Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Colin McRae Rally 3 hype

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Barca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
rata-autopeleissä mulle on tärkeää, että niissä on suuri auto valikoima.
rallipelien kanssa ei niin väliä ole.
rallipeleissä taas pitää olla kunnon vaurionmallinnus, semmonen mikä tuntuu myös ajotuntumassa. + pätkien lopussa vaurioiden korjaus.
jos noita ei ole tai ne on puolivillaisesti väsätty, niin peli jää armotta kaupan hyllylle.
eka Colin teki minusta näin nirson:)

mä veikkaan että yksi niistä bonus autoista on Mini.
 
Milloin tämä ColinMcrae3:nen ilmestyy?
(Tiedän että tulee syksyllä, mutta millon silloin)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Kumma kun eivät saa ängettyä enempää autoja, GT sarjakin on edenny aika tiuhaan tahtiin ja autoja löytyy GT3:stakin 150, GT2:ssa oli vielä monta kertaa enemmän..
Niin, mutta tuskinpa se on niinkään CD/DVD-kiekon tilasta kiinni. Taitaapa olla vain, että CMR3:n autoja on paljon vaikeampia tehdä, koska ne tehdään monista yksittäisistä palasista (esim. ovet, konepelit, yms), eikä vain yhdestä klöntistä niinkuin autopeleissä yleensä. Sitten vielä vauriomallinnus mukaan, niin CMR3:n modelaajilla on huomattavasti enemmän duunia kuin Polyphonyn vastaavilla. Koska aikaa menee niin tolkuttomasti yhden auton tekemiseen, pitää automäärää vähentää. Eli vaihtoehtona oli joko tehdä vähemmän yksityiskohtarikkaimpia autoja tai sitten vain tehdä vähemmän autoja.
 
no miten sen nyt ottaa.
onhan seuraavassa TOCA:ssakin 42 autoa ja ne menee ihan palasiksi.
ja TOCA:n uuden videon mukaa grafiikkakin on ihan mukavaa katseltavaa.
 
Re: Colin McRae Rally 3

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Barca
.. ilmestyy 1.5. Eiköhän tämä tuu päihittään W(R)C:n

uusin tieto:

"On PS2 and XBOX it is being released in Europe on October 11th 2002
The PC and Gamecube versions will follow in early 2003"

http://www.codemasters.com/redirect/redirect.php?url=/colinmcrae3/front.php
 
Aivan järkyttävän hyvä video, tais olla codemastersin omilla sivuilla (ps2-versio). Varsinkin kohta jossa kamera on auton sisällä ja ukkonen pauhaa ulkona ja sade tosiaan näyttää oikeelta sateelta piiskatessaan tuulilasia!!!!
 
Rattituet

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan prawn
Tuleekohan CMR3 tukemaan Logitech Driving Force:a? I hope so...


Codemastersin forumissa on paljon keskusteltu ja spekuloitu rattitukia suuntaan jos toiseen. Eräs Codemastersin henkilökunnan jäsen kuitenkin vihdoin totesi, että CMR3 tukee sekä Logitechin FF ja DF ratteja. Myös MOMO siis toimii lähes varmasti.

Samaan hengenvetoon tämä kyseinen koodari myös lisäsi, että "...DF is better though". Myöhemmin hän selitti tämän valottamalla, että DF:ssä on parempi DC-moottori ja joitakin sisäänrakennettuja valmis-efektejä enemmän. Molempien rattien omistajana en ole käytännössä juurikaan eroa huomannut, ainakaan olemassaolevilla autopeleillä.

Molempia ratteja peli kuitenkin tukee, toivottavasti vieläpä samoin efektein jotta kaikki ovat tyytyväisiä. Toivokaamme, että myös vaihteiden vaihto onnistuu DF:ssä siihen tarkoitetuilla 'paddleilla', toisin kuin VR3:ssa ja GT3:ssa. Tämäkin vika on loppujen lopuksi softassa, toisin kuin aluksi luultiin. (RC todisti tämän olemalla ensimmäinen DF:llä toimiva tuote tässä suhteessa.)

Ainakaan mitään VR3 kepposta ei ole siis odotettavissa. Aika paljon tapaus VR3:sta selittää se, että rattituen siihen koodasi SWAT tiimi Logitechilta, ei VR3:n tiimi, eli todennäköisesti FF:n tuen puute oli tahallinen painostaen hankkimaan myös DF:n. Tähän surulliseen kategoriaanhan kuulun myös itse. Sitä ei kuitenkaan vieläkään selitä mikään, miksi tämä tiimi ei onnistunut 'paddle' tuen tekemisessä, jolloin VR3:sta tuli tuote, joka ei tue mitään, korostan, EI YHTÄKÄÄN, olemassaolevaa rattia ongelmitta! Toivottavasti myös muut pelienkehittäjät oppivat tästä, että kannattaa itse tehdä se tuki.

Codemastersiin kuitenkin, luotan. He ovat firman nimensä veroisia, kirjaimellisesti. Mutta miten muiden kehittäjien tuet toimivat tulevaisuudessa? Sitä voimme vain arvailla. Hiukan voimme onneksi myös vaikuttaa toimimalla tarpeeksi aktiivisina heidän omilla forumeillaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Rattituet

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TEL79


Ainakaan mitään VR3 kepposta ei ole siis odotettavissa, jolloin VR3:sta tuli tuote, joka ei tue mitään, korostan, EI YHTÄKÄÄN, olemassaolevaa rattia ongelmitta! Toivottavasti myös muut pelienkehittäjät oppivat tästä, että kannattaa itse tehdä se tuki.

Codemastersiin kuitenkin, luotan. He ovat firman nimensä veroisia, kirjaimellisesti. Mutta miten muiden kehittäjien tuet toimivat tulevaisuudessa? Sitä voimme vain arvailla. Hiukan voimme onneksi myös vaikuttaa toimimalla tarpeeksi aktiivisina heidän omilla forumeillaan.

Lieneekö tuo niin kauhean vaivanloista tehdä peli, mikä tukis vaikkapa kaikkia PC:n USB-ratteja (kenties PS2 rautakin asettaa omat vaatimuksensa)!! Tuntuu niin naurettavilta tälläset, toimii jossain peleissä, toisissa taas ei-valittelut suunnasta jos toisestakin.

Onhan se nyt yhden peli takia tyhmä ostaa jokin tietty ratti, jos jonkunlainen force-ratti jo hyllyä komistaa
 
Ei näyttänyt mitenkään hirmu pieniltä noi tiet noissa videoissa, eikä ollut syviäojia kantoja, yms.
Muuten oli kyllä tosi hienon näkönen. Pakkohan tää on ostaa, siitä ei pääse mihinkään
 
TOCAn levyllä oli paljon videoita Colinista. Ei mun mielestä ollut niin hirveen hieno (ehkä odotin liikaa). Auton hajoaminen oli hienoa ja sade oli todella hienoa auton sisältä päin katsottuna, mutta muuten se ei mun mielestä niin kauheesti erottunu noista muista ralleista. Pitää kattoa vielä pari kertaa, jos vaikka se alkais näyttää paremmalta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rambo-Jorgen


Jep, 25.10 ilmestyy. :( Toivottavasti ei tuosta enää lykkäänny...

No ihan ok, koska tuolloin on vasta rahaa ostaa se. Jos se nyt ilmestyis, niin odottavan aika olisi todella pitkä ja karvas!!
 
CMR 3.0 ulkona jo perjantaina 11.10?!

Huhhuh.

Nyt lähes kaikki peliliikkeet ja marketit mainostaa hienoin nelivärijulistein, että CMR 3.0 on ulkona 11.10.

Jotkut liikkeet jopa kehoittavat varaamaan omansa.

Mistään 25. päivästä ei ole sanaakaan!

En ole kysynyt asiaa liikkeistä, aiemminhan virallinenkin julkkari oli 11.10.

Korjatkaa jos on faktampaa tietoo.
 
No voi *#¤%!. jos tämä on totta.

Ja minä kun olin jo saanut päätettyä että tälläviikolla ostan Burnout 2 ja Onimusha 2 pelit.

Ensikuulle olin varautunut Colin 3, Kingdom Hearts ja Ratchet & Clank peleihin.

Nyt menee koko päätösprosessi uusiksi :mad:
 
jaa, missä?

virallisen maahantuojan (plan1) sivuilla päiväksi ilmoitetaan 25.10.
gamedogin sivuilla sanotaan 11.10.
ota tästä sitten selvää
:mad:
 
Tuolla tavallahan on käynyt useinkin, eli liikkeet kuulevat vain sen ensimmäisen ilmoitetun päivän eivätkä tämän jälkeen kiinnitä mitään huomioita siihen, muuttuuko päivämäärä vai ei.

Joka tapauksessa, Colinin ostan käytettynä joskus koska rahat ei riitä mitenkään kaikkeen.
 
Re: CMR 3.0 ulkona jo perjantaina 11.10?!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FM
Huhhuh.

Nyt lähes kaikki peliliikkeet ja marketit mainostaa hienoin nelivärijulistein, että CMR 3.0 on ulkona 11.10.

Jotkut liikkeet jopa kehoittavat varaamaan omansa.

Mistään 25. päivästä ei ole sanaakaan!

En ole kysynyt asiaa liikkeistä, aiemminhan virallinenkin julkkari oli 11.10.

Korjatkaa jos on faktampaa tietoo.

Mistä tuo 25.10 päivä on sitten alunpitäen peräisin? Itse en kyllä Codemasterin sivuilta löydä oikeen mitään päivää
 
Ylös Bottom