Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Junnuuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Jees. Arpokaa meille (F / Tempu Kerho) myös uus peluri :)

Manumikon tilalle.
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Arpa kohtalon on aina arvaamaton
Kaikki huomenna voi olla toisin
Polku eessäni aina on tuntematon
Sinne vie minne määrätty lie

Joo mutta tosissaan Friikki zetalla vaan remmii jos tässä moraalisia asioita aletaan fundeeraamaan. Ei mulla mikää pakko ole mihinkään tunkea, varsinkaan kun ei seiso.

Kunhan vaan ilmaisin vilpittömyyteni ja huomaavaisuuteni tarjoutuessani kavereille jeesiksi. Toki voin olla tossa ylijäämälistalla nyt virallisesti nro3. ;)
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Jees. Arpokaa meille (F / Tempu Kerho) myös uus peluri :)

Manumikon tilalle.

Meillä on vaan hieman eri tilanne, sillä manumikon tilanteessa tais lähinnä olla mielenkiinnon loppuminen... Erektioilla oli täysin pätevä syy pyytää lisäpelaajaa. Mutta päätä sä Junnu tämäkin asia. Helpottaishan se jos olis 7 pelaajaa kuuden sijaan. :) Luulen, että meillä on kuitenkin sen verran aktiivista porukkaa, että pystytään pelaamaan tämä liiga kuudellaki... :rolleyes:
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

PSN: m1kLu- / KFIN: M1KLU on nyt korvattu Arribahin tilalle.

Manumikon tilanteesta en ole kuullut itse henkilöltä sanakaan, joten hän on ja pysyy rosterissa ( jos vaikka innostuisikin pelamaan)

Tämän hetken varauslista menee:
1. Friikkiz
2. Bull3TinG
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

PSN: m1kLu- / KFIN: M1KLU on nyt korvattu Arribahin tilalle.

Manumikon tilanteesta en ole kuullut itse henkilöltä sanakaan, joten hän on ja pysyy rosterissa ( jos vaikka innostuisikin pelamaan)

Tämän hetken varauslista menee:
1. Friikkiz
2. Bull3TinG
Veditkö tän arvalla?
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Manumikon tilanteesta en ole kuullut itse henkilöltä sanakaan, joten hän on ja pysyy rosterissa ( jos vaikka innostuisikin pelamaan)

Asia selvä, mutta manumikon viestit ovat edelleen mun "postilaatikossa" ja kaveri selvästi vastasi viestiini, että ei aio tulla mukaan liigaan. Lähetin vieläpä varmistusviestin, että voinko ilmoittaa täällä, että voi poistaa tiimistä...

Mut eipä tuo mitään. Kunhan muut tiimiläiset huomaa tämän asian, ettei turhaan tarvi pommitella manumikoa viesteillä. :)
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

PSN: m1kLu- / KFIN: M1KLU on nyt korvattu Arribahin tilalle.

Manumikon tilanteesta en ole kuullut itse henkilöltä sanakaan, joten hän on ja pysyy rosterissa ( jos vaikka innostuisikin pelamaan)

Tämän hetken varauslista menee:
1. Friikkiz
2. Bull3TinG

Miten m1kLu ohitti minut tuossa listassa?
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Pakko nyt itekkkin puuttua asiaan, jos turnaus kerran kantaa nimeä RANDOM turne niin olisi kyllä vähintään kohtuullista että jokeriksi pääsisi sitä mukaa mitä ilmottautuu. :rolleyes:
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Koska tää on randoms, veikkaan että pelaaja on arvottu. Junnu oli itse sitä vastaan että me voidaan valita kuka otetaan. Ja se on kyllä rehti sääntö turnauksen huomioon ottaen. Se että jollain kävisi tässä jokeriarvonnassa joka kerta paska maihä eikä pääsisi millään, tulisi myös kyllä jotenkin estää. Siis mikäli näitä pelaajien totaali keskeytyksiä alkaa enemmän tulemaan.
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Jos sanon, että arvoin tuon, kaikki ei usko ja ei olla tyytyväisiä. Jos sanon, että valitsin, ei olla tyytyväisiä.

Miklu pomppasi piposta erektion poppooseen.
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Tää on mua kohtaa kyllä vähän epäreilua, mutta ei voi mitään...
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Kerroppa meille kaikille, että mikä on epäreilua arvonnassa?
Ja viel lisäks et mitä tapahtu näille jotka ilmottautu jokereiks jo ennen ku tiimit jaettiin?
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Ja viel lisäks et mitä tapahtu näille jotka ilmottautu jokereiks jo ennen ku tiimit jaettiin?

Henkilökohtaisesti ilmoittauduin jokeriksi, jota voi kysyä matsikohtaisesti tuuraamaan. En siis ainakaan itse halunnut kiinteäksi mihinkään tiimiin.
 
Vastaus: COD4 Random S&D Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Nonnii, saatiin tämäkin turnaus hyvin käyntiin.

[MUNA] - [X~*_]: 2-0

Vacant (X~*_ valinta) 8-7
Crash (MUNA valinta) 8-5

GG, tiukkaa oli. random tiimeillä joka rundi todella tiukkaa vääntöö, ja rundeja meni molemmille tiimeille vuoron perään. Vacantin ratkaisu rundilla cämpittiin hyvin objectiiveja :p

Crashissa Hakk3rilla oli jotain ongelmia päästä peliin, hän pääse vasta kun peliä oli pelattu 5rundia. Kysyin, että aloitetaanko alusta, mutta super leet killereiden mielestä se ei ollut trapeellista. Hakk3rin mukaan tulon kohdalla peli oli 2-3 leet killerseille.

Mukavaa oli.

supreme laittanee kuvia myöhemmin.

E: juu, oot oikeessa limppu. Laitoin ihan väärin nuo numerot :D
 
Ylös Bottom