Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cooperin testi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vainukoira
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vainukoira

New Member
Siis taas sarjassamme turhaa keskustelua...
Niin paljon olet te juosseet cooperin testissä? Tänään mulla meni 2400 m (tulos jota häpeän kovasti). En kyllä edes juossut koko matkaa kun jalka oli vähän paskana (selityksiä :D ).
Nyt on kyllä pakko alkaa hirvee tehotreeni, kun pitäs nyt saada joku 2800m juostua tossa 12 minuutissa suht helposti...
Ja vielä kuulopuhetta (tilastotietoa) Jostain kuulin että keskimäärin intissä juostaan semmosta 2500 metriä cooperin testissä, joten olisi kiva kuulla paljon porukka oikeen juoksee...

Intin ensimmäisessä cooperissa juoksin hävettävät 2135m, seuraavassa meni rikki 2460m ja nyt ensiviikolla olevassa luulen ylittäväni 2700m rajan mikä olisi jo ihan hyvä.

Minua vitutti suunattomasti kun olin tuommoisessa rapakunnossa ja nyt intin loppuaikana olen lenkkeillyt todella ahkerasti ja uskon/toivon tuloksen taas paranevan.
Nytkin tulin juuri 4,5km lenkiltä ja olo on ihan helkkarin hyvä.

Nykyään kiskon muuten 10km lenkkejä joten voisi varmaan parantua tuo tulos. Ei tee mieli testailla tosin.

Vaihtelee välillä 2800 - 3000. Ihan tyytyväinen olen, vaikkakin parantamisen varaa löytyy.

Juoksen ton siihen 2800 metrin pintaan, ja mullakin tulee toi cooper eteen tässä parin viikon sisällä. Saa nädä pajonko menee nyt kesän jälkeen.

Jaahah.
Tähän mennessä ilmeisesti paras tulos.
Noin 3600, silloin kun vielä jalka kepeästi nousi...:)
Valitettavasti tarkka luku on häipynyt historian hämärään..
Mutta 36:lla se alkoi.
Intissä talvella lumen seassa yli 3100.
Nykyään liikutaan varmaan noin 2000 kulmilla...
Jos sitäkään...;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Kaksi/kolme vuotta sitten 2760m.
No olihan nyt pakko.
Juoksin 12 vuotiaana 2775m.
Tuli vaan mieleen tosta. ;)
Se ei silloin ollut edes mikään tulos. Huonossa kunnossa kun olin. Tosin koulussa ikäryhmäni kärkipäässä.
Voitin samana vuonna jopa kouluni mestaruuden maastohiihdossa. Lusikkakin pitäis löytyä jostain...;)

Ja vielä lisäksi.
Onko joku muu hypännyt pituutta yli 6 metriä? :)
Luulisi ainakin Frank-sedän ylittäneen moisen rajan...;)
Vanhana uimarina...vai..? :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes
Ja vielä lisäksi.
Onko joku muu hypännyt pituutta yli 6 metriä? :)
Luulisi ainakin Frank-sedän ylittäneen moisen rajan...;)
Vanhana uimarina...vai..? :)

Nyt en kyllä muista. Saattaa olla, sillä me käytiin huvikseen aina yleisurheilun piirimestiksissä hakemassa mitaleita. Mä sain aina kultaa 1000m ja 800m mutta aikoja en kyllä muista. Pituushypyn tuloksista en muista kyllä mitään.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes
... Onko joku muu hypännyt pituutta yli 6 metriä? ...
6.90m on parhaimmillaan tullut leiskautettua ja 50m olen uimahallissa kerran sukeltanut.

...tohon Cooperiin ei sitte voi sanoa muuta kun että n. 12 min siinä on aina menny...

Uintikuuperin tulos on 510 metriä ja uin vain koululiikunnat eli 4 kertaa vuodessa. Tarkemmin kun rupesin ajattelemaan miksiköhän en uinut kesällä kertaakaan.

Ylä-asteen kahdeksannella luokalla juoksin 2980m, eikä edes harmita toi 20 metriä :)

Muullon en ole cooperia juossut, saa sitten nähdä paljon ens kesänä armeijassa menee.

Ylös Bottom