Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Coolein pelichara?

Pexi

New Member
Nyt kun tälläisiä gallupeja on tullu... taidanpa heittää yhdet:)

Mikä on Coolein pelichara?

Mul on ehdottomasti Solid Snake:D ei epailystäkään!

Kovempi kuin Rambo, askia mallua päivässä, yhdenmiehen armeija, tappavimpia sotilaita, pelastanut maailmaa kolme kertaa, aikamoinen playboy, takatukka ja sänki tuo lisää charismaa:cool: jne.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
Mul on ehdottomasti Solid Snake:D

pelastanut maailmaa kolme kertaa

Yhdyn tuohon! Seuraavana on FF7:n Cid!

Miten niin Snake pelastanut maailmaa kolme kertaa? Minun laskujeni mukaan peräti 6 kertaa! (Metal Gear, Metal Gear 2, Snake's Revenge, MGS, MGS (GBC) ja MGS2) :D
 
Re: Re: Coolein pelichara?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper



Miten niin Snake pelastanut maailmaa kolme kertaa? Minun laskujeni mukaan peräti 6 kertaa! (Metal Gear, Metal Gear 2, Snake's Revenge, MGS, MGS (GBC) ja MGS2) :D
Snake´s Revenge ei ollu Hideo Kojiman Metal Gear ja GBn MGS ei liittyny mitenkään MG-sarjaan juonellisesti ja MGS2...hmm, sitä ei vielä lasketa kun peli ei oo tullu "tänne";)....
 
Re: Re: Re: Coolein pelichara?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi

Snake´s Revenge ei ollu Hideo Kojiman Metal Gear ja GBn MGS ei liittyny mitenkään MG-sarjaan juonellisesti ja MGS2...hmm, sitä ei vielä lasketa kun peli ei oo tullu "tänne";)....

No tuon Snake's Revengeä en minäkään sinänsä laske varsinaiseksi MG:ksi, juuri sen takia ettei peli ole Kojiman käsialaa, mutta GB:n Metal Gear Solid on, joten se lasketaan. Näin siis minä ainakin. Onhan siinä paljon viittauksia alkuperäiseen Metal Geariin, ja muutenkin. Ja tuon MGS2 perustelu ei ole tarpeeksi hyvä :p
 
Re: Re: Re: Re: Coolein pelichara?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper


No tuon Snake's Revengeä en minäkään sinänsä laske varsinaiseksi MG:ksi, juuri sen takia ettei peli ole Kojiman käsialaa, mutta GB:n Metal Gear Solid on, joten se lasketaan. Näin siis minä ainakin. Onhan siinä paljon viittauksia alkuperäiseen Metal Geariin, ja muutenkin. Ja tuon MGS2 perustelu ei ole tarpeeksi hyvä :p

No...enpä mee tässä paljastamaan..mut pelaa MGS2 niin tiedät koko homman;)

Ei MGS GB kuullu MG -sarjaan, se on n. "unofficial" Metal gear:rolleyes:

Manuaalissa ei kerrota MGS GB:stä, vain ne muut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi

No...enpä mee tässä paljastamaan..mut pelaa MGS2 niin tiedät koko homman

No jaa... toi tais paljastaa jo aikalailla :( Kai... tai sitten ei.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi

Ei MGS GB kuullu MG -sarjaan, se on n. "unofficial" Metal gear.
Manuaalissa ei kerrota MGS GB:stä, vain ne muut.

Kyllä tuo oli listattu offical MGS-saitilla tuolla History-osiossa. Mutta tästä voi kinata vaikka kuinka kauan. Minä ainakin pidän tätä peliä ihan "oikeana" MG-pelinä. And you can't change my mind :D

BTW: Menee vähän off-topic. Jos keksit vielä jotain jatketaan MGS2-threadissa, ettei tule valituksia ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kyllähän Solid Snake vie voiton. Hyvänä kakkosen Tenchun Rikimaru.

Molemmat toimivat yksin ja ovat vaaraksi terveydelle. heh.....
 
Siis snake ei oo mitään verrattuna GTA3:n heppuun mikä se nyt olikaan nimeltään.... Ja Max Paynessä on kanssa karakteeriä! Mutta kaikkien aikojen pahin dude on Mikko Massamurhaaja Amigan pelissä nimeltä Damage. Siinä kun oli lahdannut about 3000 ihmistä niin lopulta vielä piti käydä painamassa punaista nappia presidentin asunnossa ja nukettaa koko maapallo! Pistäkää paremmaksi :)
 
juu en nyt muista nimeä mutta paras sälli on thief pelien "sankari ja tenchun akka (oisko ollu joku ayame)
 
BG2:sen Minsc
''Go for the eyes,boo,Go for the eyes!''
FF9:sin Freya
''To be forgotten is worse than death''
 
Ylös Bottom