Colin McRae Rally 3 -kisa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unreal-Hawk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voittaisinpa, oi voittaisinpa.

Saisi taas hieman uutta pelattavaa. Kaikki vanhemmat kun on lähes tulkoon tahkottu läpi.

Kilpailu päättys, voittajat arvotaan pikimmiten (Arpoisin heti, jos minä pystyisin). Oikea vastaus tuskin lieni epäselvä; Colin McRaen kartturina toimii Nicky Grist. Muut henkilöt (pääsen pätemään \o/):

- John "All-Madden" Madden on NFL-kommentaattori ,ja hän toimii selostajana ja spekuloijana myös NFL Madden -pelisarjassa.

- Nick Carter.... Kaikkea mun sairas mielikuvitus keksii. Teinityttöjen ihq-wannabe-tyttö, Nick Carter. Ennen soolouraansa rääkyi Backstreet Boys -"bändissä".

- David Hayter, toimii mm. Solid Snaken ääninäyttelijänä. Tämä hieno gentlemanni, on antanut hämmästyttävän äänensä myös Eternal Darkness: Sanity's Requiem (GC) pelin legioonalaiselle. Ko. herra työstää tällä hetkellä X-Men 2:n kässäriä.

- Mark Henry, mm. Maailmanvahvinmies. Mies on myös paininut WCW:ssä, WWF/WWE:ssä ja lukuisissa independent paininäytöksissä.

Ja kisan voittajat on nyt arvottu (Eli ne jotka maksoivat eniten voitosta). Arpaonni suosi seuraavia henkilöitä:

1. sija: valkoinenpupu
2. sija: Little Girl
3. sija: Kumppe

Onnea voittajille!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Ja kisan voittajat on nyt arvottu (Eli ne jotka maksoivat eniten voitosta). Arpa-onni suosi seuraavia henkilöitä:

Hienoa! Kerrankin "onni" suosi minuakin! ;)

HMMM... haistkahtaa HIEMAN! :mad: Ku mites sattuuki et kaks noista voittajista puhuu tuol suuree äänee et joo me voitetaa et pistä mulle se ja tää paita jne.. ja kuiteki 160 osallistujaa.. ja kas kas kummaa ku just nuo kaks sitten voitti niistä 160. Ihan mielenkiintoista.. Pakko oli tänne purkaa katkeruuttani ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen
HMMM... haistkahtaa HIEMAN! :mad: Ku mites sattuuki et kaks noista voittajista puhuu tuol suuree äänee et joo me voitetaa et pistä mulle se ja tää paita jne.. ja kuiteki 160 osallistujaa.. ja kas kas kummaa ku just nuo kaks sitten voitti niistä 160. Ihan mielenkiintoista.. Pakko oli tänne purkaa katkeruuttani ;)

Maailma on julma, enkä pysty enää valitsemaan voittajia, kun ajattelen niitä jotka eivät voittaneet. Siispä jatkan kisojen hoitelua, mutta en aio arpoa enää ikinä voittajia. Valkoinenpupu ei ole ottanut yhteyttä, joten annan 2 viikkoa aikaa hänelle ottaa minuun yhteyttä, muutoin arvomme uuden voittajan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Valkoinenpupu ei ole ottanut yhteyttä, joten annan 2 viikkoa aikaa hänelle ottaa minuun yhteyttä, muutoin arvomme uuden voittajan.

Hahaa, käyn ampumassa hänet, niin ei ainakaan tule paikalle. :D

Sittenhän minulla olisi vielä mahdollisuus voittaaaaaaaa! *Miettii katalia juonia valkoisenpupun estämiseksi."

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Hahaa, käyn ampumassa hänet, niin ei ainakaan tule paikalle. :D

Sittenhän minulla olisi vielä mahdollisuus voittaaaaaaaa! *Miettii katalia juonia valkoisenpupun estämiseksi."

That hurt. Kyllähän minä täällä olen, harmi vain että Kumppe ei nyt saanut sitä XL-paitaa. Pakkohan se on myöntää, että tuntuu oudolta, että minä ja Kumppe molemmat voitimme, kun olimme vielä etukäteen "sopineet voitosta".

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan valkoinenpupu
Pakkohan se on myöntää, että tuntuu oudolta, että minä ja Kumppe molemmat voitimme, kun olimme vielä etukäteen "sopineet voitosta".

Ja onhan se outoa, etten minä saanut niitä kaikkia kolmea peliä, kuten sovimme Unreal-Hawkin kanssa.... :)

Ja vielä oudompaa on se, etten päässyt edes kärkikolmikkoon asti, vaikka sainkin lahjotuksi U-H:n... Unreal, nyt ne rahat takas jumantsuikkeli! :mad:

Nyt meni kyllä "läpät" liian mauttomiksi. Sairasta niin ironisessa kuin sarkastisessa mielessä, etenkin kun olen täysin hetero. Asia loppuun käsitelty ja toivon parempaa onnea ensi kerralla niille joita onni ei tällä kertaa suosinut.

Ylös Bottom