Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Core vai Premium?

Vastaus: Core vai Premium?

FindRb sanoi:
Eli eikö liveen muka pääse jos ei oo ostanu coreen kiintolevyä????
Pääseehän sinne, mutta onko siellä mitään jos sinulle ei ole tärkeää pelata livessä etkä ole kiinnostunut demojen lataamisesta. Vähän kärjistettyä ehkä (koska pääseehän silloin käsiksi esim. Live Arcadeen), mutta nuo ovat suht isoja juttuja Livessä. No kuitenkin tuosta tekstistäsi tulin siihen tulokseen, että ilmainen Live on juttusi.

FindRb sanoi:
Tota Prerium pakettia en voi edes harkita ku sitte ei riitä rahart tohon Wii:hin, niin onko tälläses tapaukses järkevää ostaa toi Core?
Jos Boksin ostaisin niin itte ostaisin varmaan konsolin ja veli sitte muistikortin & jonku pelin(, jos se nyt innostuu).
Harkitse nyt kuitenkin. Erään kaupan hinnoilla Core 249 + muistikortti 40 + peli n. 60 = 349 euroa. Tällä hetkellä on myynnissä vallan mainio paketti (ostaisin itse jos ei olisi jo konetta) eli Premium + NHL07 bundle 399. Eikä tarvitse kovalevyn hankintaa jälkeenpäin murehtia ja ohjainkin on langatonta mallia (ja se on hienoa :)). Jos mukana tuleva peli ei kiinnosta voit sen myydä, saat rahaa takaisin ainakin 30-40 euroa tai sen voi vaihtaa esim. täällä johonkin toiseen peliin (eiköhän NHL:lle aina löydy ottajia).

Mutta päätös on sinun. Itse suosittelisin kuitenkin harkitsemaan Premiumin ostoa, koska se ei loppupeleissä ole kalliimpi (ainakaan nyt kun saa pelinkin mukana) ja se on kuitenkin valmis paketti toisin kuin Core. Hintaeroa ei ole kuitenkaan kuin 50 euroa, joten tuo tuskin kaataa vielä Wiin hankintaa.
 
Vastaus: Core vai Premium?

NviperO sanoi:
Pääseehän sinne, mutta onko siellä mitään jos sinulle ei ole tärkeää pelata livessä etkä ole kiinnostunut demojen lataamisesta. Vähän kärjistettyä ehkä (koska pääseehän silloin käsiksi esim. Live Arcadeen), mutta nuo ovat suht isoja juttuja Livessä. No kuitenkin tuosta tekstistäsi tulin siihen tulokseen, että ilmainen Live on juttusi.


Harkitse nyt kuitenkin. Erään kaupan hinnoilla Core 249 + muistikortti 40 + peli n. 60 = 349 euroa. Tällä hetkellä on myynnissä vallan mainio paketti (ostaisin itse jos ei olisi jo konetta) eli Premium + NHL07 bundle 399. Eikä tarvitse kovalevyn hankintaa jälkeenpäin murehtia ja ohjainkin on langatonta mallia (ja se on hienoa :)). Jos mukana tuleva peli ei kiinnosta voit sen myydä, saat rahaa takaisin ainakin 30-40 euroa tai sen voi vaihtaa esim. täällä johonkin toiseen peliin (eiköhän NHL:lle aina löydy ottajia).

Hmm...
Hyvä kun ''selvitit'' tuon asia, vain 50.
Itse asiasse eihän tuo prerium niin paha olisikkaan, ja tuohon liveen lisään sen verran että ei se mikään netissä pelaaminen niin tärkeä asia ole, mutta onhan se tosi kiva lisä jos se on :D
Mnkäköhän liikeen tarjous tuo Prerium + NHL07 399 on???
Ei nuo NHL pelit kyllä mitään suosikkejani ole, pelaan ennemmin seikkailu / FPS pelejä, mutta enköhän saisi tuon NHL:än kumminkin myytä ennen Wiin julkaisua.
 
Vastaus: Core vai Premium?

ProBale sanoi:
Gamelifesta ainakin saa, Prismasta myös, kävin itse sieltä ostamassa eilen.

OK
Pitää käydä kattomas jostain prismasta tai jostain täältä päin että millasia tarjouksia niissä on.
 
Vastaus: Core vai Premium?

Myös Anttila on mainostanut tuota 400 euron pakettitarjousta, joten pakettia tuskin joutuu kovin kauaa metsästämään.
 
Vastaus: Core vai Premium?

FindRb sanoi:
OK
Pitää käydä kattomas jostain prismasta tai jostain täältä päin että millasia tarjouksia niissä on.

Jos vielä haluat säästää, kannattaa sinun tutkia esimerkiksi tämän foorumin myyntipuolta, sieltä saattaa löytyä kone+ohjain ~300euroa ja NHL07 ostat vaikka kaupasta tai vielä senkin käytettynä niin se on 60euroa ja taas säästät :) Eli käytettyjä kannattaa myöskin tarkkailla, saattaa löytyä todella hyvää sopuhintaan. Myöskin huuto.net on oiva paikka siihen :)
 
Vastaus: Core vai Premium?

henkari sanoi:
Jos vielä haluat säästää, kannattaa sinun tutkia esimerkiksi tämän foorumin myyntipuolta, sieltä saattaa löytyä kone+ohjain ~300euroa ja NHL07 ostat vaikka kaupasta tai vielä senkin käytettynä niin se on 60euroa ja taas säästät :) Eli käytettyjä kannattaa myöskin tarkkailla, saattaa löytyä todella hyvää sopuhintaan. Myöskin huuto.net on oiva paikka siihen :)

No se tuossa ''paketissa'' vähän harmittaa kun ei tuo NHL07 ole sellainen peli mikä minua kiinnostaa, katsoo nyt jos löydän jonkun hyvän tarjouksen käytetystä.
Jos löytyy tuollainen kone + ohjain 300€ niin se on aika hyvä tarjous, kai...
Mutta jos ostan käytetyn niin pitääkö tuota live aikaa ostaa sitten jostakin???

Sori, nyt löyty X360 (prerium) + Gears of war 399€, saatavuus jotain 2-4 viikkoa, tämä vois olla justiin hyvä paketti... Mutta menee kyllä budjetin kans vähä tiukoille et saa tuon Wiin...
Oon kumminki vasta 15v. niin ei tuota rahaa mitenkää paljoa oo.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Core vai Premium?

Tuossa vain kun Huuto.netistä ostaa niin niitä huutoja rupeaa aina tulemaan lisää kun aika alkaa olemaan lopussa ja hinta voi nousta sinne aika korkeallekkin.

''Sori, nyt löyty X360 (prerium) + Gears of war 399€, saatavuus jotain 2-4 viikkoa, tämä vois olla justiin hyvä paketti... Mutta menee kyllä budjetin kans vähä tiukoille et saa tuon Wiin...
Oon kumminki vasta 15v. niin ei tuota rahaa mitenkää paljoa oo.''

Ja löysin tuollasen paketin, ostan tuon jos issee ja äitee viittii edes vähä auttaa ton rahoituksen kanssa, tai edes joku...

ku tienaan nyt reilun 600 € ennen Wiin julkaisua, niin jos ostan ton X360pin niin jää 200 jäljelle ja ku ostain Wiin + peli = 300€ niin jää 100€ vaille...

Core + peli = 300€
Wii + peli = 300€
300€ + 300€ = 600€ sitte pysyttäis budjetissa, muttaku tuo core vaatii vähä lisä tarvikkeita :(

Jos tuo uusi Zelda ei olisi Wiin julkaisupeli niin ei tässä olisi mitään ongelmia...
 
Vastaus: Core vai Premium?

Onko noita bundle-paketteja tulossa enemmänkin jouluksi ? Esimerkiksi Splinter cell tai Rainbow six: Vegas-bundlea?
 
Vastaus: Core vai Premium?

henkari sanoi:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=39374012
Siinä on esimerkiksi ohjain ja kone, jos ei futismaski haittaa:)

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=39579775
Tai siinä on vielä Oblivionin kanssa, ja halvempi kuin edellinen.

Tuossa pari esimerkkiä. Varsinkaan tuo jälkimmäinen vaihtoehto ei ole mikään tolkuttoman kallis, koska ei ole edes hintavarausta. Eli jos kiinnostaa ni ei muutako huutoja vua.
C'mon, ei näitä Konsolinet:iin :mad:
 
Vastaus: Core vai Premium?

Itse ostin tässä edellispäivänä Premium paketin ja syyt siihen olivat:
- Xbox live + Arcadapelit
- Langaton ohjain ( xbox:lla hermot olivat kireällä kiertyneen ohjain johdon takia.)
- Xbox:lla tottui käyttämään kovalevyn suomia mahdollisuuksia hyödykseen.

Core mielestäni hyvä:
- Niille jotka eivät aio pelata livessä.
- Eivät pelaa vanhoja xbox pelejä.
- Käyttävät joka tapauksessa vanhaa 20" Saloraansa (johdot).
 
Vastaus: Core vai Premium?

APILAS sanoi:
Itse ostin tässä edellispäivänä Premium paketin ja syyt siihen olivat:
- Xbox live + Arcadapelit
- Langaton ohjain ( xbox:lla hermot olivat kireällä kiertyneen ohjain johdon takia.)
- Xbox:lla tottui käyttämään kovalevyn suomia mahdollisuuksia hyödykseen.

Core mielestäni hyvä:
- Niille jotka eivät aio pelata livessä.
- Eivät pelaa vanhoja xbox pelejä.
- Käyttävät joka tapauksessa vanhaa 20" Saloraansa (johdot).
Miten sattuikaan, Live pelaaminen ei ole minulle mikään tärkeä, en pelaa vanhoja xbox pelejä ,minulla on saloran vanha 20'' tv:D

Langaton ohjain ei ole mikään välttämättömyys...
Ajattelin vain, että osaisitteko sanoa kuinka paljon tollaselle 64 MT muistikortille voi tallentaa pelejä?
Ja onko noita muistikortteja isompia kuin tuo 64 mt???
 
Vastaus: Core vai Premium?

FindRb sanoi:
Ajattelin vain, että osaisitteko sanoa kuinka paljon tollaselle 64 MT muistikortille voi tallentaa pelejä?
Ja onko noita muistikortteja isompia kuin tuo 64 mt???
Kyllä siihen muistikortille mahtuu jos ei muuta sinne laita kuin pelitallennuksia. Varmaan arviolta useita kymmeniä pelejä, riippuen tietysti pelistä. Ja isompi kortti on tulossa, mutta ei ole vielä kaupoissa. Tarkkaa julkaisupäivää ei tietääkseni ole vielä annettu, enkä nyt satu edes muistamaan sen kokoa vaikka jotenkin tuntuu että se tulee olemaan 256 Mt kortti.
 
Vastaus: Core vai Premium?

Kannattaa käydä ostamassa gigantista premium paketti kun ovat taas pistäneet sen kaukosäätimen siihen paketin hintaan mukaan tai ainakin siellä lukee mustaa valkoisella, että kaukosäädin sisältyy pakettiin. Huomenna käyn kysymässä onko näin ja ostankin jos on.
 
Vastaus: Core vai Premium?

NviperO sanoi:
Kyllä siihen muistikortille mahtuu jos ei muuta sinne laita kuin pelitallennuksia. Varmaan arviolta useita kymmeniä pelejä, riippuen tietysti pelistä. Ja isompi kortti on tulossa, mutta ei ole vielä kaupoissa. Tarkkaa julkaisupäivää ei tietääkseni ole vielä annettu, enkä nyt satu edes muistamaan sen kokoa vaikka jotenkin tuntuu että se tulee olemaan 256 Mt kortti.

En laita mitään muuta ku pelitallennuksia,
Ostan varmaan yhen Core paketin missä tulee toi 64mt muistikortti mukana ja pari peliä, ostan sitte sellasen isomman muistikortin ku sellasia tulee.
 
Vastaus: Core vai Premium?

Kiintolevyllisen yksi iso etu ainakin itselleni on se, että voi imutella demoja ja kokeilla niitä ITSE kaikessa rauhassa ja tehdä ostopäätökset niiden mukaan - satunnaisten arvostelujen ja/tai nettikirjoitusten sijaan. :)
 
Vastaus: Core vai Premium?

wilce sanoi:
Kiintolevyllisen yksi iso etu ainakin itselleni on se, että voi imutella demoja ja kokeilla niitä ITSE kaikessa rauhassa ja tehdä ostopäätökset niiden mukaan - satunnaisten arvostelujen ja/tai nettikirjoitusten sijaan. :)

Demokaan ei aina kerro koko totuutta. Jos jää kahdenvaiheille, ovat arvostelut ja muiden pelaajien kommentit tärkeitä. On nähty miten heikohkosta demosta onkin kuoriutunut hieno peli, kuten The Outfit.
 
Vastaus: Core vai Premium?

Nisupulla sanoi:
Demokaan ei aina kerro koko totuutta. Jos jää kahdenvaiheille, ovat arvostelut ja muiden pelaajien kommentit tärkeitä. On nähty miten heikohkosta demosta onkin kuoriutunut hieno peli, kuten The Outfit.
Sori en käytä koko live palvelua (ainakaan aluksi) ja kerkesin jo ostamaan Core version:)
Huuto.netistä sen ostin, en ole vielä oikein missään yhteydessä ollut myyjän kanssa, spostia olen lähettänyt, mutta vielä ei ainakaan ole tullut vastausta.

Itse asiassa nyt on aika hyvä fiilis ku säästin rahaa ja saan pari peliä + muistikortin kaupan päälle.

Tuo Demojen lataaminen olisi tietenkin ollut aika iso plussa, mutta en yleensä osta pelejä heti julkaisussa.
Odotan ja katson millaista palautetta saavat ja päätän sitten, että ostanko.

EDIT. joo vastaus tuli jo, ja hyvällä tuurilla voin pelata jo tällä viikolla OMALLA Boksilla
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Core vai Premium?

FindRb sanoi:
Sori en käytä koko live palvelua (ainakaan aluksi) ja kerkesin jo ostamaan Core version:)
Huuto.netistä sen ostin, en ole vielä oikein missään yhteydessä ollut myyjän kanssa, spostia olen lähettänyt, mutta vielä ei ainakaan ole tullut vastausta.

Itse asiassa nyt on aika hyvä fiilis ku säästin rahaa ja saan pari peliä + muistikortin kaupan päälle.

Tuo Demojen lataaminen olisi tietenkin ollut aika iso plussa, mutta en yleensä osta pelejä heti julkaisussa.
Odotan ja katson millaista palautetta saavat ja päätän sitten, että ostanko.
Onnea uuden konsolin johdosta! Kyllä tuo ainakin nipakuusnepan hakkaa.. ;) (no joo ocarina of timeä ei hakkaa mikään)
 
Ylös Bottom