Lainatun viestin kirjoitti alkujaan avanto
Voittajat?
hopi hopi, 4h aikaa!Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Heti kun on arvottu? Pyrimme arpomaan voittajat vielä tänään, niin saadaan pelit liikenteeseen heti alkuviikosta.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Ja kisan voittajat on nyt arvottu (Eli ne jotka maksoivat eniten voitosta). Arpa-onni suosi seuraavia henkilöitä:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Ihanaa, en voi uskoa tätä!![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen
HMMM... haistkahtaa HIEMAN!Ku mites sattuuki et kaks noista voittajista puhuu tuol suuree äänee et joo me voitetaa et pistä mulle se ja tää paita jne.. ja kuiteki 160 osallistujaa.. ja kas kas kummaa ku just nuo kaks sitten voitti niistä 160. Ihan mielenkiintoista.. Pakko oli tänne purkaa katkeruuttani
![]()
Valkoinenpupu ei ole ottanut yhteyttä, joten annan 2 viikkoa aikaa hänelle ottaa minuun yhteyttä, muutoin arvomme uuden voittajan.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Hahaa, käyn ampumassa hänet, niin ei ainakaan tule paikalle.
Sittenhän minulla olisi vielä mahdollisuus voittaaaaaaaa! *Miettii katalia juonia valkoisenpupun estämiseksi."
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan valkoinenpupu
Pakkohan se on myöntää, että tuntuu oudolta, että minä ja Kumppe molemmat voitimme, kun olimme vielä etukäteen "sopineet voitosta".
Minä maksoin "Untsille" luonnossa, suosittelen samaa teille muille.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Unreal, nyt ne rahat takas jumantsuikkeli!![]()
Nyt meni kyllä "läpät" liian mauttomiksi.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Millonkahan Kolini saapuu näille lakeuksille?![]()