Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Colin McRae: DIRT [X360]

Vastaus: Colin McRae: DIRT

sindersson sanoi:
Tietääkö joku pystyykö koko versiossa keskeyttämään kokonaan kesken pätkän ja jos pystyy niin kuinka herkästi, itse kaipaisin Richard Burns Rallyn kaltaista realistisuutta eli jos törmää kovaa kiveen niin kisa loppuu siihen.

Siis tässähän hajoaa auto kans jos päräytät tarpeeks kovaa kivee.
Just äsken hill climbis viimesee mutkaa tulin vähä reippaanlaisest ja osu kivee. Ajo loppu siihe. Ja amateur vaikeustasol mechanical failure on medium joten vielä herkemmin koko versios.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Locust sanoi:
Millä kuvakulmalla ajoit ton hill climbin ? Ihan tautinen aika.
Omasta mielestä aika virheetön ajo ni 2.38.77 paras tähän mennessä. En usko et paljoa petrattua saan muutaman sekunnin ehkä. Konepelti kuvakulmaa olen käyttänyt.

Ohjaamokuvakulma, taaempi niistä. Ratila tietenkin ja vaikeammalla tasolla.

Locust sanoi:
Siis tässähän hajoaa auto kans jos päräytät tarpeeks kovaa kivee.
Just äsken hill climbis viimesee mutkaa tulin vähä reippaanlaisest ja osu kivee. Ajo loppu siihe. Ja amateur vaikeustasol mechanical failure on medium joten vielä herkemmin koko versios.

Joo, siis kyllä tässä tulee tämä Terminal Damage niin kuin Locust sanoi. Amateurilla täytyy täräyttää helvetin kovaa. Saa nähdä sitten Pro-tasolla.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Demon lataaminen osoittautui aikamoiseksi projektiksi. Pikkasen syletti, kun jätin yöksi lataamaan ja aamulla sai huomata, että yhteys on katkennut. No ei kun taas latautumaan ja kaupoille. Kaupoilta palattua ihan fiiliksissä, nyt pääsee testaamaan! Yhteys katkennut.... Perkele! No nyt illalla vihdoin ja viimein sain koko paskan ladattua.

Ja itse peliin...

Grafiikka on hienoa ja ruudun päivitys pysyy tasaisena. Ajotuntuma on erinomainen, eikä ole vedetty liian arcadeksi. Jarruissa on kyllä tehoa ehkä liikaakin, mutta kyllä tuohonkin äkkiä tottui. Ohjainta ei malttanut millään laskea, ennen kuin kaikki radat oli voitettu amateur tasolla. Rallipeliä on venattu jo Boxin julkaisusta lähtien ja kyllä tämä näyttäisi odotukset palkitsevan, kunhan ratoja vain on tarpeeksi. Toivottavasti tuo julkaisupäivä (15.6) pitää kutinsa, eihän tässä enää pidempään malta!

Löytyihän pelistä itse asiassa jotain häiritsevääkin, meinaan ne alku musiikin ähinät, no kai ralli on sitten seksikästä:rolleyes:
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Digger sanoi:
Toivottavasti tuo julkaisupäivä (15.6) pitää kutinsa, eihän tässä enää pidempään malta!


Pakko tuottaa pettymys, mutta se on tietojeni mukaan 22.6.


Digger sanoi:
Löytyihän pelistä itse asiassa jotain häiritsevääkin, meinaan ne alku musiikin ähinät, no kai ralli on sitten seksikästä:rolleyes:

Minusta ralli on seksikästä. (;
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Pakko oli tulla avautumaan tänne tästä pelistä demon perusteella. Yksi sana: paskaa. Minulle riitti reilu kolmeminuuttinen demon parissa toteamaan, että pelissä ei ole minkäänlaista ajotuntumaa. Kyllähän Kilinkolinralli on aina ollut arcadetyyppinen, mutta nyt mennään pahasti yli. Jotenkin odotin, että tästä olisi tullut loistava rallipeli sellaisille, jotka haluavat suht. realistisen rallipelin, mutta joka ei ole Richard Burns tyylinen täyssimu. Pari vuotta sitten julkaistu versio oli vielä viihdyttävä ja siinä auto tuntui oikealta. Nyt asfaltilla kiitää kaikkea muuta kuin auto.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Aika armotonta tuubaa koko peli, graffatkin ihan overblurrattua... mut mikäs siinä paras rallipeli so far...
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Olipas kiven takana demon imuttaminen, ihme ongelmaa tämän imuttamisassa...muttei siitä sen enempää.

Odotukset olivat grafiikoiden suhteen korkealla. Ja kyllähän grafiikat Dirtissä on ihan ok tasoa ovat. Itseasiassa yksityiskohtien paljous on ihailtavaa niin auton kuin ympäristön osalta. Kuitenkaan grafiikka ei jostain syystä näytä niin kovin erikoiselta. Grafiikka ei loksauta lainkaan leukoja.

Pelin puute kuitenkin löytyy pelattavuudesta. En itse pelaa konsoleilla kuin huvin vuoksi ja tämä Dirt ei pädillä ole hupia. Auto pysähtyy aivan liian nopeasti. Montahan lie kiloa ralliauto nyt tarkalleen painaa, muttei se soratiellä täydestä vauhdista pysähdy kuin seinään jarruttaessa- heh. Pelissä ei oikein pääse fiilistelemään mutkiin slaidissa kuten haluaisi, johtuen juuri jarrujen liiallisesta tehosta. Ja jos ei jarruta niin auton löytää pöpeliköstä. Tiedä sitten, millaiselta peli tuntuisi, jos siihen laittaa kaikkein vaikeimman tason päälle - miksi tätä ei voi jo säätää demossa? - ihmeellistä...

Hieno, mutta tylsä rallipeli tämä Dirt vaikuttaa olevan. Saattaa silti alelaarista parilla kympillä tarttua joskus mukaan....
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

paulus sanoi:
Pakko oli tulla avautumaan tänne tästä pelistä demon perusteella. Yksi sana: paskaa. Minulle riitti reilu kolmeminuuttinen demon parissa toteamaan, että pelissä ei ole minkäänlaista ajotuntumaa. Kyllähän Kilinkolinralli on aina ollut arcadetyyppinen, mutta nyt mennään pahasti yli. Jotenkin odotin, että tästä olisi tullut loistava rallipeli sellaisille, jotka haluavat suht. realistisen rallipelin, mutta joka ei ole Richard Burns tyylinen täyssimu. Pari vuotta sitten julkaistu versio oli vielä viihdyttävä ja siinä auto tuntui oikealta. Nyt asfaltilla kiitää kaikkea muuta kuin auto.

Allekirjoitan. Alku lupaa hyvää. Tuotantoarvot on tässä selkeästi kohdallaan. Pelissä on laadukkaan näköiset valikot ja muutenkin itse pelin ulkonäkö on ihan kohdallaan, mutta sitten se itse asia eli ajettavuus...

Voi, voi, voi! Se tosiaan on syvältä. Kuten paulus jo kirjoitti, että tiellä liikkuu jokin muu kuin auto. Perä luistelee miten sattuu, koska auton paino on laitettu johonkin ohjaamon liepeille. Renkaiden kohdalla se ei ainakaan ole, eli se niistä fysiikoista. Lisäksi auto pysähtyy kuin tankki ja jos esim. toiset pyörät ovat nurmikolla ja toiset pyörät asfaltilla, niin edelleenkin samanlainen täysin suora pysähdys. Huokaus!

Haluaisin todellakin pitää tästä pelistä, mutta ei...
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

No joo, voisihan tuo ajettavuus parempikin olla.. Mutta rallimiähiähän tässä ollaan, kyllä tuo on pakkohankinta. Tosin itse olen 15-vuotias, ja ainoat rallikokemukset ovat vanhalla Escolla mökkitieltä, joten en taida olla paras sanomaan tähän mitään. Mutta kuten joku jo sanoi: Paras (ja ainoa) rallipeli boxille tähän mennessä. :cool:
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Normaalisti en autopeleistä pahemmin kostu, mutta tämä kolahti totaallisesti. Ratilla ja polkimilla peli voisi olla pelkkää hunajaa, mutta koska olen niin saatanan köyhä voi peli jäädä ostamatta, kun en padeilla mielellään pelaa kuin kunnon arcadekaahailuja. Ihmettelen kovasti miksi jotkut ovat sanoneet grafiikkaa "OK"- tasoikseksi, pelihän on aivan helvetin hieno, varsinkin pienellä näytön asetusten säädöllä.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

ProBale sanoi:
Pakko tuottaa pettymys, mutta se on tietojeni mukaan 22.6

Minunkin on pakko tuottaa pettymys, mutta minun tietojen mukaan peli ilmestyy postiluukkuun vasta 29.6. Voipi olla paskapuhetta, mutta katsellaas sitä sitten.

Edit: No jaa, ei noista ota selvää, joka paikassa eri tietoja.

PS. Forza 2, tämä ja FlatOut.. Se niistä kesäkeleistä, tämä vietetään sisällä :p
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

sCeNtEd sanoi:
Itseasiassa yksityiskohtien paljous on ihailtavaa niin auton kuin ympäristön osalta. Kuitenkaan grafiikka ei jostain syystä näytä niin kovin erikoiselta. Grafiikka ei loksauta lainkaan leukoja.
..
Pelin puute kuitenkin löytyy pelattavuudesta. En itse pelaa konsoleilla kuin huvin vuoksi ja tämä Dirt ei pädillä ole hupia.

Komppaan kyllä sua ihan täysin. Ajettavuus on karmea. Soralla/hiekalla ajelu on kun yrittäisi luistella kumisaappailla. Tiedän, ei soralla ajaminen noissa vauhdeissa oikeastikkaan ole mitään pidokasta puuhaa, mutta tuossa mennään jo yli. Forza 2 demon jälkeen ajettaavuus nousee niin isoksi ongelmaksi, että siitä ei vaan pääse yli. Lisäksi se pelimode missä ajellaan rantakirpuilla kisaa tökkii ajoittain melkoisesti. Ja se vasta onkin liukumista.

Mutta kuten sanottu, rallipelejä boxille ei ole, tämä kelvannee. Ja pelissä on kieltämättä ColinMcraemainen fiilis, heti alkuvalikoista alkaen.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Mitä nyt on posteja tullut luettua, mielipiteet jakautuu hyivn selvästi kahtia.

Toiset rakastaa, toiset vihaa. Itse pidän melko paljon, ehkä sen takia, että ensimmäinen next-gen rallipeli ja se että pelissä on mukana Travis Pastrana. Ja vaikka rakastankin Richard Burns Rally, niin kyllä tämäkin kolahta melko hyvin ratilla. Erityisesti CORR.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Nyt menee vähän OT, mutta onko kellään Logitechin rattia xo:lle? Itse ajattelin moisen hankkia nyt kun päässyt Dirttiä ja Forzaa kokeilemaan. En viitsisi ostaa sitä kehuttua microsoftin omaa rattia, joka on melko hintava. Kertokaahan omia kokemuksia, tai vaikka kaverin. :)
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Demon lataaminen oli välillä melko nihkeetä, mutta puolentunnin kokeilun perusteella vaikutti hyvältä. Ajotuntuma perus colinia eli kaveri porukassa just hyvä. Voi olla, että tulee ostettua tämäkin sitten, kun ilmestyy.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Kyllä mä tykkäilin demosta ja laitoin ennakkotilaukseenkin. Rantakirppuilusta en tosin välittänyt.
Ratilla hillclimbingissa pisti ratti hanttiin ihan tosissaan! Hauskalta vaikuttaa, mutta saa nähdä lunastaako odotuksia.

Mielestäni Colineissa on aina ollut ylivoimasesti parhaat pelimoodit kaverin kanssa samalla koneella ajettaessa. Hemmetin hauska ajaa samaa osakilpailua vuorotellen, toisen aikoja petraillen. En käsitä miksei muissa ralli-/autopeleissä ole yleensä samaa moodia?! Esim. muuten helvetin hyvästä rallisport challenge 3:sta tämä puuttuu kokonaan. Ainakaan omalla 26" vanhalla töllöllä ei splitscreen-ajelut ole todellakaan hauskoja.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Ei tämä minusta demon perusteella kovin lähellä Rallisport Challenge 2:n huumaa ole. Autot pysyvät tiellä niin kumman hyvin, että vähän maku menee ajamisesta. Kaasuakin saa käyttää niin ronskisti, jotta huh huh. Eniten pidän ehkäpä kirppumonneilla kisaamisesta, sillä se tuo eniten mieleen Rallisportin rallikrossin hyppyreineen.
 
Vastaus: Colin McRae: DIRT

Tää peli tuntuu kyllä aivan mahtavalta ratin kanssa, kun on säätänyt forcen täysille ja kääntösädettä suuremmalle. Arcadea toki, mutta hyvää sellaista. Vaihdoin ekan ratin toiseen kun se tuntu niin surkealta ja toinen ratti onkin paljon parempi, eli kannattaa tsekata minkälaisen ratin on ostanu, sillä kaikki ei oo laatukamaa.
 
Ylös Bottom