Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fedurre
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Mäkin voisin tulla vilkuilemaan jos passaa.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Addikaa vaikka mut niin saan suoraa invattua.. Ei fedun tartte.

Ja kuten sanottu niin mun puolesta kaikki voi tulla. Pistäkää se [SPEC] tag, ettei kukaan hämäänny.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

AE - tIC 1 - 2

STRIKE 5 - 8

CRASH 8 - 5

DISTRICT 1 - 8

Huilin ekan mapin, Tulin pelastavana enkelinä tokaan ja DISTRICT nyt o huono mappi. JEEE Ma FEAR 2, 25.2 KZ2 kivaa oli.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Jep Jep. Eka oli mukavaa vääntöä, tokan alku oli mukavaa, mutta lopussa olitte 5-4 tilanteesta 5-8 tilanteeseen ylivoimaisia. No, kolmas nyt oli, mun mappi :p

Kirjotan tarkemman raportin illan aikana.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Iha hauska matsi oli spekata, muutaman hyvän klipinkin sain talteen. Jonkinlaisen koosteen pyrin saaman lähipäivinä aikaan. Ehkä jo tänään, jos jaksan kahlata puoltoista tuntia matskua läpi. :S WP molemmat.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Oli kyllä tiukkaa vääntöö 2 mappii. Kolmannessa oltiin yksinkertaisesti paskoja. Ei voi voittaa jos heti 2 tai 3 on poissa pelistä kranun tai sniperin takia (tulee ihan mieleen se LBS matsi). Vähän jäi harmittaan tossa ekassa mapissa, kun 2 meiän pelaajaa timed out vielä aika ratkasevissa kohdissa :/ Noh, kerta se on ensimmäinenkin, ei maha mitää. Pleijareiss revanssii sitte toivottavasti.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Jepjep :) Tippu kaks teiltä ekassa, meillä tippu morso tokassa. Se lähti ku tuli connectioni.. Mutta saatiin aina ens kiekalle heti takas.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Ei, me ei tarvita lisää pelaajia, ilmoitettiin tarvittavat pelaajat ennen turnauksen alkua.

Hei miks nää muka voi lisää pelaajii vaikka ne saa porukkaa muutenki? tää on ihan silkkaa kusetusta. Ei ne oikeesti tarvii, kuhan otti mukaan ku sai uuden jäsenen klaanii. Ei tämmönen vetele. Mäkin taidan tästä alkaa rekryy lisää porukkaa

E: tarkotan TC:tä vaikka quotesin vahingossa staminan tekstin
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Hei miks nää muka voi lisää pelaajii vaikka ne saa porukkaa muutenki? tää on ihan silkkaa kusetusta. Ei ne oikeesti tarvii, kuhan otti mukaan ku sai uuden jäsenen klaanii. Ei tämmönen vetele. Mäkin taidan tästä alkaa rekryy lisää porukkaa

E: tarkotan TC:tä vaikka quotesin vahingossa staminan tekstin

Ihan vaan sen takia kysyin kun nyt moni klaani joilla on ollut suht pieni rosteri on saanut sitten sen yhden lisäpelaajan niin kysyin vielä dRun:lta. Ei sen niin hirveä asia pitäisi olla., jos nyt ymmärrät mitä hain takaa.

@Limppu:
Ettehän te mitään vielä ole pudonneet jos sitä tarkotit, erittäin hyvät mahkut jatkoon.

Edit: Jos tarkoitit t|C:tä niin niillä on ollut ongelmia saada porukkaa. Ja sanoit että tämä Mors0 ei pelaa teijän matsissa ja annoit kuitenkin pelata joten turha valittaa. Ja eipä se mitään ratkaissut. Teillä nyt oli tänäänkin se 7-8 onlinessa joten uskon että ette tarvi lisä pelaajia. Ja rauhoitu kiitos vielä...
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Jep eli me pelattiin aluks 5v5, sitten Lateksi tai limppu sanoi että teitähän on kuus kun morso tulee, ja sitten invasin sen. Aluks oli tarkotus ettei morso pelais tänään mutta tehän sitä taisitte haluta..
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Oikeesti, mua pistää vitusti keittämään tällanen touhu. Me ollaan kohdattu niin paljon vääryyttä tän koko touhun ajan. Varsinki tää tc homma. Ei muka saa porukkaa. 6 tyyppii oli onlinessa mutta ei. Eikä liigan tuomari/järjästäjä vahingossakkaan voi tulla paikalla ku on matsi. Mitä välii jos on matsi ku jos tuomarii tarvitaan paikalle ni sillonhan pitäis tulla. Nii ja "Yllättäen" just sillon kun odee ei ollu paikalla kuka ratkas koko matsin. Muuten ois ollu ihan meidänki voitettavissa. "Ton TT matsin uskallan kyllä jättää muiden käsiin mut en tätä (AE matsii)". No onhan se kaikkea selityksiä helppo selitellä kun Fedurre uskoo kaiken. "Ei oo porukkaa". EI vai? on. "Ei oo liiduja paikalla". So pitihän se pelaa heti kun pystyy. Joo ei vaan haluta pelaa ku odee ei pääse ku ei me pärjätä muuten. Säännöissä aika selvästi lukee että deadline on sunnuntai ja jos ei voi pelaa ni se on perkeleen NO SHOW ei mitään ***** selityksiä. Joo sitten ollaan että ne on vaan muodon vuoks siellä, eihän niitä pidä noudattaa.

Ja sitten tää rosterihomma. No ton Lbs jutun just just ymmärtää jos he ottaa epäaktiivisen pelaajan pois rosterista uuden tilalle. Mutta tätä en vaan yksinkertasesti sulata. "Joo me otetaan tästä meidän uus jäsen messiin ihan hyvin saadaan porukkaa jos vaan halutaan mut ei se haittaa". No niin ku eihän säännöissä edes lue ettei sais porukkaa ottaa lisää, no niin, mutta eihän me saada ottaa. Nojoo mitä välii vaikkei luekkaa ku eihän niitä muutenkaa tarvis noudattaa. Tästä on kyllä klaanien välinen tasa-arvo kaukana. Hivenen epäreilua kun joitain klaaneja suositaan tälleen.

Ja nytten ku me ollaan ainoot ketkä tästä asiasta uskaltaa sanoo ni meitä pidetään täällä vaan kusipäinä ja meille auotaan ym. Ei kiva...
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Jep eli me pelattiin aluks 5v5, sitten Lateksi tai limppu sanoi että teitähän on kuus kun morso tulee, ja sitten invasin sen. Aluks oli tarkotus ettei morso pelais tänään mutta tehän sitä taisitte haluta..

Joo niihä me haluttii. Tietenki. ***** oikeesti mä en vaa jaksanu sanoo ku ois kauhee vittuilu alkanu eikä sitä matsii oltais saatu koskaan pelattuu . Oikeesti mä oon sitä mieltä et vittuun koko mursu teiän rosteristaa. ei millään pahalla

PS. aukokaa vaan ihan rauhas ei mua nyt kyll haittaa yhtää:D
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Ja lisätään ny se juttu että mahatte kaikki pitää mua tosi kusipäänä ku puhun tämmöstä paskaa ihan koko ajan, mutta sanompahan vaan että ette oo mun asemassa (tai koko AE:n) ni ette maha tietää miltä tää meistä tuntuu :/

Ettekä varmaan kaikki usko että tää ei ole oikein lälläslääääää
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Ja lisätään ny se juttu että mahatte kaikki pitää mua tosi kusipäänä ku puhun tämmöstä paskaa ihan koko ajan, mutta sanompahan vaan että ette oo mun asemassa (tai koko AE:n) ni ette maha tietää miltä tää meistä tuntuu :/

Ettekä varmaan kaikki usko että tää ei ole oikein lälläslääääää

Olette selvästi tätä vastaan joten Fedurren pitäisi poistaa tämä uusi henkilö rosterista.

Ainakin mun kanta on tässä asiassa nyt näin.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Ensinnäkin voisit Wertyman ilmaista asiasi hieman kauniimmalla kielellä mut eniveis...

Nyt ei ole ollut kyse minkäänlaIaisesta puolueellisuudesta. On nyt todella erikoista että tälläiset asiat ilmaiset vasta nyt kun matsi on ohi ja tappio tullut. Sanoin jo odelle ennen teidän matsia että tämä morso ei pelaa jos teillä on muutenkin pelaajia, jota sinä juuri itse painotit. On erityisen erikoista että kun ensimmäinen mappi on pelattu ja AE on hävinnyt sen, kysyt että pelataanko 6v6 kun t|C:llä on 6 pelaajaa online. Asiat kuuluu ilmaista etukäteen ei jälkikäteen, nyt on turha jossitella että ei viittitty sanoa yms. vaikka nyt uskallat sanoa sen hyvinkin suoraan.

Ymmärrän täysin jos tälläiset rosteri lisäykset ärsyttää paljon, mutta tämän liigan tarkoituksena on ihan täysin saada matsit pelattua ja pitää hyvä henki yllä. Kuitenkin jos nämä haittaavat todella, ilmaise mielipiteesi HETI (esim. "Mulle ei käy.")

Tämä matsin siirto juttu sitten piti olla jo unohdettu asia enkä ymmärrä miksi tuot sen esiin jälleen uudestaan. Itse en voinut silloin tulla sinun pelikutsuihisi koska minulla oli OMA MATSI. En ihan viitsinyt lähteä kesken pelin tulemaan, kuitenkin viestitin sulle matsista että mun puolesta voitte pelata, mutta ette ole sopineet matsia. Sinä lähetät "ei sitten pelata". Mielestäni tämä on silloin melko selvä asia. Kuitenkin nyt ottelu on pelattu jopa 6v6 pelinä ja kiistat ratkaistu. Teidän ei tarvitse ehdottaa 6v6 peliä jos ette halua sitä.

|_Mors0_| on nyt kuitenkin poistettu t|C:n rosterista ja näin jatkamme. t|C:llä on ollut yhtäläisiä ongelmia saada pelaajia muutaman kerran, mutta ei siitä sen enenpää ja asia käsitelty. Ja asiat tästä lähtien etukäteen kiitos...

Edit: Ja annan vielä vinkin AE miehistölle, että ilmaiskaa itseänne täällä foorumilla hieman järkevämmin, niin kuva teistä paranee. Mitä olen katsellut sekä KFIN että CG foorumeita, niin siellä on kasoittain todella turhia postauksia. Tämä vaikuttaa helposti klaanin kuvaan jne. Kuitenkaan teitä ei ole mitenkään syrjitty. (Teitä on myös huomautettu niistä joten virheistä kannattaa oppia.) Kuitenkin hyvä että ilmaisit asiasi nyt Wertyman niin saatiin asiat parempaan järjestykseen.

Edit2: Ja samalla opin minä jos joskus satun vielä järjestämään liigoja, että pitää vähän tiukentaa rajoja joissain asioissa ja sitä rataa. En tiedä onko nämä muut rosteri lisäykset olleet täysin aiheettomia, mutta toivon että ei.
 
Ylös Bottom