Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Colin McRae: DIRT [X360]

ProBale

New Member
All new, next-gen Colin McRae named, formats and simultaneous launch confirmed.

Colin McRae: DIRT is today revealed as the title* for the next generation of the genre leading, 8-million+ selling rally racing series. Codemasters also confirms the game will launch for the PlayStation®3 computer entertainment system, the Xbox 360 video game and entertainment system from Microsoft and PC simultaneously in 2007. A special edition for mobile phones will also be available from Codemasters Mobile.

Colin McRae: DIRT is set to be the most diverse and exhilarating off-road racing experience ever with sensational gravel, mud and dirt events the world over. Events will include the series intense point-to-point races and then take players further off-road than ever before.

Race in challenging heavyweight 850bhp cars, drifting on the loose gravel and high-speed blind corners of Hill Climb events along perilous cliff edges. All 12.4 miles of the world famous Pikes Peak International is included, with over 150 precarious turns to negotiate through the Rocky Mountains of Colorado.

How about engaging in multiple car races with Dakar-style trucks and super-powered 4x4s on the toughest desert terrain in Rally Raid competitions? Then there are Rally Cross events, switching between dirt and road racing, where the competition is always tight, fast and collisions with your opponents are inevitable.

With more off-road racing styles to be revealed, Colin McRae: DIRT will also offer a dedicated mode for European, International and Global rally championships featuring official 2WD, 4WD, Classic and RWD rally cars.

Colin McRae: DIRT will deliver the wheel-screaming exhilaration of off-road racing with the next generation of the series sublime car handling and physics system and a devastating new damage engine that ensures players experience every bump in the track, every loose rock, every inch of shifting dirt through the reactive environments.

With an incredible range of off-road vehicles, thrill-packed tracks, modes that make the most of online multiplayer, and more varied events than any other single-championship rally game, Colin McRae is being reborn as a bigger, faster, wilder racing experience.

Parit pelivideot nähneenä, on odotuslistan kakkossijalla, heti Forzan jälkeen. Erittäin suuri odotus, erittäin suurena ralli-fanina. Mitä mieltä te?
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Sama juttu, tulee heti Forzan jälkeen. Saisi vain olla kattavampi lisenssi WRC luokkaan. Aiempia osia on tullut mätettyä melkoisesti, joten odotukset kuitenkin suuret.

Edit: Niin no tarkasti ottaen tämä tulee tasoissa FlatOut:in kanssa kakkosena.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Mä ainakin toivon, että löytyis nyt vähän sitä realismia, tyyliin Richard Burns Rally.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Kaikki aikaisemmat osat tullut tahkottua puhki asti, mutta nyt pahoin pelkään että jää Forzan jalkoihin, sen jälkeen saakin alkaa odotella jo Halo3:n tulemista ja välissä ilmestyy nippu muitakin hyviä pelejä (mm. Flatout).. Mistähän sitä saisi lisää tunteja päiväänsä... :D
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Ainoastaan kunnollisen livemoninpeluun puuttuminen ärsyttää. Rallireiteillä yks auto radalla on ihan ok, mutta Dirtissä on myös Ralli crossia plus muita pelimuotoja, ehkä Sega Rally Revossa sitten voi ajella muita vastaan ihan oikeesti.

Ainakin yksinpelin luulis olevan kunnon rallia.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Z-Dogg sanoi:
Ainoastaan kunnollisen livemoninpeluun puuttuminen ärsyttää. Rallireiteillä yks auto radalla on ihan ok, mutta Dirtissä on myös Ralli crossia plus muita pelimuotoja, ehkä Sega Rally Revossa sitten voi ajella muita vastaan ihan oikeesti.

Ainakin yksinpelin luulis olevan kunnon rallia.

Siis kyllähän Rallicross radalle saadaan kunnon meiningit livemoninpelin myötä. Näin olen ainakin ymmärtänyt.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

ProBale sanoi:
Siis kyllähän Rallicross radalle saadaan kunnon meiningit livemoninpelin myötä. Näin olen ainakin ymmärtänyt.

Dirtissä ajetaan vaan muiden pelaajien aikaa vastaan, eli mitään kontakteja, kolaireita tai ohituksia ei tapahdu.
Officialxboxmagazine:
Followers of the series probably wont be too surprised to learn that there is no head-to-head online play. Many fans have asked for it, but Codemasters isnt convinced that it will fit the tone of the series, and arguably it would force them to compromise with the game engine to keep it running smoothly. Thankfully, there is an online mode that allows 100 players to compare times while interacting in a single Xbox Live lobby. Thats going to be a very noisy chat room!
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

WOOT!

http://www.xboxic.com/news/2948

"Colin McRae: DIRT demo tomorrow!"

We think the demo is really going to wow a lot of people. Itll have a Super Stage crossover rally with Colin as your opponent, its got buggy racing against 9 opponents which is absolute carnage and really shows off the car models, and then we have a hill climb with fantastic scenery and a Travis Pastrana time to beat. Its a great little package and its out on May 24.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Katohan ryökälettä, nehän tulee ihan puskista. Mutta ei valiteta :p Hyvähän se on että pääsee testailemaan ajoissa. Itseä kyllä vähän sylettää tuo että coliniin on ängetty tuo kisamuoto missä on usiampi kuski samalla kertaa radalla. Pidettäisiin vain se perinteinen ralli eikä mitään ylimääräistä niin avot :)
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

henkari sanoi:
Katohan ryökälettä, nehän tulee ihan puskista. Mutta ei valiteta :p Hyvähän se on että pääsee testailemaan ajoissa. Itseä kyllä vähän sylettää tuo että coliniin on ängetty tuo kisamuoto missä on usiampi kuski samalla kertaa radalla. Pidettäisiin vain se perinteinen ralli eikä mitään ylimääräistä niin avot :)

Minä taas olen kovin oikein kaipaillut Rallisport Challenge 2:n jälkeen samanhenkistä rallikrosseilua. Tiedä sitten, kuinka lähellä DIRT tätä loppujen lopuksi on.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Paavi sanoi:
Minä taas olen kovin oikein kaipaillut Rallisport Challenge 2:n jälkeen samanhenkistä rallikrosseilua. Tiedä sitten, kuinka lähellä DIRT tätä loppujen lopuksi on.


onko tän demo jo imutettavissa?
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Paavi sanoi:
Minä taas olen kovin oikein kaipaillut Rallisport Challenge 2:n jälkeen samanhenkistä rallikrosseilua. Tiedä sitten, kuinka lähellä DIRT tätä loppujen lopuksi on.


Olen myös hiljaa itsekseni toivonut josko tämä olisi RC2:n henkinen jälkeläinen. Itse Rallisport 2 jäi aikanaan harmittavan vähälle huomiolle: ehdotonta xbox-ajopelien eliittiä Moto Gp:n ja Gothamien ohella!!
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Mukava yllätys töistä tullessa tämä demo. Tosin valuu niin perkeleen hitaast et huh.
Noh, kerkeehän sitä. Kahvia ja pullaa sillävälin...
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Laittakaahan kommenttia demosta kun ehditte, kaipa ko. peli sitten ps3:llekkin joskus tulee :)
Tosin itseä kiinnostaisi enemmän Richard Burns Rally:n jatko, jos sellaista suunnittelevat.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Colin McRae Dirt toimii! Minulla oli paha ongelma: ostanko Forza 2:n vai Dirtin ensimmäiseksi, mutta nyt taitaa kallistua Dirtin puoleen vaakakupit.

Grafiikka on aika uskomattoman nättiä omaan silmääni. Hienoin XO:n autopeli tällä hetkellä graafisesti. Metalliset turva-aidat vääntyvät nätisti ja reunakohdista voi taivuttaa parin metrin oikopolun jos niikseen tulee. Keskikohdista taas ei pääse läpi. Autot ruttaantuvat hienosti, rengasvalleista lentelee renkaat ilmaan törmäyksistä jne. Oikeastaan ainoa valituksen aihe on se, että auto palautetaan liian nopeasti radalle ulosajon jälkeen. Useasti auto ehtii juuri ja juuri lennähtää ulos kun jo se palautuu radalle. Olisi kiva päästä itse ajamaan takaisin sinne radalle tai näkemään mitä autolle käy kun se lentää vuoren huipulta maahan. Toivottavasti tämän palautuksen saa myös pois päältä.

Ajettavuus tuntuu omiin käsiin sopivalta. Ei ole liian simulaatiomaista, muttei mitään Sega Rally 2:stakaan, vaan perus semisimu tasoa. Loistavaa rallirällästystä kaveriporukassa. Ja kuten on toivottu, uskoisin että Dirt on loistava Rallisport Challenge 2:n next-gen versio.
 
Ylös Bottom