Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4 S&D ProMode Liiga - Matsien Sopiminen

Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Matsien Sopiminen

Ei käy arkipäivät varsinkaan keskiviikko ja syyn tiedätte. eli onko se perjantai ok?
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Matsien Sopiminen

Nevis, yks sopii klaanista matsit ja se olen minä.

Perjantai käy alustavasti.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Matsien Sopiminen

dRun

Pelataanko Pe klo. 22:00 alkaen? KIllzone jo kutsuu, joten pitäisi tämä peli saada pelattua pois alta mahdollisimman pian.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Matsien Sopiminen

dRun

Pelataanko Pe klo. 22:00 alkaen? KIllzone jo kutsuu, joten pitäisi tämä peli saada pelattua pois alta mahdollisimman pian.

Luulen, että sunnuntaille menee, kyselen nyt vielä, mutta aika varma oon että ei käy tuo perjantai.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Matsien Sopiminen

Mitä hittoa AE pelataanko me?? Vai onko killzone tärkeempi.

E:nähtävästi killzone oli tärkeämpi?? Voisitte ees ilmottaa jos ette viitti pelata ettei me turhaa venata.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Matsien Sopiminen

Kannattaa varmaan työntää viestiä XMBn kautta, mut toi on kyllä ikävää kun ei pidetä kalenterista kiinni. :(
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Matsien Sopiminen

Eli huomenna lauantaina pelataan. Su ei käy meille.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Matsien Sopiminen

Mitä hittoa AE pelataanko me?? Vai onko killzone tärkeempi.

E:nähtävästi killzone oli tärkeämpi?? Voisitte ees ilmottaa jos ette viitti pelata ettei me turhaa venata.

Jaa werty sano että ei oo peliä tänää.. ja juu kz2 tärkeempi ku cod4
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Matsien Sopiminen

Miks ette sit anna chaokselle luovutus voittoa (olis muuten vissii eka tas liigas:rolleyes:)
Mulle kävis, mut ei kellekkää muulle.

Mikä kiire nyt yht äkkii on pelata. Eitäs mitää kiirettä oo, eihän meillä oo tässä kun aikaa.

Lateksii sano jotain tällästä: " Sano Kfin et lauantai on huono ei voida pelata mut ehkä voidaan pelata":confused:
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Matsien Sopiminen

Tänään on meidän ainut mahis, koska kaikki oli valmistautunu siihen että te pelaatte eilen, mutta ei.

Eli koitetaan tänään ees 3v3.... Te voitte määrätä kellonajan.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Matsien Sopiminen

onko rosterikin jo kassattu :confused:?

Zodiakki, voisitko jo kertoa, että oletteko jo kasanneet rosterin? olis kato kiva tietää jo perhettä varten, että ajanko ne nukkumaan, että pääsen pelaamaan, vai passaanko väliin?
ja missäs te kasaatte rosteria?
 
Ylös Bottom