Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Colin McRae: DIRT [X360]

Vastaus: Colin McRae: DIRT

Hakkiz sanoi:
Dirtin latauksessa on yleisesti havaittu ongelmia. Major Nelsonin ohjeena on latauksen pysäyttäminen, vajaan tiedoston poisto konsolilta ja latauksen aloittaminen puhtaalta pöydältä. Joskus vajaa tiedosto voi aiheutta ongelmia, vaikka lataukseen liittyvät serveripuolen pulmat olisivat jo ratkenneet.
Oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tuota neuvoa noudatan, poistin tiedoston konsolin kovalevyltä ja aloitin uudestaan, samaa hidasta vauhtia tulee :) oli sentään jo 48% valmis (ladannut noin 5h). Yleensä on auttanut kun stoppaa latauksen ja aloittaa uudestaan sen, tällä kertaa ei sekään auttanut ja päätin kokeilla tuota kikkaa minkä sanoit mutta mutta, ei toimi ei :)
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Kuuleri sanoi:
Oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tuota neuvoa noudatan, poistin tiedoston konsolin kovalevyltä ja aloitin uudestaan, samaa hidasta vauhtia tulee :) oli sentään jo 48% valmis (ladannut noin 5h). Yleensä on auttanut kun stoppaa latauksen ja aloittaa uudestaan sen, tällä kertaa ei sekään auttanut ja päätin kokeilla tuota kikkaa minkä sanoit mutta mutta, ei toimi ei :)

Itselläni se kyllä auttoi sen verran, että nyt päästiin jopa 50 %:n paremmalle puolelle -- ja alussa prosentit päivittyivät jopa kellon minuuttien mukana. Aikaisemmin takkusi pahasti jo 14 %:ssa.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Hakkiz sanoi:
Itselläni se kyllä auttoi sen verran, että nyt päästiin jopa 50 %:n paremmalle puolelle -- ja alussa prosentit päivittyivät jopa kellon minuuttien mukana. Aikaisemmin takkusi pahasti jo 14 %:ssa.

81% täällä, imurointi kestänyt jo reilu 17 tuntia... 8Mbit ADSL, vertailun vuoksi Forza2 demoon taisi joku kymennen minuuttia tuhrautua odotellessa... :confused:
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

ProBale sanoi:
Kierrosaikoja:

1.06.85 Subaru @ Avelsbachring Parannusta: 1.05.47
1.04.74 Dune Buggy @ CORR
2.34.34 Mitsu IX @ Hill Climb Parannusta: 2.30.41

mitsulla 2.31.20
jos tosta parannan se on vaan tuuria ajettavuus pelissä ei niin mahtavaa
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

:D vähän mä repesin ku "arska" ajo vastaaurinkoon ja toisesta kädestä tuli aurinko lippa :D
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Voi nyt pylly näitä nykypelejä. 12h saa ensin ladata ja paljastuukin noin surkea tekele. Vanhassa kunnon Tommi Mäkinen rallyssakin oli hauskempi ajotuntuma. Jarrulla ei ainakaan tee mitään, kun auto pysähtyy alle sekunnissa vauhdista kuin vauhdista. Ja autojen ohjattavuus on taas sitä luokkaa, ettei rattia tarvitse kovin montaa astetta kääntää, kun menee jo jyrkemmätkin mutkan täydestä vauhdista aivan mainiosti.

Kuten intensiivi jo sanoikin, niin auton katon läpi on pultattu akseli, jonka ympäri auto kääntyilee. Arcadet vielä menettelee, mutta tämä on jo sen verran yliarcadea, ettei jaksa edes yrittää. Onpahan ainakin ensimmäinen demo, joka on lähtenyt kovolta 5 min jälkeen testaamisesta.

Jos jotain hyviä puolia pitää sanoa, niin grafiikka oli ihan hyvää ja vauhti tuntui joka kuvakulmasta.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Intensiivi sanoi:
Auton katon läpi on ilmeisesti jälleen kerran pultattu akseli, jonka ympäri auton kääntyilee. No mitäpäs muutakaan tältä saattoi odottaa.

Tällainen fiilis meikäläisellekin tuli kun äsken sitä kokeilin. P*rkele joutui latailemaan vaikka kuinka kauan ja sitten peli paljastuu tällaiseksi kököksi. Siis tiedossahan se oli, että arcadea tämä on, eikä arcadessa mitään pahaa ole, mutta tämä on huonoa sellaista.

Ratin kanssa ohjaustuntuma on ainakin ihan arsesta, ei ole minkäänlaista tuntumaa tiehen, edes asfaltilla. Noh pitää kokeilla vielä padin kanssa. Grafiikka pelissä on siistiä, mutta siihen se jääkin.

Huoh, onneksi enää 2vko Forzan julkaisuun... :cool:

EDIT: Padin kanssa tuo on vähän pelattavampi, mutta ei silti meikäläistä vakuuta.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Nupe_31 sanoi:
Tällainen fiilis meikäläisellekin tuli kun äsken sitä kokeilin. P*rkele joutui latailemaan vaikka kuinka kauan ja sitten peli paljastuu tällaiseksi kököksi. Siis tiedossahan se oli, että arcadea tämä on, eikä arcadessa mitään pahaa ole, mutta tämä on huonoa sellaista.

Ratin kanssa ohjaustuntuma on ainakin ihan arsesta, ei ole minkäänlaista tuntumaa tiehen, edes asfaltilla. Noh pitää kokeilla vielä padin kanssa. Grafiikka pelissä on siistiä, mutta siihen se jääkin.

Huoh, onneksi enää 2vko Forzan julkaisuun... :cool:

EDIT: Padin kanssa tuo on vähän pelattavampi, mutta ei silti meikäläistä vakuuta.

Olin aluksi samaa mieltä, mutta rupesin tykkäämään 1h pelailun jälkeen. Pistäkää Optionsseista Ratti-asetuksia paremmiksi, esim Forcet täysille ja saturaatio isommalle alueella.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

ProBale sanoi:
Olin aluksi samaa mieltä, mutta rupesin tykkäämään 1h pelailun jälkeen. Pistäkää Optionsseista Ratti-asetuksia paremmiksi, esim Forcet täysille ja saturaatio isommalle alueella.

Eihän näistä Colineista voi olla pitämättä :) Itse ainakin tykkään tästä ja tulee varmasti hankittua hetimmiten julkaisussa. Ja tosiaan, ProBalelle kiitokset noista vinkeistäsi..
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Otkor sanoi:
Eihän näistä Colineista voi olla pitämättä :) Itse ainakin tykkään tästä ja tulee varmasti hankittua hetimmiten julkaisussa. Ja tosiaan, ProBalelle kiitokset noista vinkeistäsi..

No Problemo!

Pitäähän KonsoliFINiläisiä auttaa hädässä! :)
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Jos nyt vielä vaivaan sen verran, että mistä tuon saa manuaalivaihteille? Vai eikö tässä demossa edes saa? Itse (lue: puusilmä) en ainakaan sitä löytänyt :cool:
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Otkor sanoi:
Jos nyt vielä vaivaan sen verran, että mistä tuon saa manuaalivaihteille? Vai eikö tässä demossa edes saa? Itse (lue: puusilmä) en ainakaan sitä löytänyt :cool:

Ei saa manuaalivaihteelle, tai enpä ole itse löytänyt tai lukenut mistään mitään sellaista. Harmi sinänsä, kun auto vetää kierrokset tapissa mutkissa. ):
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Juuri samaa itsekin tässä mietin.. Mutta samalla ajattelin, että pitäisiköhän tämäkin heittää ennakkotilaukseen :p
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Otkor sanoi:
Juuri samaa itsekin tässä mietin.. Mutta samalla ajattelin, että pitäisiköhän tämäkin heittää ennakkotilaukseen :p

Älä edes epäröi! Itse ainakin ostan julkaisupäivänä.

Parannusta aikaan:
Subaru @ Avelsbachring 1.03.97 Vaikea taso/ratti/ohjaamokuvakulma taaempi/forcet täysillä
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

ProBale sanoi:
Älä edes epäröi! Itse ainakin ostan julkaisupäivänä.

Parannusta aikaan:
Subaru @ Avelsbachring 1.03.97 Vaikea taso/ratti/ohjaamokuvakulma taaempi/forcet täysillä

Huoh.. Ei pitäisi lukea näitä foorumeita, rahanmeno vain yltyy :p
Mutta tilaukseen se lähti!
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

ProBale sanoi:
Kierrosaikoja:

1.06.85 Subaru @ Avelsbachring Parannusta: 1.05.47
1.04.74 Dune Buggy @ CORR
2.34.34 Mitsu IX @ Hill Climb Parannusta: 2.30.41

Millä kuvakulmalla ajoit ton hill climbin ? Ihan tautinen aika.
Omasta mielestä aika virheetön ajo ni 2.38.77 paras tähän mennessä. En usko et paljoa petrattua saan muutaman sekunnin ehkä. Konepelti kuvakulmaa olen käyttänyt.

korjaus: Siis just tän postauksen jälkeen tuli 2.36.57.

Mitä enemmän tota hill climbiä pelaa sitä enemmän alkaa kaipaa koko versioo. Noista muista moodeista en juurikaan pitänyt.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

yleisöerikoiskoe on ihan mukavan tuntunen ajaa, mutta tuo USA:n sora pätkä ei, auto tuntuu pysähtyvän 150km/h vauhdista hetkessä kun jarruttaa, sitäpaitsi välillä tuntuu että ajaisi asvaltilla kun pitoa tuntuu löytyvän ja autoa on mahdotonta saada kunnon sivuluisuun. Miksei Demossa ole ollenkaan kartturia? Tietääkö joku pystyykö koko versiossa keskeyttämään kokonaan kesken pätkän ja jos pystyy niin kuinka herkästi, itse kaipaisin Richard Burns Rallyn kaltaista realistisuutta eli jos törmää kovaa kiveen niin kisa loppuu siihen.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

sindersson sanoi:
Tietääkö joku pystyykö koko versiossa keskeyttämään kokonaan kesken pätkän ja jos pystyy niin kuinka herkästi, itse kaipaisin Richard Burns Rallyn kaltaista realistisuutta eli jos törmää kovaa kiveen niin kisa loppuu siihen.

No tuskinpa pystyy keskeyttämään. Kyseessähän on arcade peli. Richard Burns Rally on taas simulaatio niin siihen se on mallinnettu.

ProBale sanoi:
Olin aluksi samaa mieltä, mutta rupesin tykkäämään 1h pelailun jälkeen. Pistäkää Optionsseista Ratti-asetuksia paremmiksi, esim Forcet täysille ja saturaatio isommalle alueella.

Juu tuli muuteltua noita asetuksia jo ekan kokeilu kerran jälkeen, mutta ei se siitä oikein paremmaksi muuttunut.
 
Ylös Bottom