Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rambo-Jorgen
AIIIH!!!
en saa millään Thrustmasterin Ferrari FF rattia toimimaan!!!!
Siis siellä Controlls-valikossa ei suostu valitsemaan USB 1 kohtaa vaikka ratti on kyllä kiinni. Olen myös koittanut laittaa diastnosics(tjsp.) päälle PS2 console valikosta mutta ei auta sekään... Codemastersin sivuilla ilmoitettiin kyllä että ko. rattia tuetaan.
Siis pitääkö minun nyt prkl ostaa Momo sitten vai?
Joten mikä avuksi? Vai eikö mikään?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dragon
Obs, onko kukaan muu huomannut Japanin ekalla stagella, että sade taukosi pätkän loppupuolella. Seuraavalla vedolla satoi koko ajan. Onkohan pelissä kuitenkin dynaaminen sää, vaikka sitä ei ole mainostettu?
Obs, onko kukaan muu huomannut Japanin ekalla stagella, että sade taukosi pätkän loppupuolella. Seuraavalla vedolla satoi koko ajan. Onkohan pelissä kuitenkin dynaaminen sää, vaikka sitä ei ole mainostettu?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jussi28
Kyllä minullakin kävi samoin vaikka kuvakulma pysyi samana kokoajan eli tihkusateeksi muuttui.
Ethän vaan sattunut vetämään pöpelikköön niin, että tuulilasi lähti?
Noin kävi mulle, ja eipä tuu sadepisaroita tuulilasiin ja pyyhkijät vispaa...
Tuulilasin lähdön huomaa sisäkuvakulmassa siitä, että yläreunassa ei näy sitä sinipohjaista mainostekstiä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rambo-Jorgen
Onkos keneltäkään muuten pujennut rengas?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan gerbiilimies
... koin ton ajotumtuman hieman oudoksi. En tiedä onko teistä kukaan muu huomannu replay-tiloissa että se auto liikkuu jossain väleissä niinku sivuttain. Ja jotenkin "minun" mielestäni auton tuntuma maahan ei ole läheskään sitä luokkaa kuin esimerkiksi Gran Turismo 3:ssa...
Colin-sarjasta olen pelannut ykkösosaa PC:llä, ja se tuntui jotenkin tätä uutta realistisemmalta - liekö aika kullannut muistot?! [/B]