Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Colin McRae: DIRT [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ProBale
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Toimiikos Demossa ratti ja polkimet?

Itsellä menee vielä useampi tunti ladatessa, näyttää tulevan todella hitaasti.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Aakke sanoi:
Toimiikos Demossa ratti ja polkimet?

Itsellä menee vielä useampi tunti ladatessa, näyttää tulevan todella hitaasti.

Pakko niiden on toimia, johan on esimerkillinen demo jos ei toimi... :eek:

No kohta pääsee testaamaan :D
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Videoo minun ajamisesta.

Subaru Wrx Sti @ Avelsbachring

On meinaa aika herkku peli. Varsinkin kun tottuu onnettoman pieneen liikerataan ratin kanssa.
Visuaalisesti kuitenkin mahtava peli.

Travis Pastrana rokkaa!

Takasin ajamaan. --->
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

extreme_02 sanoi:
Hmmp... Vasta 9% tullut. Aika tukkoista taitaa olla.

Jeps. Kolmelta aloitin, mutta sen jälkeen olen pariinkin otteeseen poistanut keskeneräisen demopaketin ja ruvennut lataamaan sitä uudelleen, kun eteneminen on kokonaan pysähtynyt. Nyt mennään kahdeksassa prosentissa. :(
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Kyllä näissä demojen lataamisissa taas näkee, että marketplacen latausten nopeuttamisesta oli hyötyä. 3h latauksessa ja 46% tullut. Ehkäpä sitä sitten aamulla pääsee pelailemaan, kunhan boksi ei kaadu (kuten teki halo3:n betaa ladattaessa, jopa 3 kertaa). Saa olla sitten hyvä peli tämäkin, jos pitää odottaa yhtä demoa yllättävän kauan.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Mula ei kestäny demon lataamisessa varmaan ku about 10 min :( taitaa johtua hidas lataaminen siitä ku kaikki latailee sitä nyt yhtä aikaa
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Aika hitaasti tulee,alotin noin klo16 lataaman ja nyt on tullu puolet.. No ehkä sitä vielä tänään pääsee/kerkii testaileen.

Edit: Se otti ja jämähti 55%! Prkle, yrittäny ladata sitä jo 6kert uudestaan. Mut se ei vaan haluu latautuu.
Nyt on 7 lataus yritys menossa ja jopa 38% tullu...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Ärsyttää maksaa palvelusta, jossa latausnopeudet ovat tätä luokkaa, kun itse aika harvoin edes pelaan netissä... Gold-liveläisille pitäisi imut tulla täyttä kaistaa. Aina.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Tehkää kaikki lataajat niin, että aina kun lataus jää jumiin, bootatkaa boksi.

Itse latasin noin 1,5h ja käynnistin boksin uusiksi viidesti. Välillä prosenttiluku hyppäsi edestakaisin.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Dr Evil sanoi:
Ärsyttää maksaa palvelusta, jossa latausnopeudet ovat tätä luokkaa, kun itse aika harvoin edes pelaan netissä... Gold-liveläisille pitäisi imut tulla täyttä kaistaa. Aina.

Asiaa!
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Mistäköhän tämä johtuu, kun mulla ei koskaan ole latauksissa ruuhkaa :b Noh, eipä sovi valitella.

Mutta erinomainen ajopeli, ensimmäinen kaahaus joka todella saa minut himoitsemaan ratin ostoa. Ajotuntuma on kuin taivaasta, ja grafiikka silmiä hivelevää. Äänipuoli toisaalta oli melko laimea, mutta enpä minä autoista mitään tiedä muutenkaan :3 Kovin en kyllä tuosta offroad-pelimuodosta pitänyt, mutta ehkäpä siitäkin sitten oppii pitämään ajan myötä.

Ostoon menee kyllä julkaisupäivänä, ja ensi viikolla rattia hakemaan.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Kierrosaikoja:

1.06.85 Subaru @ Avelsbachring Parannusta: 1.05.47
1.04.74 Dune Buggy @ CORR
2.34.34 Mitsu IX @ Hill Climb Parannusta: 2.30.41
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Yhdeltä alotin latauksen. Nyt näyttää 98 %. Ihan käsittämättömän hidasta touhua.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Todella hitaasti valui, pelasin siinä sitten vähän Forza2 ja lopuksi sammutin boksin...

Sitten muistin ai niin se imuroi sitä demoa, no käynnistin boksin että se jatkaisi imurointia ja katselin telkkua siinä pari tuntia.

Kunnes mieleeni juolahti tarkastaa tilanne imuroinnissa, menin active downloadsiin eikä siellä näkynyt mitään, olin että jee nyt se on tullut. Vaan eipä löytynyt demo valikostakaan... Joten download again on ainoa vaihtoehto, aloitti sentään 48%:sta.

Elin siinä uskossa että tuo loota osaisi automaattisesti jatkaa sitä imurointia. :(

edit:
boksi ollut rauhassa ja taas imurointi kadonnut, eikä ole peliä demoissa... kaiken lisäksi ku aloitin uudelleen niin aloitti 1%:sta, mit vit?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Juu peli on juuri sellainen kuin arvelinkin. Eli hieman pidemmälle viety arcade CMR. Tämä ei tarkoita etteikö olisi hyvä sellaisenaan.

Kyllähän tämän joutuu ostamaan kuten Forza 2:kin. Sen verran nannaa oli. :D
Tää on just hyvä peli, ku haluaa nopeeta kaahausta ilman sen kummempia hieromisia.

Grafiikka tautisen hienoa ja kolarit mielettömiä. Äänetkin on ihan passelit. Parempaa grafiikkaa saa kyllä hakea toistaiseksi.
Ja musta ihmeen sulava 30fps peliksi. Siis riittää vallan mainiosti.
Suosittelen.

Hill Climb aika : 2:38.77
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Colin McRae: DIRT

On se nyt prkl. Kaks kertaa vetäny itsestään poikki latauksen ja nyt kun laitoin uusiksi kolmannen kerran, niin alotti alusta. :mad: 32% kerkesin päästä.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

extreme_02 sanoi:
On se nyt prkl. Kaks kertaa vetäny itsestään poikki latauksen ja nyt kun laitoin uusiksi kolmannen kerran, niin alotti alusta. :mad: 32% kerkesin päästä.

Dirtin latauksessa on yleisesti havaittu ongelmia. Major Nelsonin ohjeena on latauksen pysäyttäminen, vajaan tiedoston poisto konsolilta ja latauksen aloittaminen puhtaalta pöydältä. Joskus vajaa tiedosto voi aiheutta ongelmia, vaikka lataukseen liittyvät serveripuolen pulmat olisivat jo ratkenneet.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Auton katon läpi on ilmeisesti jälleen kerran pultattu akseli, jonka ympäri auton kääntyilee. No mitäpäs muutakaan tältä saattoi odottaa.
 
Ylös Bottom