Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Command & Conquer: Red Alert 3 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gimble
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Gimble

Well-Known Member
PS3 versio tulee vihdoinkin maaliskuussa ja jos hehkutukseen on yhtään uskominen, niin hieman boksiversiosta paremmaksi fiilattuna. Mielenkiintoista nähdä ensimmäinen "normaali RTS" Plegellä. End War on kyllä siisti RTS, mutta sitä taas ei voi yhtään verrata tähän kun ei ole basen rakentelua + resurssien keräämistä.

Hiiri ja näppis ei ole tuettuna konsoliversioissa ja hyvä niin, PC:llä toimii eli jos on jotain hiiri+näppis fetissejä niin kandee pelata PC:llä. Konsoliversio olisi tietenkin täysin pois tasapainosta jos osa vetäis "toimistotuolimoodissa" ja osa sohvan pohjalta ohjaimella.

Kauheesti nähnyt jälleen itkemistä tosta H+N aiheesta ja en aivan ymmärrä, konsoli on konsoli ja sillä kuuluu pelata mukavasti. Sitten sitä toimistotuolipelaamista voi harrastaa PC:llä ne ketkä siitä tykkää...en kuulu (enää) itse siihen ryhmään.

Boksiversion keskustelu. Eli täähän tuli boksille jo viime vuonna, tuolta voi vakoilla miten boksilla on tähän suhtauduttu. Ite olen pelannut Xboxilla jokaista reaaliaika strategiaa tätä lukuunottamatta. Ennakko-odotukset on aika korkealla, koska käyttöliittymää on jälleen paranneltu ohjaimelle ja pari juttua kopioitu tähän kilpailijoilta. Se "control wheel" joka on peräisin SupComista (oli jo Kanes Warathissä) on kätevä + "fast scroll" joka on Universe at Warista auttaa varmasti suuresti?

Ylivoimaisesti näiden pelien parasta antia ovat olleet 2 vs 2 online pelit, aisapari on jo etukäteen hakusessa eli jos meinaat hankkia tämän online peliksi niin saa otella yhteyksiä vaikka pikaviestillä jos tiimissä pelaaminen randomeita vastaan kiinnostaa :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Command & Conquer: Red Alert 3 [PS3]

PS3 versio tulee vihdoinkin maaliskuussa ja jos hehkutukseen on yhtään uskominen, niin hieman boksiversiosta paremmaksi fiilattuna. Mielenkiintoista nähdä ensimmäinen "normaali RTS" Plegellä. End War on kyllä siisti RTS, mutta sitä taas ei voi yhtään verrata tähän kun ei ole basen rakentelua + resurssien keräämistä.

Hiiri ja näppis ei ole tuettuna konsoliversioissa ja hyvä niin, PC:llä toimii eli jos on jotain hiiri+näppis fetissejä niin kandee pelata PC:llä. Konsoliversio olisi tietenkin täysin pois tasapainosta jos osa vetäis "toimistotuolimoodissa" ja osa sohvan pohjalta ohjaimella.

Kauheesti nähnyt jälleen itkemistä tosta H+N aiheesta ja en aivan ymmärrä, konsoli on konsoli ja sillä kuuluu pelata mukavasti. Sitten sitä toimistotuolipelaamista voi harrastaa PC:llä ne ketkä siitä tykkää...en kuulu (enää) itse siihen ryhmään.

Boksiversion keskustelu. Eli täähän tuli boksille jo viime vuonna, tuolta voi vakoilla miten boksilla on tähän suhtauduttu. Ite olen pelannut Xboxilla jokaista reaaliaika strategiaa tätä lukuunottamatta. Ennakko-odotukset on aika korkealla, koska käyttöliittymää on jälleen paranneltu ohjaimelle ja pari juttua kopioitu tähän kilpailijoilta. Se "control wheel" joka on peräisin SupComista (oli jo Kanes Warathissä) on kätevä + "fast scroll" joka on Universe at Warista auttaa varmasti suuresti?

Ylivoimaisesti näiden pelien parasta antia ovat olleet 2 vs 2 online pelit, aisapari on jo etukäteen hakusessa eli jos meinaat hankkia tämän online peliksi niin saa otella yhteyksiä vaikka pikaviestillä jos tiimissä pelaaminen randomeita vastaan kiinnostaa :)


semmonen lisä ainakin on että on kai enemmän välivideoita ja FullHD resolla.
 
Vastaus: Command & Conquer: Red Alert 3 [PS3]

Jaa-a. Taitaa mennä ostoon kun tällainen C&C Friikki olen (Hyllyssä kaikki kaksin kappalein. Tokihan The First Dawn piti saada :D). Jään odottamaan miten sujuvaksi saavat sitten viilattua ja minkälainen on pelin sisältö (en vielä tutustunut PC versioon).
 
Vastaus: Command & Conquer: Red Alert 3 [PS3]

Ihan hyvältä näyttää.
Noista välivideoista pisti kyllä silmään, että mukana on aikas liuta tuttuja naamoja Hollywoodista:eek:
 
Vastaus: Command & Conquer: Red Alert 3 [PS3]

Unohin laittaa tämän videon tähän. Tuosta saa aika hyvin osvittaa, että miten se käyttöliittymä on puljattu ohjaimelle.

Itseasiassa jo C&C: Tiberium Warssin käyttöliittymäkin oli jo "ihan jees" mutta oli siinä toivomisen varaa. Tässä oma näkemys siitä pelistä. Tosin tuon arvostelin kirjoutuksen jälkeen ilmeni vakavia ongelmia ja bugeja pelissä. EA ei koskaan päivitänyt niitä ja syytä ei tunnu tietävän kukaan. :confused: Osa sanoo, että EA:ta ei kiinnostanut ja osa, että Microsoftin kankee ja huono pelien päivitysprosessi ei oikein taipunut Comandin pätsäämiseen? Samaan aikaan kun PC-pelaajat sai lukuisia pätsejä joka kuulemma teki TW.sta "aivan eri pelin" niin Xbox pelaajat joutu kärvisteleen bugisella julkaisuversiolla.

En ole seurannut viime aikoina tätä rintamaa, eli en ole kartalla että miten RA3 kanssa on mennyt Xboxilla ja oliko siinä pahempia ongelmia? Ei tule paljon enää Xboxilla pelattua...

Yleensä RTS peliä on kyllä äärimmisen vaikea saada laakista oikein ja suoraan tasapainoon...eli sen puoleen voi olla PS3 pelaajien kannalta tosi hyväkin juttu, että tämä tulee PS3 alustalle näin jälkikäteen. Ehkä pahimmat lastentaudit mitkä boksiversiosta on löytynyt olisi korjattu tähän versioon? Toivotaan.
 
Vastaus: Command & Conquer: Red Alert 3 [PS3]

Mä oon kans tän sarjan faneja joten tää on pakko-ostos.
 
Vastaus: Command & Conquer: Red Alert 3 [PS3]

Unohin laittaa tämän videon tähän. Tuosta saa aika hyvin osvittaa, että miten se käyttöliittymä on puljattu ohjaimelle.

Itseasiassa jo C&C: Tiberium Warssin käyttöliittymäkin oli jo "ihan jees" mutta oli siinä toivomisen varaa. Tässä oma näkemys siitä pelistä. Tosin tuon arvostelin kirjoutuksen jälkeen ilmeni vakavia ongelmia ja bugeja pelissä. EA ei koskaan päivitänyt niitä ja syytä ei tunnu tietävän kukaan. :confused: Osa sanoo, että EA:ta ei kiinnostanut ja osa, että Microsoftin kankee ja huono pelien päivitysprosessi ei oikein taipunut Comandin pätsäämiseen? Samaan aikaan kun PC-pelaajat sai lukuisia pätsejä joka kuulemma teki TW.sta "aivan eri pelin" niin Xbox pelaajat joutu kärvisteleen bugisella julkaisuversiolla.

En ole seurannut viime aikoina tätä rintamaa, eli en ole kartalla että miten RA3 kanssa on mennyt Xboxilla ja oliko siinä pahempia ongelmia? Ei tule paljon enää Xboxilla pelattua...

Yleensä RTS peliä on kyllä äärimmisen vaikea saada laakista oikein ja suoraan tasapainoon...eli sen puoleen voi olla PS3 pelaajien kannalta tosi hyväkin juttu, että tämä tulee PS3 alustalle näin jälkikäteen. Ehkä pahimmat lastentaudit mitkä boksiversiosta on löytynyt olisi korjattu tähän versioon? Toivotaan.


Odotan mieluiten hiljaa. Itse pidin Tiberium Warsista erittäin paljon (minulle tippui :D) Mutta RA3 en ole edes testannut. Omasta mielestä Red Alert 1 kaikkine lisäosineen (retalion...) oli mainio mutta RA2 aseet/joukot muuttuivat oudon mielikuvituksellisiksi (Puuksi muuttuvas tankit :confused:) Eli katsella täytyy mutta melkovarmasti C&C sarjan fanina yksikään peli ei jää välistä (pidin tai en)
 
Vastaus: Command & Conquer: Red Alert 3 [PS3]

Ylivoimaisesti näiden pelien parasta antia ovat olleet 2 vs 2 online pelit, aisapari on jo etukäteen hakusessa eli jos meinaat hankkia tämän online peliksi niin saa otella yhteyksiä vaikka pikaviestillä jos tiimissä pelaaminen randomeita vastaan kiinnostaa :)

Ai niin, yksinpelikin on kokonaisuudessaan online co-op pelaamista -> varmaan ihan jees? Eli jos et pelaa kaverilla, niin AI tuuraa...varmaan aika tylsä niin? Eli saa olla yhteyksissä jos huvittaa vetää tämä läpi kimpassa...tykkään haasteesta, eli varmaan vaikein taso suoraan tauluun ja menoksi, saa toivottavasti vähän vääntää :)
 
Vastaus: Command & Conquer: Red Alert 3 [PS3]

Oli hyvä että tämä myöhästyi plegellä niin saadaan ekstraa.Taitaa olla ensinmäinen rts peli ps3:lla.Tosin olen ostanut Red Alert ykkösen storesta.

Mitähän resoja tämä tukee?

Onko pc:lle tullut demoa?
 
Vastaus: Command & Conquer: Red Alert 3 [PS3]

Oli hyvä että tämä myöhästyi plegellä niin saadaan ekstraa.Taitaa olla ensinmäinen rts peli ps3:lla.Tosin olen ostanut Red Alert ykkösen storesta.

Mitähän resoja tämä tukee?

Onko pc:lle tullut demoa?

Onhan tuo: http://files.filefront.com/Command+Conquer+Red+Alert+3+Demo/;12449261;/fileinfo.html

Halo Warsin jälkeen tämä tuntui ainakin Xbox 360:lla hitusen sekavalta. PC-juuret näkyvät ehkä liian selvästi, jos pelaa padilla.
 
Vastaus: Command & Conquer: Red Alert 3 [PS3]

Onko kyllä iso demo 1.8gigaa

http://www.gamereactor.fi/uutiset/2928/Red+Alert+3+laajenee/

Red alert 3 saa lisäosan joka tulee vain pc:lle

"Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising sisältää neljä uutta kampanjaa, 11 uutta yksikköä, runsaasti tuttuun tapaan ylilyöviä videopätkiä sekä kokonaan uuden pelitilan, Commander's Challengen, jossa otetaan mittaa yhdeksän komentajan kanssa 50 kentässä."

Onko Red Alert hyvä boxilla jos ei tiedä paremmasta?

Halo wars kyllä kiinostais harmi etten omista boxia.
 
Vastaus: Command & Conquer: Red Alert 3 [PS3]

ostoonhan tämä menee! pc:llä on tullut hakattua tuota RA 2 :sta ihan kiitettävästi nii yksinpelinä kuin veljeä vastaan onlinessa :D

onkohan se Tanya mukana...mukavan näköinen nainen :cool:
jooo...meni kyllä vähän offtopic nyt

Demotki näyttää ihan syötävän hyviltä, tulee kova pelikevät ku tulee residentit, unchartedit ja C&C:t
 
Vastaus: Command & Conquer: Red Alert 3 [PS3]

Onko tälle jo julkaisupäivää? Jonkun käsityksen mukaan oon ajatellu että tulis tämän kuun lopussa?
 
Vastaus: Command & Conquer: Red Alert 3 [PS3]

Legendaarinen Greg Kasavin, GameSpotin entinen tähtitoimittaja, on näemmä tämän pelin taustapiruna PS3-versiolle. Youtubessa tuore haastattelu aiheesta:
 
Vastaus: Command & Conquer: Red Alert 3 [PS3]

Vaikka olenkin kova C&C-pelien ystävä (kaikki sarjan pelit hyllyssä yksittäiskappaleina Renegadea ja muutamia ensimmäisten pelien lisäosia lukuun ottamatta + sitten first decade) ja kova Sony-fanboy, niin tämä jää kyllä ostamatta. En lähde C&C-pelejä konsolilla mättämään. Olen niitä aina koneella pelannut ja näin myös jatkossa. RA3:n lisäosa Uprising pitäisi tässä saada hankittua nyt lähipäivinä. :)

Odotan mieluiten hiljaa. Itse pidin Tiberium Warsista erittäin paljon (minulle tippui) Mutta RA3 en ole edes testannut. Omasta mielestä Red Alert 1 kaikkine lisäosineen (retalion...) oli mainio mutta RA2 aseet/joukot muuttuivat oudon mielikuvituksellisiksi (Puuksi muuttuvas tankit) Eli katsella täytyy mutta melkovarmasti C&C sarjan fanina yksikään peli ei jää välistä (pidin tai en)

Aika jännä mielipide, ensimmäinen kerta kun olen tuollaisen kuullut, nimittäin että pelaaja joka on kuitenkin joitakin sarjan pelejä pelannut niin ei pitänyt RA2:sta. Tottakai omat mielipiteet saa kaikilla olla. :) RA2:sen pointtina kuitenkin oli mielikuvituksellinen juoni, siihen liittyvät mielikuvitukselliset yksiköt (Einsteinin suunnittelemina) ja tietynasteinen sarjakuvamaisuus. Ja jos en kakkosesta tämän mielikuvituksellisuuden takia pitänyt niin et varmaan tästä kolmosestakaan. Jos "suht" realistista C&C-peliä haluat niin Generals-sarjahan on sulle, vaikka siinäkin joitakin hiukan futuristisia vivahteita on.

Onkos kellään muuten tietoa voiko tätä pelata eri alustoiden versioiden pelaajat keskenään? Ei varmaan, mutta kysyn kuitenkin, ei jaksa netistä tähän aikaan yöstä netistä ettii kyseistä tietoa. :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Command & Conquer: Red Alert 3 [PS3]

Tulee kauppoihin 23.3 Onko missään tietoa mitä luvatut ekstra yksiköt ovat?

Pakko ostos
 
Ylös Bottom