Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ah älähän minua sekoita tähän. Sanoin, ettei ole olemassa perinteisiä jokeripelaajia eli sitä tiettyä määrää pelaajia joita voi ottaa omaan tiimiin. Jos olisit vaivautunut lukemaan junnun viestit tästä liigasta, tietäisit, että tässä random-turneessa käytetää matsikohtaisia jokereita.Mä kysyin mesessä Kaasulta että onko siellä turnauksessa paikkoja vapaana vai voinko toimia jokerina, niin Kaasu sanoin että ei ole jokereita. Ja kuten sanoin, on saattanut sattua väärin käsitys...
pienenä vinkkinä vain että noita kuvia vois sitten pienentää ennenku rupee mitään raporttia tekemään. Tai jos ei osaa kuvia pienentää niin ei lähetä kuvia ollenkaan.
Luulisin et kaikkia raportin lukijoita häiritsee tuollaiset 1600x1200 kuvat jotka kaiken lisäks hajottaa foorumin skaalauksen.
Ihan ajatuksena vain.
Mitä nyt pienistä hei. Ei se mitään että joutuu kelailemaan ympäri näyttöö ihan vaan nähdäkseen kumpi voitti.
Juu pieni juttu kyllä, mutta se häiritsee. Pelkkä linkittäminenkin riittäisi jos ei jaksa pienentää kuvia.
Ja ite tullu käytyy niin monessa foorumissa että voi sanoo että moderaattorit ei tykkää jos kuva hajottaa foorumin skaalauksen.
Edelleen ihan ajatuksena vain..
pienenä vinkkinä vain että noita kuvia vois sitten pienentää ennenku rupee mitään raporttia tekemään. Tai jos ei osaa kuvia pienentää niin ei lähetä kuvia ollenkaan.
Luulisin et kaikkia raportin lukijoita häiritsee tuollaiset 1600x1200 kuvat jotka kaiken lisäks hajottaa foorumin skaalauksen.
Ihan ajatuksena vain.
Matsi 2 ( Kolmas map Crash )
[ J ] vs [ H ]: 1 - 2
Jos jollain on kuvat niin postatkoon, mieluiten lakanan kokoisena, niin vanhakin näkee.
Zodiaccihan on teidän tiimissäkin, varmaan ihan vain typo tuo.[J], me, kyllä voitettiin 2-1. Toivottavasti joku nyt sitten otti ne kuvat.
PS. Ihan varmuuden vuoksi napsin parit postaukset.
http://www.konsolifin.net/bbs/cod-k...j-call-duty-4-random-liiga-2.html#post1088585
http://www.konsolifin.net/bbs/cod-k...h-call-duty-4-random-liiga-4.html#post1088581
Miten me voitas olla J ku tootte J ?Mä luulin että te olitte J, niin kuin Jakt.
Miten me voitas olla J ku tootte J ?