Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Colin McRae Rally 3 hype

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Barca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: Re: CMR 3.0 ulkona jo perjantaina 11.10?!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Laardiaattori
Mistä tuo 25.10 päivä on sitten alunpitäen peräisin? Itse en kyllä Codemasterin sivuilta löydä oikeen mitään päivää

Codies ei enää ilmoita mitään päivää.
Virallisen maahantuojan Plan1:n sivuilta löytyy tieto 25.10.
Eräs toinen maahantuoja Gamedog ilmoittaa edelleen päiväksi 11.10.
 
Re: Re: CMR 3.0 ulkona jo perjantaina 11.10?!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Laardiaattori
Mistä tuo 25.10 päivä on sitten alunpitäen peräisin? Itse en kyllä Codemasterin sivuilta löydä oikeen mitään päivää

On PS2 and XBOX it is being released in Europe on October 25th 2002
The PC and Gamecube versions will follow in early 2003
[ July 25, 2002: Message edited by: thedode ]

[ October 04, 2002: Message edited by: Codemasters Customer Service ]


Tämä on lainattu suoraan CMR 3 FAQ:sta. Kirjoitettu 4.10.2002. Minä toistaiseksi uskon tämän.
 
Virallisilla Playstation sivuilla julkaisu on näköjään muuttunut 23.10 kun se ainakin paripäivää siten oli vielä 25.10.
Jotain siis on muuttunut julkaisussa.
Silti aion vielä mennä tiedusteluretkelle pe. 11.10 toiveissa saada peli jo silloin.

linkki
 
heh, jos päivämäärät täsmäävät niin ajalla 23-25.10 ilmestyy kolme kovan luokan autopeliä:
CMR3, Burnout2, NFS: Hot Pursuit 2.

Kalliiksi käy... ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
No voi *#¤%!. jos tämä on totta.

Ja minä kun olin jo saanut päätettyä että tälläviikolla ostan Burnout 2 ja Onimusha 2 pelit.

Ensikuulle olin varautunut Colin 3, Kingdom Hearts ja Ratchet & Clank peleihin.

Nyt menee koko päätösprosessi uusiksi :mad:

Millä budjetilla te oikein näitä pelejä hankitte? Huh huh...Ite hankin noin 3-5 peliä puolessa vuodessa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan prawn
Millä budjetilla te oikein näitä pelejä hankitte? Huh huh...Ite hankin noin 3-5 peliä puolessa vuodessa...

Jotkut vaan ostaa pelejä kaikella rahalla, mitä käteen työnnetään. Itse joudun vähän karsimaan syksyn pelihankintoja, ostan vain ja ainoastaan ne aivan pakolliset (eli PES2, Vice City jne) johtuen siitä että olisi tarkoitus ostaa uusi freeridepyörä, siihen menee euroja niinkin paljon kuin... Tai no, jätetään sanomatta. Muutaman kymmenen PS2-pelin verran kuitenkin. ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Virallisilla Playstation sivuilla julkaisu on näköjään muuttunut 23.10 kun se ainakin paripäivää siten oli vielä 25.10.
Jotain siis on muuttunut julkaisussa.
Silti aion vielä mennä tiedusteluretkelle pe. 11.10 toiveissa saada peli jo silloin.

linkki

Ja englannin kielisillä sivuilla komeilee 25 Oct 2002.
 
Ja Filmifriikistä näyttäis saavan edullisimpaan hintaan. Tilaa nyt ennakkon, niin saat sen jopa alle 60:n hintaan (Xbox versio, PS2:sta en tidä)! Jos joku tietää halvemman liikkeen suomesta josta tuon vois saada, niin kertokaapa.
 
Pelaaja-lehden mukaan pelin uramoodia pääsee pelaamaan ainoastaan itse Colinilla. Ei kuulosta yhtään miellyttävältä. Saa nähdä miten lopullisessa versiossa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Pelaaja-lehden mukaan pelin uramoodia pääsee pelaamaan ainoastaan itse Colinilla. Ei kuulosta yhtään miellyttävältä. Saa nähdä miten lopullisessa versiossa...

No eipä tuolla niin väliä ole, vai onko?
Onhan se tietysti ihan kiva kirjoittaa oma nimi, jonka sitten näkee aina jossain tuloksissa, mutta enpä tuon takia jätä peliä ostamatta, tai tuon takia poistais peliltä jotainpisteitä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter
Toivossa on hyvä elää... Varsinkin kun Colin 2:n vauriomallinnus on parasta mitä konsoleilla rallipeleissä on nähty. Ja vaikka kerrasta poikki -kolareita ei olisikaan, niin Colin 2:n tasoinenkin mallinnus olisi WRC:hen verrattuna ISO plussa.


Se on kuulemma parantunut paljon Colin 2:sta. Auton todellakin saa ajokelvottomaksi, mutta sitä varten saa sitten tehdä tosissaan töitä.
 
Toi pensaat betonia kuulosti jo gba peliltä, mitä ne oikein touhuaa jos tuo pitää paikkaansa..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Onhan sillä väliä, mielummin ajaisin Subarulla kuin Fordilla... :D

Ai! Sori tyhmyyteni, minä kun luulin että saa ajaa millä tahansa autolla, mutta pelaajan nimi ois vain Colin. ':p' Noh kuten olen aikaisemminkin maininnut, niin kaikkeen tottuu, myös p****n makuun. Tai toivotaan näin.
 
Seuraava peliplaneetan sivuilta...

UUTISET - Keskiviikko, 16. lokakuuta 2002

Colin McRae Rally 3:n menestys on täysin varmaa, mutta Codemasters jaksaa silti aina silloin tällöin hypettää peliään. Tällä kertaa ylistys keskittyy pelin äänimaailmaan, jonka kerrotaan olevan yksinkertaisesti uskomaton.

PlayStation 2:lla hyödynnetään Dolby Pro Logicia ja Xboxilla Dolby Digital 5.1:tä. Kaiuttimista pitäisi kuulla tarkalleen missä mennään ja mitä tapahtuu. Myös kuvakulmalla on suuri vaikutus äänten toistoon, ja itse autojen äänet on tietenkin lähtöisin oikeista ralliautoista. Kaiken kaikkiaan Codemasters on sitä mieltä, että CMR3:n äänet ovat parempia kuin missään muussa moottoriurheilupelissä. Tämä kaikki tietysti edellyttää, että konsolin lähettyviltä löytyy kunnollinen äänentoistojärjestelmä, mutta äänet ovat varmaan ihan asialliset myös pelkkiin television kaiuttimiin tai korvakuulokkeisiin tyytyville.

Äänimaailman ylistyksen yhteydessä julkaistiin myös pari uutta peliä esittelevää kuvaa, jotka ovat tällä kertaa varsin keskinkertaisia. Lisäksi Codemasters jaksaa muistuttaa, että pelin PS2- ja Xbox-versiot ilmestyvät markkinoille Suomessa ja muualla Euroopassa lokakuun 25. päivä.
 
Colinilla taitaa olla pelissä kartanlukijana vielä Nicky Grist, vaikka Colin antoi hänelle juuri potkut. :(

Vai kuinka ?
 
Ylös Bottom