Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Colin McRae: DIRT [X360]

Vastaus: Colin McRae: DIRT

Oijoi, kun tämmöiset fysiikat ja vauriomallit olisi saatu myös Forza2:een. Tarkoitan tietenkin radan varrella olevien tavaroiden fysiikoita. Kaiteet, rengaspinot ymt. ottavat siististi osumaa, myös auto rutistuu melko hyvin, vaikka demossa mallinnus ei ole edes täysillä. No ehken sitten seuraavassa Forzassa älyävät panostaa myös noihin näyttäviin asioihin.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Niinpä.. Ja vaikka tuo ajettavuus ei tässä kovin realistista olekaan, on ajaminen kuitenkin todella hauskaa. Tuo tuppaa välillä unohtumaan :p
Ja kyllä minulle nämäkin grafiikat tekivät todella suuren vaikutuksen, vaikka jotku sitä vähättelivätkin.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Koska Buggyt ovat demon valikoimasta eniten mieleeni, viäntelin ja kiäntelin hieman niillä aikaa. Tulos: 1:04.25. Vielähän tuota voi parantaa, jos jaksaa kiäntää ja viäntää lisää, mutta ei tuo oikein innosta. Pari hulvatonta flippiä tuli kyllä heitettyä, ja kerran matka tyssäsi kokonaan tultuani hyppyristä vauhdilla puuhun. Rengas jatkoi matkaa, auto ei.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

En jaksa enää aikoja kellotella, ni keksin uuden harrastuksen. Ajan hill climbin melkein maaliin asti ja sit käännän ympäri ja paahdan alkuun takas. On meinaa vielä mukavampa lasketella alaspäin. :cool:
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

BloodyPsycho15 sanoi:
Ratilla ja polkimilla peli voisi olla pelkkää hunajaa, mutta koska olen niin saatanan köyhä voi peli jäädä ostamatta, kun en padeilla mielellään pelaa kuin kunnon arcadekaahailuja.
No mitäs tämä sitten on? :D

Decimal sanoi:
Ja pelissä on kieltämättä ColinMcraemainen fiilis, heti alkuvalikoista alkaen.
Totta, CMR:n tunnusmerkki kun ollut jo toisesta osasta alkaen käytettävyydeltään helvetilliset menuvalikot.

..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Vähän kyllä ristiriitaiset fiilikset: Grafiinen puoli on todella mahtavaa hajoavine ympäristöineen, mutta ajotuntuma on jotenkin.. outo.
Vanhoissa Colineissa graafinen puoli alkoi jäädä selvästi jälkeen muista ja meno tyssäsi rasittavasti pieninpäänkin puskaan, mutta silti pelattavuus oli timanttia.
No, ehkä seuraavassa versiossa saavat molemmat osa-alueet kuntoon!! :eek:
Mutta Toca-sarjan peli tällä pelimoottorilla, se voi olla nannaa se.. :cool:
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

TeRm0z sanoi:
Vähän kyllä ristiriitaiset fiilikset: Grafiinen puoli on todella mahtavaa hajoavine ympäristöineen, mutta ajotuntuma on jotenkin.. outo.
Vanhoissa Colineissa graafinen puoli alkoi jäädä selvästi jälkeen muista ja meno tyssäsi rasittavasti pieninpäänkin puskaan, mutta silti pelattavuus oli timanttia.
No, ehkä seuraavassa versiossa saavat molemmat osa-alueet kuntoon!! :eek:
Mutta Toca-sarjan peli tällä pelimoottorilla, se voi olla nannaa se.. :cool:

Minun mielestä Colin McRae-sarja on ollut kolmosesta lähtien täyttä paskaa. Tämä tuo vähän uusia tuulahduksia. ;D
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Moi!

Kiitos ennakkotilauksestasi, pelin tämänhetkinen julkaisupäivä on siis
21.6 ja täksi päiväksi pyrimme sen sinulle toimittamaan.

Pelikauppa Pelitalolta tuli tällainen viesti. Loistavaa, alustavasti ainakin siis 21.6 :p

Edit: Miten h-vetissa ProBale ajat nuo aikasi? Itse samoin säädöin Mitsulla 2.33.xx ja luulin, että siinä oli se täydellinen pätkä, mutta ei.. Alkaa pikkuhiljaa valkenemaan, miltä Grönholmista mahtaa tuntua kun Loeb karkaa vaikka kuinka puristaisi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Otkor sanoi:
Moi!

Kiitos ennakkotilauksestasi, pelin tämänhetkinen julkaisupäivä on siis
21.6 ja täksi päiväksi pyrimme sen sinulle toimittamaan.

Pelikauppa Pelitalolta tuli tällainen viesti. Loistavaa, alustavasti ainakin siis 21.6 :p

Edit: Miten h-vetissa ProBale ajat nuo aikasi? Itse samoin säädöin Mitsulla 2.33.xx ja luulin, että siinä oli se täydellinen pätkä, mutta ei.. Alkaa pikkuhiljaa valkenemaan, miltä Grönholmista mahtaa tuntua kun Loeb karkaa vaikka kuinka puristaisi.

Siis miten säädän? Koitan ajaa vain niin lujaa kuin pystyn. Ei siihen oo mitään erityistä reseptiä. Osaa jos on osaakseen. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Tuota ajattelinkin, eli paska juttu mulle.. Täytyy jatkaa prässiä, eiköhän se siitä putoile.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Otkor sanoi:
Tuota ajattelinkin, eli paska juttu mulle.. Täytyy jatkaa prässiä, eiköhän se siitä putoile.

Juuri tämän takia pidänkin DiRTiä juurikin vain hyvänä yksinpelinä, siis omalta osaltani. Kun ajetaan muutakin kuin aikaa vastaan niin olen ehkä parempi, esim. Trulli formuloissa ajoi yleensä hyvän aika-ajon, mutta kisassa oli hidas (siisku sillo ku ajo renaultilla). Dirtissä varsinaista kisaa ei ole, kuten vaikkapa Forza 2:ssa. Ralli on tietenkin aina aikaa vastaan, mutta ei Dirtin moninpeli hirveästi yksinpelistä eroa.

Ja en tee mitään tuomiota itsestäni, niin kuin ei muidenkaan pitäisi, että ei nopeennu, koska titenkin nopeennun kun haluan, mutta niiden autojen ohittaminen esim. DiRTin rally cross kisoissa olisi hauskempaa kuin ajan ainainen viilaaminen, moninpelissä siis.

Kun lisätään vielä, että äänichatti ei dirtissä kovin hyvin moninpelissä toimi, niin en kyllä livepeliksi DiRTiä ostaisi.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Tuli viimein ja ladattua tuo ja täytyypä todeta, että p*ska on.
Grafiikat eivät tosiaankaan säväytä. Ei huonoa mutta ei mitään erikoistakaan.
Mutta mikä tuossa ärsyttää on tuo ajettavuus. Tuohan on enemmän arcadea kun burnout.
Tosiaan auto pysähtyy aivan naurettavan nopeasti kun soratiellä painaa jarrua. Muutenkin auton käyttäytyminen on realistisesta kaukana. Toki pelattavuus/realistisuus ei aina kulje käsi kädessä mutta come on. Tämmöistä perushuttua nyt on ollut ps1 ajoilta asti. :eek:
Kyllä meikä tyytyy tahkoamaan forzaa jahka se tulee, tätä osta edes alelaarista. D:
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Decap sanoi:
Tuohan on enemmän arcadea kun burnout.
Tämmöistä perushuttua nyt on ollut ps1 ajoilta asti. :eek:

oikeesti, lopeta nyt.
koita edes jotain uskottavampaa kirjoittaa.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Vähän ihmetyttää muutamien tyyppien tyyli kokeilla kyseistä peliä pari kisaa ja sen jälkeen tulla tänne haukkumaan peli täydelliseksi kuraksi. Itselläkin ensimmäiset minuutit meni ajomallia ihmetellessä, mutta mitä enemmän peliä pelaa ja kun auto alkaa olla hanskassa on tuntuma kyllä todella hyvä. Realismista en sano mitään ettei jotkut deksin viilaajat tule pätemään, mutta ajotuntuma on todella hyvä. Minulla tämä meni odotuslistalla Forzan ohi, vaikka Forzan hommaankin ensin - sattuneesta syystä. :eek:
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Markus_Gus sanoi:
Vähän ihmetyttää muutamien tyyppien tyyli kokeilla kyseistä peliä pari kisaa ja sen jälkeen tulla tänne haukkumaan peli täydelliseksi kuraksi. Itselläkin ensimmäiset minuutit meni ajomallia ihmetellessä, mutta mitä enemmän peliä pelaa ja kun auto alkaa olla hanskassa on tuntuma kyllä todella hyvä. Realismista en sano mitään ettei jotkut deksin viilaajat tule pätemään, mutta ajotuntuma on todella hyvä. Minulla tämä meni odotuslistalla Forzan ohi, vaikka Forzan hommaankin ensin - sattuneesta syystä. :eek:

Täysin samaa mieltä, paitsi että Forza on silti odotuslistan kärjessä.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

On tämä melko paska.

Rallipeli ilman hyvää ajomallia on turhake. Rallisport 2 hoiti arcaden valtavasti paremmin.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Jälleen tultiin pettymään, kun ei vieläkään saada kunnon rallipeliä. Ajettavuushan siis tässä oli aivan karmeaa. Auto ei käyttäydy sitten yhtään realistisen tuntoisesti eikä mutkissa ole mitään äksöniä, eipä kyllä muussa pelissäkään.
Grafiikka ja kolarimallinnokset ovat aivan älyttömän hyvännäköisiä, mutta autopeleissä se ei ole tärkein juttu...
Huonot fiilikset jäi... jospa sitten forzaa tai pleikkarilla wrc:tä ja burnssia...
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Markus_Gus sanoi:
Vähän ihmetyttää muutamien tyyppien tyyli kokeilla kyseistä peliä pari kisaa ja sen jälkeen tulla tänne haukkumaan peli täydelliseksi kuraksi. Itselläkin ensimmäiset minuutit meni ajomallia ihmetellessä, mutta mitä enemmän peliä pelaa ja kun auto alkaa olla hanskassa on tuntuma kyllä todella hyvä. Realismista en sano mitään ettei jotkut deksin viilaajat tule pätemään, mutta ajotuntuma on todella hyvä. Minulla tämä meni odotuslistalla Forzan ohi, vaikka Forzan hommaankin ensin - sattuneesta syystä. :eek:

Asiaa, juuri kun itse olin tulossa puolustamaan tätä. Ajettavuus ei ole realistinen, mutta älkää jätkät viitsikö känistä muutaman minuutin demopelailun perusteella. Ajettavuuteen tottuu, ja silloin ajamisesta tulee erittäin hauskaa. Tosin itsellä Forza on ja pysyy ykkösenä odotuslistalla.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Hyvä vaan että tulee erillaisia mielipiteitä, tuskinpa mikään peli on kaikkien mielestä hyvä...
...kunhan kritiikki on muuta kuin "Olipas hanurista..." :)
 
Ylös Bottom