu? Junnu varmaan olis kyllä sanonut siitä. ;)

Ja toi "lista" tossa taitaa olla vaan se kun tyyppejä lähtee joukkueista niin siitä listasta arvotaan (kuten M1klu) ja laitetaan siihen joukkueeseen joka tarvitsee pelaajan/pelaajia.
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Junnu ei ole "teilannut" tätä esim. Markkonin ja muistaakseni parin muunkin osallistumista jokerina mille joukkueelle vaan matsikohtaisesti, miksei se Friikkiz olisi sallittu? Junnu varmaan olis kyllä sanonut siitä. ;)

Ja toi "lista" tossa taitaa olla vaan se kun tyyppejä lähtee joukkueista niin siitä listasta arvotaan (kuten M1klu) ja laitetaan siihen joukkueeseen joka tarvitsee pelaajan/pelaajia.

Mä kysyin mesessä Kaasulta että onko siellä turnauksessa paikkoja vapaana vai voinko toimia jokerina, niin Kaasu sanoin että ei ole jokereita. Ja kuten sanoin, on saattanut sattua väärin käsitys...
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Mä kysyin mesessä Kaasulta että onko siellä turnauksessa paikkoja vapaana vai voinko toimia jokerina, niin Kaasu sanoin että ei ole jokereita. Ja kuten sanoin, on saattanut sattua väärin käsitys...

Kyseessä tais olla joku muu turnee? Eikköös kuitenki tää CoD 4 Random-juitsu oo Junnun järkkäämä, Junnun valvoma ja Junnun säännöt. Untestant? Tässä turnauksessa siis sai olla "jokereita", jotka eivät varsinaisesti ole jokereita, vaan Agentteja jotka voivat vapaasti liikkua joukkueiden sisällä vastustajan suostumuksella. Punasella pillerillä pääset mukaan, sinisellä seisoo koko illan..vai miten se meni?
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Kannattais tota listaa sanoo iha vaa Varauslistaks eli siinä olevat pelaajat pääsee vakituiseksi jäseneksi johonki tiimiin mukaan jos joku jättäytyy pois. Mut myös nämä henkilöt voivat toimia jokereina eli, jos joltain tiimiltä puuttuu pelaaja matsin alkaessa niin voi ottaa ihan lennosta mukaan ilman mitää "jokeri-listaa" tai mitää.
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Kaiken huipuksi Friikkiz oli meillä jokerina ekassa matsissa! BB tiimis jos satut muistaa. Lisäksi vielä semmonen et miten meinasitte pelata kumpikin samalla pleikkarilla kun matsit yleensä pelataan default aikoina, eli samoihin aikoihin samoina päivinä?
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Kaiken huipuksi Friikkiz oli meillä jokerina ekassa matsissa! BB tiimis jos satut muistaa. Lisäksi vielä semmonen et miten meinasitte pelata kumpikin samalla pleikkarilla kun matsit yleensä pelataan default aikoina, eli samoihin aikoihin samoina päivinä?

Kyllä se varmaan jotenkin järjestäytyisi, mutta kyllä Bull3 väistyy, jos ei järjesty :D
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Team I [I's] vs. Team A [MUNA] 2-0 (8-2, 8-3)

District 8-2
i_muna_district.jpg

Allu ampu mut tässä mapissa. Se oli jätskiauton takana. Mut sit seuraavalla kerralla mä ammuin Allun.

Crossfire 8-3
i_muna_cross.jpg

Jahbaz oli tosi rasittava.

Hyvät pelit, kiitoksia munille!
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

GG. Eipä tos muuta oikee voinu, ku ottaa luotia vastaan.. Omat stats sentää jonku verran paremmat tos crossis, mut rake kuittasin nii.. :p

Edit: suomi tanska: 0-2
 
Ylös Bottom