Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Timppa pliiiiz, älä nyt ala liikoja säätää jooko? Zodiac hoitelee ja ottaa toiveita vastaan. Muuten on kaikki sekasin, että mikä matsi ja monelta.![]()
CFF - dRun
Torstai klo. 20.00?
Mitä dRunin poijjaat sanoo?![]()
Kyselen nopoilta, että pääseekö nuo.. Eiköhän tuo nyt noin alustavasti sovi.![]()
Onkos tietoa että monta saatte?Meillä on haettu porukkaa klo 22 alkavaan otteluun, jota Zodiac on ehdottanut.
Mistä hitosta sä klo 21 vetäsit? Vaikka mulle tuolla ole mitään väliä, ku en itse meinaa pelata ottelussa. Pelaan mielummin perjantaina Wawia ku sun ja KFP kavereiden kanssa.
T-T huomenna uusi yritys?
Sori tää pelaajakato tällä viikolla :/
HERÄTYS CCF!!! Pelataanko sunnuntaina klo19
Lbs, sanokaa vaan kun olette valmiita nin eiköhän meiltä löydy se 4 jätkää ainakin kulmilla lojumassa.
juu, se o se klo 1900-2000 alotus! muute rupee no show haiseen!!? (hirveen montaa kertaa porukkaa Turhaa ruveta vaivaa)
Jos tarkoitat CFF, niin kyllä. Alustavasti ainakin näyttäisi sopivan tuo aika, eli yritetään päästä silloin pelaamaan
Eli AE - CFF sunnuntaina klo. 19.00
Kuittaan. PS Nevis oothan jo alkanu ilmottelee teiän porukoille siitä matsista...?
Oon mä siitä puhunu, mutta hankalaa on. EIlen piti pelata T-T mutta ei saatu väkee.. tänään pelataan se.
@t-t käykö teille se perjantai klo 22.
Ja monta pelaajaa suunnilleen saatte?
Da - Sopiiko että pelataan perjantaina ton meidän T-T matsin jälkeen? Eli se matsi alkaa 22:00, joten aikasempien matsien perusteella voisi aloittaa viimeistään 23:00. Ton matsin jälkeen meidän pitäisi saada ainakin 4 pelaajaa jäämään linjoille?
Niin ja kai tämä myös sopii Lbs pelaajille?
Okei meillä 3 varmaa muistaei mitään tietoo mut pelataan matsi tuollon!eiköös se sovi!!!
tällä hetkellä 3 varmaa, 1 lähes varma! veikkaan, et se 5 saadaan mukaan.
Okei meillä 3 varmaa muistaei mitään tietoo mut pelataan matsi tuollon!
@Zodiac kyllä tuo Da matsi käy