Control - Yliluonnollisia voimia ja agenttitarina

Vaikuttaako kotimaisuus ostopäätökseesi?

  • Kyllä, lippu salkoon ja torille!

    Äänet: 25 36,2%
  • Ei vaikuta

    Äänet: 44 63,8%

  • Äänestäjiä yhteensä
    69

Nisupulla

Jäsen / [FL]




Nimi: Control
Julkaisu: 27.8.2019
Julkaisija: 505 Games
Tekijä: Remedy
Alustat: PlayStation 4, Xbox One, PC
Tekstitys: Ei ole suomeksi

Yliluonnollisia voimia ja agenttitarina. Hahmonkehitystä ja tuhoutuvia ympäristöjä. Näistä aineksista koostuu kotimaisen Remedyn seuraava suurtuotanto Control.

Thomas Puha esittelee peliä E3 2018:
 
Viimeksi muokattu:

Renebauman

Active Member
Tämä näytti heti Remedyn peliltä,kun tuli ruutuun..Aika lähellä gameplay oli Quantum breakia, joka on positiivinen asia..Quantum break on todella viihdyttävä toimintapeli..
 

Miika_-

Well-Known Member
Tämä näytti heti Remedyn peliltä,kun tuli ruutuun..Aika lähellä gameplay oli Quantum breakia, joka on positiivinen asia..Quantum break on todella viihdyttävä toimintapeli..
Quatum break tosiaan oli kyllä viihdyttävä peli ja todella laadukas näyte suomalaisesta pelinkehityksestä. Harmi että peli floppasi kuitenkin myynneissä että jatkoa oltaisiin saatu mutta remedy vaikuttaisi silti kehittävän tästä hengellistä jatkoa pelille.
 

Renebauman

Active Member
Quantum break oli kyllä hyvä peli..Upean näköinen ja hyvin tarina vetoinen räiskintäkokemus.. Control kyllä näyttää aika samantyyliseltä.. Kyllä tämä hankintaan menee..
 

HideoMiyamoto

Well-Known Member
Toivottavasti pelissä on muutakin sisältöä kuin räiskiminen, se kun kävi hyvin äkkiä tylsäksi Quantum Breakissä joka jäi kesken.
 

cobalos

Well-Known Member
Toivottavasti pelissä on muutakin sisältöä kuin räiskiminen, se kun kävi hyvin äkkiä tylsäksi Quantum Breakissä joka jäi kesken.
Samaa mieltä. QB olisi kaivannut enemmän ongelmanratkaisua sekä vaihtelevuutta tarinankerronnassa. Nyt peli oli tasapaksu räiskintäpötkö remedymäisellä pohdintalätinällä maustettuna. Erittäin komea voimafantasia kuitenkin.
 

huuru

Member
Samaa mieltä. QB olisi kaivannut enemmän ongelmanratkaisua sekä vaihtelevuutta tarinankerronnassa. Nyt peli oli tasapaksu räiskintäpötkö remedymäisellä pohdintalätinällä maustettuna. Erittäin komea voimafantasia kuitenkin.
Samoilla linjoilla. QB oli myös aivan liian helppo. Toivottavasti Control on hard-tasolla oikeasti haastava.
 

Ac3way

Well-Known Member
Luin pelaajalehden ennakon pelistä. Muutama asia yllätti, kun en ole jaksanut tähän peliin aikaisemmin perehtyä. Muutaman kerran mainittiin vihollisaallot ja horde-taistelut, se ei yleensä tarkoita kovinkaan mielenkiintoista tai vaihtelevaa pelattavaa. Olisiko tällä kertaa tilanne kuitenkin parempi?

Ja taistelut ylipäätäänsä on tietyllä tapaa satunnaisia, kun peli itse päättää koska se tunkee vihollisia pelaajan eteen.

Kolmas asia mikä pisti miettimään oli pelialue. Se on ilmeisesti pelkästään joku omalaatuinen viraston tukikohta? Saa nähdä kuinka iso ja mielenkiintoinen pelimaailma sitten tulee olemaan, aika vaikea vielä itselläni kunnolla hahmottaa pelimaailmaa. Kuulostaa niin omituiselta ratkaisulta muihin peleihin verrattuna.

Täytyy varmaan katsoa, jos jostain trailerista löytyisi lisää tietoa paremman ymmärryksen saamiseksi.
 

Pirate fin

Well-Known Member
Kolmas asia mikä pisti miettimään oli pelialue. Se on ilmeisesti pelkästään joku omalaatuinen viraston tukikohta? Saa nähdä kuinka iso ja mielenkiintoinen pelimaailma sitten tulee olemaan, aika vaikea vielä itselläni kunnolla hahmottaa pelimaailmaa. Kuulostaa niin omituiselta ratkaisulta muihin peleihin verrattuna.
Tuo on ilmeisesti jonkinlainen "muuntautuva" pelialue ja ei pitäisi olla ainakaan lineaarinen, mutta perkuleen oudolta tuo peli on vaikuttanut videoiden perusteella ja en kyllä vähempää Remedyltä odotakaan :)

Tässä jonkinlaista tietoa pelistä:

Everything takes place in the one environment, The Oldest House, but it's a "complicated, shifting" place.
There is a skill tree, and you can get the ability to throw humans. This includes living humans.
There are Audio logs, can listen to them while playing.
No multiplayer.
Length of game will depend on who's playing.
Plenty of different types of collectibles.
Ammo scarcity not a factor.
No New Game+.
There aren't multiple difficulties.
No photo mode. At least not at launch.
Automatic cover system.
Game is "not linear at all."
Remedy wish they could make a game for the Switch soon.
Flight is "more controllable" than in Anthem.
Expect the story to have a big twist.
Can upgrade weapons.
Can watch TV in the game. Visuals inspired by Kubrick. Shapes and forms mean a lot.
Not a horror game. There are horrific elements, but you can kick their ass.
There will be DLC.
No microtransactions.
Remedy wants to "squeeze as much power as possible" out of PS4 Pro and Xbox One X.
Puzzles aren't that hard, but there are a couple that are "really weird."
 
Ylös Bottom