Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fedurre
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Ja lisätään ny se juttu että mahatte kaikki pitää mua tosi kusipäänä ku puhun tämmöstä paskaa ihan koko ajan, mutta sanompahan vaan että ette oo mun asemassa (tai koko AE:n) ni ette maha tietää miltä tää meistä tuntuu :/

Ettekä varmaan kaikki usko että tää ei ole oikein lälläslääääää

LOL

Mitä sänyt oikee meuhkaat turhasta. Mulle on iha sama ainaki jos joku ottaa pelaajii lisää. Oikeesti turha itkee jälkikätee, MENI JO! Oisit pelannu paremmi ni ois tälki säästytty

@Fedu
O'rly? o_O .. pskempi homma sit. :cool:

Ja noista turhista postauksista en nyt tiiä.. Ite ainaki sanon vaa mielipiteeni ja sitte ku se usein taitaa olla väärä :D, Mulle huudetaa ja sit pitää puollustaa itteään. En kyl tajuu miks pitäs olla ilmasematta mielipide vaik se ei oo "positiivinen". Lähinnä mun makuun vois jotkut oppia kestää kritiikkiä. Ja jos ei kestä ja alkaa suoraan sanoen vittuilemaan, ja saa siitä muutaman sanan takasin eikä kestä sitä. Nin vois miettiä miksi aloitti alkuaan huutelee hävyttömiä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Ihan sama mulle. Poista morso.

Oisit aiemmin sanonu.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Te ette olleenkaa tajuu. Mä en sanonu kyl että 6vs6 käy kuhan vaa alotettii se peli ja syyn löydätte siit edellisestä viestistä. ziisus
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Ja noista turhista postauksista en nyt tiiä.. Ite ainaki sanon vaa mielipiteeni ja sitte ku se usein taitaa olla väärä :D, Mulle huudetaa ja sit pitää puollustaa itteään. En kyl tajuu miks pitäs olla ilmasematta mielipide vaik se ei oo "positiivinen". Lähinnä mun makuun vois jotkut oppia kestää kritiikkiä. Ja jos ei kestä ja alkaa suoraan sanoen vittuilemaan, ja saa siitä muutaman sanan takasin eikä kestä sitä. Nin vois miettiä miksi aloitti alkuaan huutelee hävyttömiä.

Itse kestän täysin kritiikin ja oikeastaan haluan sitä. Olen myöskin huomannut että kritiikin antoa vastaan ollaan paljon, mutta silti on olemassa sellainen perus etiketti mitä kannattaa noudattaa. Itse inhoan eritoten jatkuvaa rumien sanojen käyttöä ja sellaisia lyhyitä kahden sanan postauksia millä ei ole oikeastaan merkitystä. Tälläisiä itse löydän ainakin monta (lähinnä limputtaja ja Weryman toimesta) AE klaanin osalta. Tiedän että niitä tulee paljon muiltakin, itseltäkin. Kuitenkin siinä hieman kritiikkiä teille ;)

@Werty:
Siis menikö se sitten niin että molemmat vaan invivät yhden pelaajan lisää ilman mutinoita ja sitten et viitsinyt sanoa siitä, koska pelistä ei olisi tullut silloin mitään. En oikeastaan tajunnut miten homma kävi, mutta kuitenkin olisisit asiasta voinut sanoa jos se todellakin meni näin. Kuullostaa vaan jotenkin erikoiselta.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Edit2: Ja samalla opin minä jos joskus satun vielä järjestämään liigoja, että pitää vähän tiukentaa rajoja joissain asioissa ja sitä rataa. En tiedä onko nämä muut rosteri lisäykset olleet täysin aiheettomia, mutta toivon että ei.

Hiieenoa.

Ja jos jollekkin jäi epäselväksi, miksi olin tota rosterilisäystä vastaan niin ihan periaatteesta. Jotkut ehlä tajuu jotku ei
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Hiieenoa.

Ja jos jollekkin jäi epäselväksi, miksi olin tota rosterilisäystä vastaan niin ihan periaatteesta. Jotkut ehlä tajuu jotku ei
Tajuan. Mutta ilmaisit kantas vähä liian myöhään. Aiemmin päivällä, niin oltais säästytty tältä.

Te ette olleenkaa tajuu. Mä en sanonu kyl että 6vs6 käy kuhan vaa alotettii se peli ja syyn löydätte siit edellisestä viestistä. ziisus

Mutta tuota en tajua. Joku teistä sanoi että pyytäkää se Morso niin on kuusi.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Mun mielepide noista rostereista (ja varmaan monen muunki jotka ei vaan uskalla ilmaista mielipidettään, koska ei halua "kusipään" mainetta) on se että ne rosterit ilmotetaan etukäteen ja sillä selvä. Jos on vaikeuksia hommata porukkaa niin ei kannata lähteä koko hommaan mukaan.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Mun mielepide noista rostereista (ja varmaan monen muunki jotka ei vaan uskalla ilmaista mielipidettään, koska ei halua "kusipään" mainetta) on se että ne rosterit ilmotetaan etukäteen ja sillä selvä. Jos on vaikeuksia hommata porukkaa niin ei kannata lähteä koko hommaan mukaan.

E: odee: en ilmaissut tota kantaani aiemmin päivällä koska en lukenut tätä threadia päivällä ja se oli tuolla edellisellä sivulla se viesti

E2: piti editoida tota mun viestii ni vahingos lainasin. mikään ei suju tänää ei maha mitään

E3: ei kyllä varmasti sanonu kukaan että kutsukaa se että saadaan 6 ja sanon vielä kerran että miksi en jaksanut sanoa siitä oli se että kauhee sanasota olis alkanu eikä matsii oltais koskaan saatu päätökseen. Ja BTW: vaikkei sen muutenkaa olis tänää pitäny pelaa niin olishan se muutenki jääny sinne rosteriin jos en olisi sanonu
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

E: odee: en ilmaissut tota kantaani aiemmin päivällä koska en lukenut tätä threadia päivällä ja se oli tuolla edellisellä sivulla se viesti

E2: piti editoida tota mun viestii ni vahingos lainasin. mikään ei suju tänää ei maha mitään

E3: ei kyllä varmasti sanonu kukaan että kutsukaa se että saadaan 6 ja sanon vielä kerran että miksi en jaksanut sanoa siitä oli se että kauhee sanasota olis alkanu eikä matsii oltais koskaan saatu päätökseen. Ja BTW: vaikkei sen muutenkaa olis tänää pitäny pelaa niin olishan se muutenki jääny sinne rosteriin jos en olisi sanonu

Jos et lukenut tätä niin miksei noussut ihmetys kun lobbyyn tuli Mors0. Kyllä siinä vaiheessa pitäisi sitten kellot jo soida. Ei mitään kummempaa sanasotaa olis voinu syttyä koska olin siellä juuri sen takia tuomarina. On vaan jotenkin erikoista että t|C pelaajat olisivat kutsuneet yhtäkkiä ennen toista mappia Mors0n (tuntematon pelaaja) ja te olisitte kutsuneet kuudennen pelaajan omilta ja sitten oltiin vaan hoomoilasina. Mutta oikein että ilmaisit mielipiteesi, parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Mutta eiköhän anneta asian olla ja toivottavasti opimme kaikki jotain uutta tänään. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

E3: ei kyllä varmasti sanonu kukaan että kutsukaa se että saadaan 6 ja sanon vielä kerran että miksi en jaksanut sanoa siitä oli se että kauhee sanasota olis alkanu eikä matsii oltais koskaan saatu päätökseen. Ja BTW: vaikkei sen muutenkaa olis tänää pitäny pelaa niin olishan se muutenki jääny sinne rosteriin jos en olisi sanonu

Pakko vielä ruokkia.

Ilmaisitte, että koska meitä on kuusi, niin haluatte pelata 6v6. Sitten tuo morso tuli ja en ajatellut sen olevan ongelma, koska ette mitään sanoneet vaan olitte tyytyväisen olosia että pelataan 6v6.

JA tuskin tulos olisi muuttunut. JA ymmärrän ettet tuloksen takia tätä jauha, vaan siksi että se on periaatteesi.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Sehän meni niin että eka mappi pelattiin 5v5 ja kun meiltä tippu porukkaa ni päätettiin vaihtaa host. Okei sanoin limpulle et pistä kutsuu sit mentii sinne ja koska limppu ei ollu 1 mapissa niin sen takia meitä siinä vaiheessa oli 6 ku ei oltu viel päätetty kuka huilaa. Siinä sitten yhtäkkii m0rs0 hyppäs sinne ja siinä sitä sitten oltiin.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Wertyl tiedoksi et T-T:n porukkaa o otettu juur tuo eskortti mukaa sen vuoksi ko mul o kone huollos nii o aika heikko pelailla. Piruako sitä kitistää et kaikki saa ottaa possee lissää. Melko turha alkaa yleistää jos ei kaikesta kaikkee tiiä. Tuskin tääl kukaa alkaa itkee jos teidän poijilta koneet hajoo tai iso ratas hyppää raiteiltaan ja otatte jonku ukon lisää.
Okei ehkä tuo aulassa sattunu ukon lisäys on hivene arvelluttava. mutta olisit ny avannu sen sanaasen arkkus. Jälkiviisaus on tyhmyyttä pahimmasta päästä. siinä ko kiusaa eniten itteensä ja sivus häirittee muitaki. Opettele elää sen kanssa. Se parkuminen enää mitää auta. Muutako kokka kohti tulevaa.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Eiköhän tämä jo riitä. Liigaa koskevalle yleiselle avautumiselle on oma threadinsä.
Jos on jotain mätää asioissa niin postatkaa sinne. Matsi on pelattu ja voitto on selvinnyt, turhaan haette riidan aihetta.

Eli, back to TOPIC!
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Minä tiesin et Morso oli lisätty, eikä Morso kyl ratkassu sitä peliä. Parempi vaan et oli enempi väkeä ni kaikki sai pelata.

Se alluk säätö eilisessä matsissa siten johtu siitä et me luultiin et ottelu oli siirretty kierrokselle 8 jolloin vika map ois ollu Cross fire. Ja ku näin ei ollu meni pasmat sekasin mappi vallinnois ja tuli Strike. Ja ilmeiseti ei kannata kertoo vitsei lobbys ku ei niitä ymmärtäny ku Fedu :D
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Haha :D

Edelleen Lateksi, teitä oli kuusi ja käskitte meidän invata kuudennen, joten luulin sen olevan "lupa" invata morso peliin. Ja kuten limppu totesi, ei se morso peliä ratkaissut.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Mites on kuvaajat esim. mela, kuvaaks ton CTd versus LbS matsin tänään joka on siis kympiltä. Jos vaan siis sopii molemmille tiimeille. Eilen sait jo ilemeisesti muutaman frägin ylös (nuubinuutin snipaukset oli suht komeita ja pari muutakin:D).
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Voinhan mä joo tulla jos molemmille tiimeille sopii. Teen varmaan sitten liigan loputtua noista kaikista klipeistä mitä mulla on jonkun highlight-videon. Ei esim tosta eilisestä matsista ois mitää järkee mitään omaa videota tehdä. Hienoja frägejä kyllä sain nauhalle. :D
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Lateksi , en kyllä todellakaan ratkassu sitä peliä. Päinvastoin , saatoin antaa aika monta helppoa tappoa teille , ja ihan turhaa ku pelin jälkee rupeet kertomaan et olipas taas vittumaista teijän tiimille ja näin. No , en oo enää roosterissa , mutta ihmettelen että yksi matsi on noin mailmaakaatava eräille.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Hyvä jätkät! Hieno voitto! Oli vissii suht tasasta vääntöö, harmi ku en ite päässy pelaa :)
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Nii ei se ollukaan niin suuri ongelma periaatteessa että se pelas ni saatiin kuitenki 6v6 eikä meiän tarvinnu heittää ketään ulos, mutta se että porukkaa lisätään kesken kaiken on ihan perseestä. Nää 2 juttuu on ehk vähän ristiriidassa keskenään siks tää kuulostaaki vähän tyhmältä
 
Ylös Bottom