Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Colin McRae Rally 3

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Loistava sivusto ja tulee itsekin käytettyä tuota. Siinä on vain yksi ongelma. Euroopan julkaisupäiviä ei kannata tuijottaa liikaa, koska pelien UK julkaisulla ja Suomen julkaisulla saattaa olla parikin viikkoa eroa.

Niinkö ? Itse en ole tuota huomannut eli ei ole sattunut niiden pelien kanssa, josta olen itse ollut kiinnostunut. Hyvä tietää kumminkin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Barca
Niinkö ? Itse en ole tuota huomannut eli ei ole sattunut niiden pelien kanssa, josta olen itse ollut kiinnostunut. Hyvä tietää kumminkin.

No "suurimmat" pelit tulee kyllä nopeasti myös Suomeen, mutta se ei päde ihan kaikkiin. Eli esimerkiksi kesällähän päiviteltiin sitä, että missä viipyy MotoGP, vaikka se oli tullut jo muualla Euroopassa myyntiin aikoja sitten.
 
JES huomenna cmr3..loistavaa.. monta kuukautta olen odottanut..tulee ihan joulu mieleen vaikka odotankin/odotin tätä cmr3 julkasua enemmän :p
 
Noh vähän iltaluettavaa.

+Grafiikka
+Autot menee nätisti kasaan
+Uramoodi (tosin pelkästään colinilla kait?)
+Ajotuntuma on ok (hiekka tuntuu hiekalta , lumi lumelta yms.)
+Äänet AIVAN LOISTAVAT

-Lyhyet Ek:t (tosin se on kaikkien rallipelien vika)
-Vaikea aluksi

Eli siis toi peli on aivan saatanan hyvä!.
Mitä nyt on tullut pelailtua eli peli käsittää yksittäis kisoja/ek:ta sekä uramoodin ( ajat 3 kautta perättäin fordilla tavoitteena mestaruus) . Voittamalla kisoja saat lisää autoja , ja ajamalla ratoja läpi saat lisää ratoja käyttöön.
Kuten jo mainitsin grafiikat aivan loistavat , ikinä en ole nähnyt yhtä aitoa lumisadetta tai vesisadetta kuin colin mcrae 3:Sessa autosta sisältä katsottuna. Ja noiden autojen hajoaminenkin on loistavaa osat putoilee ikkunat rikkoutuvat yms. JA SE HAITTAA MENOA. Tossa nyt jotain pientä kivaa .
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan peikko
ikinä en ole nähnyt yhtä aitoa lumisadetta tai vesisadetta kuin colin mcrae 3:Sessa autosta sisältä katsottuna.
Et oo sattunu ikään katteleen oikean auton ikkunasta ulos :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan shondel
Et oo sattunu ikään katteleen oikean auton ikkunasta ulos :)

Noissa peleissä on muuten aina eräs realistisuusbugi. En kyllä tiedä miten tämä pätee CMR3:een, mutta oletan sen olevan myös siinä. Eli lunta sataa aina "kauniisti", se on puhdasta lunta ja kaikilla on kivaa. Miksei ikinä tule oikein äärettömän v-mäistä loskaa joka hajoaa tuulilasiin ja tietkin ovat kuin jäällä ajellessa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Noissa peleissä on muuten aina eräs realistisuusbugi. En kyllä tiedä miten tämä pätee CMR3:een, mutta oletan sen olevan myös siinä. Eli lunta sataa aina "kauniisti", se on puhdasta lunta ja kaikilla on kivaa. Miksei ikinä tule oikein äärettömän v-mäistä loskaa joka hajoaa tuulilasiin ja tietkin ovat kuin jäällä ajellessa?

Tuota realistista lumisadetta sain kokea tänä aamuna töihin mentäessä. Ja oli v-mäistä.
 
Loistava peli ! Nyt ei harmita ollenkaan, että en ikinä ostanut WRC:ta, joka oli surkea esitys tai Rallisport Challengea, joka kärsi samasta ongelmasta kuin WRC eli autojen liitelystä tien päällä. Tämä peli on minulle sopiva rallipeli.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Noissa peleissä on muuten aina eräs realistisuusbugi. En kyllä tiedä miten tämä pätee CMR3:een, mutta oletan sen olevan myös siinä. Eli lunta sataa aina "kauniisti", se on puhdasta lunta ja kaikilla on kivaa. Miksei ikinä tule oikein äärettömän v-mäistä loskaa joka hajoaa tuulilasiin ja tietkin ovat kuin jäällä ajellessa?
Noo... CMR3:ssa on jotain tuonne päin. Kun pelaa tuolta ratin takaa niin tuulilasiin satava lumi ja vesi voivat pahimmillaan hieman haitata näkyvyyttä. Ei kuitenkaan mitään dramaattista, sillä tehokkaat tuulilasinpyyhkijät ovat onneksi keksitty ;)

Nuokaan eivät ole kuitenkaan mitään sen rinnalla kun konepelti läjähtää tuulilasiin juuri ennen tiukkaa mutkaa. Harmi, että se myös tipahtaa siitä aika nopeasti pois, mutta kyllä se voi vähän keskittymistä haitata kun näköyhtys tiehen menee hetkeksi.
 
Colin 3

Nonii tulihan se Colin 3 hankittua. Pelaamaan en ole ehtiny vielä kauheesti mut hyvält vaikuttaa graffat sun muut kohdallansa, yks kamera jutska sais ol lisää mutta eipä tuo haittaa. Hyvä peli!
 
Eilen pelatun reilun tunnin session jälkeen voin sanoa tämän olevan paras rallipeli koskaan. Ja pelasin pelkästään yksittäisiä EK:ta, enkä koskenut vielä ura-moodiin.

Tänään otetaan kaverin kanssa KARHUA ja syvennytään peliin hieman paremmin (lue ojiin).
 
Championship moodi vain Colinilla, voi jeesus mitä siellä on taas ajateltu. Koko kauden pelaaminen frendien kesken, mikä oli Colin kakkosen paras ominaisuus, on mahdotonta kolmannessa osassa.

Ainakin meikäläinen pelaa näitä konsolipelejä pääasiassa frendien kanssa, joten tämä peli ei kovin kauaa jaksa innostaa. Vähän sama kuin jos NHL pelissä voisi aloittaa kauden vain Dallasilla ja yksin. Tämäkin taisi olla jonkun vuoden EA NHL "ominaisuus", mutta palaute pelaajilta oli sellaista, että siihen virheeseen ei ole syyllisytty sen jälkeen.

Codemasters saa ainakin minulta ihmettelevän emailin :mad:
 
itse ostin pelin myös, mutta ei tuo ollut sen kummosempi mitä odotin. ps2 wrc oli omasta mielestä parempi, ainakin auton ohjattavuus. mutta niinku sanotaan että nämähän ovat makuasioita. tuleehan tuota kilin kolinia pelattua jatkossa reippaalla otteella jotenka pelin tatsi varmaan paranee ajan myötä.
 
Ylös Bottom