Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4 Xbox360 Liigan säännöt esimulkaisussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: CoD4 Xbox360 Liigan säännöt esimulkaisussa

Eipä tässä nyt ihan hirveesti uudistuksia ole. Nämäkin ovat itseasiassa kutsuliigan sääntöihin pohjautuvat (paitsi tuubi kielletty), joten miksi mennä näitäkään muuttamaan kun kerta toimivat.

No niillä sitten.. kuten jo totesin ihan sama mulle. Satuinpa vain ehdottamaan toista vaihtoehtoa.

Näistähän asioista voidaan tapella vaikka maailman loppuun asti mutta säännöt on kaikille samat ja niillä pelataan tai ollaan pelaamatta. Mieltymykset ovat varmasti eriäviä. Itsekkin vähän vieroksun noita 3x frägejä S&D:ssä mutta näillä kuitenkin pelataan. Joku viisashan joskus sanoi että kaikkia ei voi miellyttää :cool:

Mikäs tässä 3x naateissa on niin ylivoimaiseta? et voi juosta kovaa samalla kun heität, ne kilisee (vrt C4 ei kilise) miinat jäävät maahan kuoleman jälkeen, bomb squad on ehkä kaikkein ihquin

Minkä takia vertaat 3xfragia C4:seen. Pääpointtihan tässä on, että se alkutulitus (ja varsinkin niille ketä tietää minne porukka juoksee) on aivan älytön. Kranaatit pystyy heittämään toiselle puolelle kenttää, kun taas C4 ei lennä paskaakaan(verrattuna siis MasterChiefhyppykranuun).

Minkä takia vertaat 3xfragia C4:seen. Pääpointtihan tässä on, että se alkutulitus (ja varsinkin niille ketä tietää minne porukka juoksee) on aivan älytön. Kranaatit pystyy heittämään toiselle puolelle kenttää, kun taas C4 ei lennä paskaakaan(verrattuna siis MasterChiefhyppykranuun).

Vertaan C4:seen sen takia, koska ne ovat joissain tilanteissa (useasti) paljon parempia. En jaksa ymmärtää miten alkunaatit voivat olla niin kauhea ongelma, jos niitä pelkäät, niin istu se 30s jossain nurkassa ja sitten naurat vihuille jotka ovat naattinsa tuhlanneet eivätkä ole saaneet sinua niillä hengiltä. Itse teidän jo suht hyvin mihin naatit tulee, joten osaan myös välttää ne, minulla ei ole jotain sairaalloista tarvetta juosta niihin aina kun semmoinen tulee, kehoitan sinuakin kokeilemaan niiden välttämistä välillä.

C4 on mielestäni über sen takia, että ne ovat hiljaisia sekä lentorata on "hallitumpi". Myös tämä ihmetyttää, että missä kentässä pystyt rehellisesti ottamaan varman tapon tai suoraan spawnille (shipmenttiä ei lasketa) heittämään naatin. Spawnin eteen parin sekunnin juoksun jälkeen voi heittää toiselle samaan kohtaan, mutta ei suoraan missään kentässä.

Vien teiltä nyt kinastelun aiheen pois. Syyttäkää minua sitten :D

Eli tässä liigassa pidetään nämä kiellot voimassa, eli GL ainut mikä kielletty. Ja tuo yksi kartta poissa valikoimassa. Näistä ei siis tarvitse enään "kinastella".

Ymmärrän kyllä toisaalta miksi nuo halutaan kieltää, mutta löytyy myös niitä joille asia on ok. Pidämme siis nämä ja tilanne on kaikille sama. Toivon että jokaisen tiimin kapteenit pitävät oman joukkueensa ns fiksuna. Ei siis joka jannulle RPG käyttöön jne.

Katsellaan sitten seuraavassa liigassa/Turnauksessa mikäli on tarvetta sääntöjä muuttaa.

Kiitos.

PS: Itse pelaan PS3 puolella liigassa mukana ja viime matsissa jäimme kranujen alle kivasti. Yhdelläkin kierroksella 3 tiimin jäsentä saman kranun alle. Tämä oli vain tyhmyyttä, pitääkö juosta tappituntumalla jonossa.

Vien teiltä nyt kinastelun aiheen pois. Syyttäkää minua sitten :D

Eli tässä liigassa pidetään nämä kiellot voimassa, eli GL ainut mikä kielletty. Ja tuo yksi kartta poissa valikoimassa. Näistä ei siis tarvitse enään "kinastella".

Hyvä näin, GL on ainoa ase joka on ylivoimainen(nopea ja erittäin tappava HC:ssa). Muut menee ihan hyvin siinä välimaastossa.
Rpg on hidas ampua ja lentoratakin on tarkka vain johonkin 50-100m saakka. Se vaatii taitoa käyttää.
Eikä se 3x naatit niin sairaan hyvä ole. Mieluummin otan claymore:t käyttöön, koska sillä pystyy hidastaan solmukohdissa toisen tiimin menoa.

Hassua, että aikaraja halutaan laskea 3 minuuttiin, ettei ehdi istua, mutta 3xfrag yritetään perustella hyväksi sillä, että voi istua alussa ja odottaa vihujen tuhlaavan kranaatit. Mutta näin vissiin sitten mennään. Omastakin mielestä 3xfrag ja rpg saisi olla pois turnauksesta, kun ne on kuitenkin niitä enemmän ärsyttäviä kuin mukavia. Noh, toivottavasti ei joudu boggia sitten useasti pelaamaan, niin ei rpg niin ärsyttävä pääse olemaan heti alkusekunneilla. Laivamapissa 3xfrag on taas aika peeloilua. Toivottavasti tosiaan kapteenit pitävät tiimit herrasmiesmäisinä, ettei bogit ja laivamapit ratkea hetkessä noiden perkkien takia.

Voinhan minäkin ehdottaa että muuta ruottii, mutta ilman
Itse en usko, että kenelläkään on mielenkiintoa kahta erillista liigaa lähteä pelaamaan, varsinkaan jos vain toinen valitaan näistä (eli ei voi molempiin osallistua), eikä finaalikaan ole reilu silloin.

Sitten vielä tuosta pelimuodosta, eli S&D:stä, kehoittaisin lukemaan ne säännöt ihan ajatuksella (niin, sisälukutaito on kohtuu kova sana), siellä on pelimuotona myös HC Domination, vaikkakin sillä on pienempi osuus. Nämä sen takia, koska tässä pelissä nyt ei valitettavasti oikein parempiakaan ole.

Tällä kertaa kiitos perusteluita miksi joku asia pitäisi vaihtaa, eikä "Noku ne on perseestä" tm.

nössössäännöillä tarkoitin ei HCta. ei ole kovin realistista peliä jos vastustajaan joutuu ampumaan kolme lippaallista ennenkuin vihu kuolee. HCsä vaaditaan taitoa(enemmän taktikointia jne),nössössä ei. mutta turha sun kanssa on mitään keskustelua yrittää kun tulkitset kaiken riidan haastamiseksi.

pelataan sitten spede-säännöillä kun ei tässä muukaan auta.

nössössäännöillä tarkoitin ei HCta. ei ole kovin realistista peliä jos vastustajaan joutuu ampumaan kolme lippaallista ennenkuin vihu kuolee. HCsä vaaditaan taitoa(enemmän taktikointia jne),nössössä ei. mutta turha sun kanssa on mitään keskustelua yrittää kun tulkitset kaiken riidan haastamiseksi.

pelataan sitten spede-säännöillä kun ei tässä muukaan auta.

Niin, säännöt ovat HC:tä ja tämäkään ei ilmeisesti miellytä. Eli mollaat normisääntöjä ja olet myös sitä vastaan, etät matsit pelataan HC:llä? Korkea aika vaihtaa peliä, olen kuullut että halon puolella olisi nurisijoita enempikin.

Snydenthur sanoi:
Hassua, että aikaraja halutaan laskea 3 minuuttiin, ettei ehdi istua, mutta 3xfrag yritetään perustella hyväksi sillä, että voi istua alussa ja odottaa vihujen tuhlaavan kranaatit. Mutta näin vissiin sitten mennään.

Lukutaitoa. Itse olen puolustanut 5min+3x naattia ja toiset taas ovat puolustaneet 3 min ja 1x naattia, kukaan ole tainnut ehdottaa että lyhyet erät ja kaikille naatteja?

Mitä Bogin "RPG-alkuun" tulee, niin olen tasan kaksi kertaa nähnyt, että joku ampuu raketin toisesta päästä toiseen, toisen kerran tippui puolessavälissä maahan, toisella kertaa reilusti yli. Ei ne ny niin tarkkoja ole, toisin kuin BF2:MC:ssä

Mitä Bogin "RPG-alkuun" tulee, niin olen tasan kaksi kertaa nähnyt, että joku ampuu raketin toisesta päästä toiseen, toisen kerran tippui puolessavälissä maahan, toisella kertaa reilusti yli. Ei ne ny niin tarkkoja ole, toisin kuin BF2:MC:ssä

Ihme homma, kun itse en ole edes pelannut S&D:tä kauhean paljon ja silti nähnyt tätä spedeilyä aivan riittävästi. Vaatii taitoa (RPG) tai sitten ei (GL), niin silti kieltäisin nuo kummatkin. Ja 3xkranaattikin menisi aivan hyvin jos maksimiheittomatka olisi edes vähän lyhempi (realistisempi).

Ja nämä säännöthän oli esimulgasussa sen takia, että niitä kommentoidaan. Joten vaikka säännöistä ollaan eri mieltä, niin se tuskin on syy käskeä ketään peliä vaihtamaan.

Osanottajamäärä yllätti ainakin allekirjoittaneen, joten hyvä liiga tulossa. Onnea vaan liigaan ja toivotaan hyviä pelejä.

Kapu

Osanottajamäärä yllätti ainakin allekirjoittaneen, joten hyvä liiga tulossa. Onnea vaan liigaan ja toivotaan hyviä pelejä.

Tosiaan. Tähän mennessä huikaisevat 22 joukkuetta ilmottautuneina!

Minulle säännöt ovat ihan ok. Pääasia että pääsen pelaamaan, elämäni ensimmäistä verkkopeliturneeta, muuten :)

Eikös enemmistö kuitenkin kannata pelaamista niin että singot, martydomit ja muut on heti kättelyssä pois? Ajastakin viä sen verran että kyllä kolme minuuttia on ihan tarpeeks aikaa.. siinä ajassakin kerkee ihan hyvin pystyttämään nuotion ja grillaamaan makkarat basessa.

Pitääkö kenties vääntää rautalangasta?

XShava teki harvinaisen selväksi, että tämä turnaus mennään näillä säännöillä. Seuraavaan sitten uusia sääntöjä varmasti tulossa!

Niin, säännöt ovat HC:tä ja tämäkään ei ilmeisesti miellytä. Eli mollaat normisääntöjä ja olet myös sitä vastaan, etät matsit pelataan HC:llä? Korkea aika vaihtaa peliä, olen kuullut että halon puolella olisi nurisijoita enempikin.

Lukutaitoa. Itse olen puolustanut 5min+3x naattia ja toiset taas ovat puolustaneet 3 min ja 1x naattia, kukaan ole tainnut ehdottaa että lyhyet erät ja kaikille naatteja?

sun kanssa on ihan turha yrittää keskustella mistään.tehdään sitten niin että pelataan sun omnipotenteilla sääntönäkemyksilläsi ja sä hostaat joka matsin ja samantien otat liiganjärjestäjän roolin kun olet noin tolkuttoman viisas

sun kanssa on ihan turha yrittää keskustella mistään.tehdään sitten niin että pelataan sun omnipotenteilla sääntönäkemyksilläsi ja sä hostaat joka matsin ja samantien otat liiganjärjestäjän roolin kun olet noin tolkuttoman viisas

Etpä ole itsekkään antanut aihetta kauhean intellektuellin keskustelun käymiseen, ellei tuo edellisen viestin tyyli sitä mielestäsi kuvasta. Niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Hostia voin mnielelläni omat matsit, mutta sinulle ei varmaan minunkaan yhtyeys riitä (100Mb/100mb sekunissa), maailman nopein tuo ei ole, mutta kaistaa on kohtuullisesti, eikä tuosta juuri ole kukaan valittanut. Viisaudesta en mene tietämään, mutta kuten itse sanoit, turhahan sitä on hyväksihavaittuja sääntöjä muutta, noudatan siis sunun logiikkaa tässäkin asiassa. Omat sääntönäkemykseni nyt vain ovat hyvin samankaltaiset ylläpidon kanssa.

Tää turnaus on jo tarpeeksi pilattu hc-pelimuodolla, ei sitä enää sen pahemmin voi pilata. Ei muuta kun RPG:t käteen ja menoksi!

pilattu hc-pelimuodolla

Sun pitäisi joskus koittaa pelata HC:lla :) Vähän aikaa kun pelailee tuota HC:ta ja menee takaisin normaaliin, niin huomaa ajattelevansa, että miksei menisi saman tien räiskimään Halo3:sta.

Sun pitäisi joskus koittaa pelata HC:lla :) Vähän aikaa kun pelailee tuota HC:ta ja menee takaisin normaaliin, niin huomaa ajattelevansa, että miksei menisi saman tien räiskimään Halo3:sta.

Koetettu on, liiankin kanssa. Ei innosta nappi pohjassa räiskintä ja vahinkotapot.

Ylös Bottom