Solid Snake
Active Member
Elokuva kertoo LA:n jengiväkivallasta 1980-luvun lopulla. Mm. Bloodseista ja Cripseistä (joista Bloods on suomennettu hyvin, Veriset
). Elokuva on muistaakseni Dennis Hopperin ohjaama, en muista näyttelijöistä muuta kuin kuulemma oikeita jengiläisiä ja Don Cheadle, joka näytteli vähäpuheista Crips jengin johtajaa.
Itse elokuva on todella hyvä kuvaus joka kertoo tarinaa kahden poliisin, vanhemman jenginpoliisin joka on siirtynyt toimistotyöhön ja nuoren innokkaan kytän joka on väkivaltainen ja todella virka intoinen, näkökulmasta. Niin ja elokuva pohjautuu tositapahtumiin. Löyhästi, mutta pohjautuu kuitenkin. Enpä muista elokuvasta paljoa enempää, todella hyvä pätkä jonka näin joskus kauan sitten kun tuli TV:stä. Nyttemmin olen yrittänyt metsästää DVD:tä eri paikoista, Filmifriikistä ainakin löytyy mutten ole saanut vielä tilattua. Jos joku on nähnyt elokuvan niin kommentoikaa.
4/5 minulle, joka olen kiinnostunut vastaavista tarinoista.
3½ - elokuvana. Tavanomainen mutta varmaa laatua.
Ps. etsin nuo näyttelijät vielä käsiini jostain mikäli vain muistan ja kerkiän.

Itse elokuva on todella hyvä kuvaus joka kertoo tarinaa kahden poliisin, vanhemman jenginpoliisin joka on siirtynyt toimistotyöhön ja nuoren innokkaan kytän joka on väkivaltainen ja todella virka intoinen, näkökulmasta. Niin ja elokuva pohjautuu tositapahtumiin. Löyhästi, mutta pohjautuu kuitenkin. Enpä muista elokuvasta paljoa enempää, todella hyvä pätkä jonka näin joskus kauan sitten kun tuli TV:stä. Nyttemmin olen yrittänyt metsästää DVD:tä eri paikoista, Filmifriikistä ainakin löytyy mutten ole saanut vielä tilattua. Jos joku on nähnyt elokuvan niin kommentoikaa.
4/5 minulle, joka olen kiinnostunut vastaavista tarinoista.
3½ - elokuvana. Tavanomainen mutta varmaa laatua.
Ps. etsin nuo näyttelijät vielä käsiini jostain mikäli vain muistan ja kerkiän.