Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Colin McRae Rally 3 -kisa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unreal-Hawk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Unreal-Hawk

New Member
Poiketen edellisten kilpailujen tyylistä, päätimme ottaa käyttöön PS2FINissä ja CubeFINissäkin tutuksi tulleeseen ja toimivaksi todettulla tavalla.

Sen pidemmittä puheitta. Palkintoina on peräti KOLME Colin McRae Rally 3 -peliä ja 2 t-paitaa (koot XL ja M).

1. sija: Peli + t-paita (saa valita koon)
2. sija: Peli + t-paita (saa toisen paidoista)
3. sija: Peli

Kisa päättyy 11.4. Voittajiin otetaan yhteyttä henk.koht.

Palkinnot kisaan lahjoitti Suomen Microsoft.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ewig_Prediger
tai sitten voi, jos seuraa rallya...;)
Niin, tai sitten vain tietää ketkä nuo muut nimet ovat (itse en nimittäin tiedä rallysta muuta kuin Mäkiset ja Grönholmit).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Niin, tai sitten vain tietää ketkä nuo muut nimet ovat (itse en nimittäin tiedä rallysta muuta kuin Mäkiset ja Grönholmit).

Naulan kantaan, veli.

Helppoa kun tuntee KAIKKI muut paitsi tuon oikean... ;)
 
Pikkusen infoa: Paidat ovat 'Xbox' -t-paitoja (Jinghamin tekemiä) ja koot ovatkin XL ja M, ei XL ja L kuten muistelin. Tällattisiin.
 
Vastaus

Riittääkö osallistumiseen tuo pelkkä valinta, vai pitääkö tässä lähettää yhteystietoja jollekin?

Nimim. Eka kerta
 
Re: Vastaus

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cramer
Riittääkö osallistumiseen tuo pelkkä valinta, vai pitääkö tässä lähettää yhteystietoja jollekin?

Nimim. Eka kerta

Pelkkä valinta riittää, jolloin BBS tallentaa tiedot talteen. Ylläpito ottaa sitten yhteyttä, jos arpaonni osuu kohdalleen.
 
t-paita!

Ihanaa, nyt uskalsinkin jo osallistua, kun kerta noiden t-paitojen koot ovatkin XL ja M. Sovitaan sitten niin, että annatte minulle sen M-kokoisen, jooko? ;)
 
Re: t-paita!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan valkoinenpupu
Ihanaa, nyt uskalsinkin jo osallistua, kun kerta noiden t-paitojen koot ovatkin XL ja M. Sovitaan sitten niin, että annatte minulle sen M-kokoisen, jooko? ;)
Ja kun mä voitan niin mulle tuo XL. Ikäviä muistoja siitä HP-paidasta.
 
Hienoa, homma on siis sovittu. Minulle M-kokoinen t-paita ja Kumppe:lle XL-koko. Voitte pistää samantien tulemaan, asia on selvä.
 
Aah, löysinpäs minäkin netistä oikean vastauksen. Jos valkoinenpupu ja Kumppe saavat paidat, niin lahjoittakaapas minulle nuo 3 peliä. ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Aah, löysinpäs minäkin netistä oikean vastauksen. Jos valkoinenpupu ja Kumppe saavat paidat, niin lahjoittakaapas minulle nuo 3 peliä. ;)
Mihinkä enää näitä kilpailuja tarvitaankaan...:p
 
Ylös Bottom