Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Counter-Strike

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Niin no, genrehän ei aivan sama ole ellei socomia voi pelatä "first person shooterina"? Mutta sama aihepiiri kylläkin on, terroristit vastaan erikoisjoukot.

Socom II voi pelata ja usein tuleekin pelattua ensinmäisestä persoonasta.
 
Yhteen aikaan tuli ahkerasti pelailtua, mutta ennenpitkää alkoi maistua puulta ja lopetin. Samaa vanhaa uudestaan ja uudestaan- Muista modeista mainittakoon DOD jota ehdin pelata suhteellisen vähän, mutta sitäkin suuremmalla innostuksella. Oli oikeasti hyvä, mutta version 1.0 (?) jälkeen homma meni ihan läskiksi, en pitänyt uudistuksista ollenkaan. Siihen loppui senkin pelaaminen, valitettavasti.
 
Steam ei toimi...

Voisiko joku helppiä minua sen verran että kertoisi mitä HELVETTAA pitäisi tehdä kun Steamiin tulee vain tämmöinen teksti kun on painanut LOG IN nappia

"Unable to connect to steam network. Offline mode is unavaileble because the exit and logout option was used when you last exited Steam.

You will not be able to use Steam until you can connect to the Steam network again.

For support please visit steampowered.com"
kävin sivuilla eikä auttanu :(
 
olge sanoi:
Voisiko joku helppiä minua sen verran että kertoisi mitä HELVETTAA pitäisi tehdä kun Steamiin tulee vain tämmöinen teksti kun on painanut LOG IN nappia

"Unable to connect to steam network. Offline mode is unavaileble because the exit and logout option was used when you last exited Steam.

You will not be able to use Steam until you can connect to the Steam network again.

For support please visit steampowered.com"
kävin sivuilla eikä auttanu :(

pc vai xbox ?
 
Nisupulla sanoi:
Socom II voi pelata ja usein tuleekin pelattua ensinmäisestä persoonasta.

Saanen kysyä että miten hyvin tämä on toteutettu? Päästäänkö lähellekään HL tasoa vai onko se samanlaista rämpimistä kuin Hitman 2:ssa?

Olgelle sen verran vielä, että nuo ongelmien ratkaisut kannattaa käydä etsimässä www.csfi.net sivustolta. Käytä sitä hakua ennenkuin laitat oman aiheesi!
 
Sarine sanoi:
Saanen kysyä että miten hyvin tämä on toteutettu? Päästäänkö lähellekään HL tasoa vai onko se samanlaista rämpimistä kuin Hitman 2:ssa?

Ei tietenkään HL tasolle asti kuitenkaan kun peli on pääosin kolmannesta persoonasta, mutta niissä paikoissa kun ensimmäistä tulee käytettyä ajaa se asiansa hyvin.

EDIT: Ensimmäisen persoonan peliä SOCOM IIssa: iltapelit.wmv
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
~4 vuotta olen CS:ää pelannut. CS beta7.0:sta lähtien. Half-Lifen ostin silloin aikoinan ihan vaan cs:än takia, sitte sen jälkeen ollu ihan koukussa. :eek:
 
Kyllähän tuota on aina satunnaisesti tullut pelailtua. "Skillsien" puuttumisen takia matsit menevät tosin katsellessa. Nyt sitä odottaakin Half-Life 2:sta sekä Counter-Strike: Sourcea ja jos nuo fysiikat toisivat hieman lisämaustetta pelaamiseen.
 
Sarine sanoi:
Olgelle sen verran vielä, että nuo ongelmien ratkaisut kannattaa käydä etsimässä www.csfi.net sivustolta. Käytä sitä hakua ennenkuin laitat oman aiheesi!

Kävin noilla sivuilla ennen kuin laiton tänne tuon aiheen

Onkos moni minkäänlaisissa klaaneissa.
Itse en ole vaikka olen pari kertaa pyytänyt... :eek:
 
Vastaus: Counter-Strike

Joskus kauan sitten pelailin, suunnilleen samaan aikaan kun olin Diablo 2 riippuvainen. Ihmettelen vieläkin että jotkut jaksavat pelata tätä samaa peliä, netti on täynnä hakkereita/huijaajia, grafiikat/pelimoottori on aika huono nykyajan peliksi ja muutenkin on olemassa parempiakin saman henkisiä pelejä. Onko se sitten jotenkin trendikästä pelata tätä?
 
Vastaus: Counter-Strike

olge sanoi:
Kävin noilla sivuilla ennen kuin laiton tänne tuon aiheen

Onkos moni minkäänlaisissa klaaneissa.
Itse en ole vaikka olen pari kertaa pyytänyt... :eek:


Itse pelaan Grave Guardians:ssa. 20. helmikuuta 2001 perustettu klaani. Ei kovin monta niin vanhaa klaania enää Suomessa taida olla. Netsonicin sponsoroima :)
 
Vastaus: Counter-Strike

Nostellaanpa nyt tätäkin ylööös!
Olen siirtynyt tässä jo jonkin aikaa sitten sourcen puolelle. Ihan hupaisaahan tämä on , vaikka pelaaminen on kieltämättä erilaista 1.6:een verrattuna. Mikään muu muutos minua ei pahemmin harmita kuin se, että HE-kranaattien tehoa on vähennetty selvästi.
 
Vastaus: Counter-Strike

olge sanoi:
Nostellaanpa nyt tätäkin ylööös!
Olen siirtynyt tässä jo jonkin aikaa sitten sourcen puolelle. Ihan hupaisaahan tämä on , vaikka pelaaminen on kieltämättä erilaista 1.6:een verrattuna. Mikään muu muutos minua ei pahemmin harmita kuin se, että HE-kranaattien tehoa on vähennetty selvästi.
Itekin Sourcen puolelle siirtynyt, kuusi vuotta pelannu tätä roskaa niin hieman rupes kyllästyttään 1.6 jo. HE-kranaattien tehoa vähennetty? Pyh, siltä voi ehkä tuntua kun ne ei enään betoniseinien läpi tee damagea, kunnolla heitetyn kranun jälkeen jää n. 10hp :) Lloopen olen tossa nähnyt muutaman kerran publalla mutta sinua ei ole näkynyt vielä.

Decrepify sanoi:
Ihmettelen vieläkin että jotkut jaksavat pelata tätä samaa peliä, netti on täynnä hakkereita/huijaajia, grafiikat/pelimoottori on aika huono nykyajan peliksi ja muutenkin on olemassa parempiakin saman henkisiä pelejä. Onko se sitten jotenkin trendikästä pelata tätä?
Ei niitä pelejä grafiikan takia pelata, pelimoottori on parasta mitä FPS-peleissä on ikinä nähty ja yhtäkään samanlaista nettipeliä ei ole vielä vastaan tullut.
 
Vastaus: Counter-Strike

Onhan tätä tullut jo kuukauden päivät pelattua. Sourcen mappivalikoima vain on vähän huono. Mukana ei ole esim. nukea tai militaa. Ainoat source-mapit mitä jaksan pelata yli 10min on assault ja italy. 1.6 minulta jäi välistä mutta ainakin 1.5 verrattuna sourcen kranaatit tuntuisivat olevan yhtä tehokkaita.

Olisivat kyllä tosiaan saaneet tehdä enemmän uusia karttoja vain parhaat wanhat mapit kääntää sourcelle. Toinen asia mikä rassaa on se, että awm:n tehoa ei vieläkään ole laskettu. Ärsyttävää kun yksi ase tappaa melkeimpä varvasosumalla, kun muilla aseilla pitää pahimmillaan osua päähänkin useamman kerran.

Kyllähän tätä nyt kuitenkin puutteista huolimatta DoD: Sourcea odotellessa pelaa.
 
Vastaus: Counter-Strike

Lloope sanoi:
Onhan tätä tullut jo kuukauden päivät pelattua. Sourcen mappivalikoima vain on vähän huono. Mukana ei ole esim. nukea tai militaa. Ainoat source-mapit mitä jaksan pelata yli 10min on assault ja italy. 1.6 minulta jäi välistä mutta ainakin 1.5 verrattuna sourcen kranaatit tuntuisivat olevan yhtä tehokkaita.

Olisivat kyllä tosiaan saaneet tehdä enemmän uusia karttoja vain parhaat wanhat mapit kääntää sourcelle. Toinen asia mikä rassaa on se, että awm:n tehoa ei vieläkään ole laskettu. Ärsyttävää kun yksi ase tappaa melkeimpä varvasosumalla, kun muilla aseilla pitää pahimmillaan osua päähänkin useamman kerran.
Itse en käsitä mitään hossu mappia, mutta nuke on tekeillä, onhan siitä jo ei virallinen beta tullut. Mappi valikoima on yhtä hyvä kuin muissakin, de mapit toimii hyvin. Jos awikan tehoa lasketaan minun pelaaminen loppuu siihen, ainoa ase joka jonkinlaista taitoa vaatii, ärsyttää kaikki jotka tulevat ak:lla nänni pohjassa ja strafettaa niin aina napsahtaa päähän ja kehtaa vielä väittää että taitoa se oli.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Counter-Strike

Sarine sanoi:
Itekin Sourcen puolelle siirtynyt, kuusi vuotta pelannu tätä roskaa niin hieman rupes kyllästyttään 1.6 jo. HE-kranaattien tehoa vähennetty? Pyh, siltä voi ehkä tuntua kun ne ei enään betoniseinien läpi tee damagea, kunnolla heitetyn kranun jälkeen jää n. 10hp :) Lloopen olen tossa nähnyt muutaman kerran publalla mutta sinua ei ole näkynyt vielä.


Ei niitä pelejä grafiikan takia pelata, pelimoottori on parasta mitä FPS-peleissä on ikinä nähty ja yhtäkään samanlaista nettipeliä ei ole vielä vastaan tullut.

Minua et ole varmaan vielä sen takia nähnyt koska en aina pelaa olge nimellä. Pelaan VaLk nimimerkillä tai Valkyr.
 
Vastaus: Counter-Strike

Olisi jännää pelata konsolifiniläisten kanssa hiukan CS: Sourcea :)
Kyllä täällä varmasti on muutama henkilö, kenellä on sourcet sun muut. Tuskin semmoisia pieniä mättöjä olisi vaikea järjestää.. Mutta olisi kyllä hienoa jos pääsisi pelailemaan(Jo tänä viikonloppuna? ;) )
 
Vastaus: Counter-Strike

olge sanoi:
Olisi jännää pelata konsolifiniläisten kanssa hiukan CS: Sourcea :)
Kyllä täällä varmasti on muutama henkilö, kenellä on sourcet sun muut. Tuskin semmoisia pieniä mättöjä olisi vaikea järjestää.. Mutta olisi kyllä hienoa jos pääsisi pelailemaan(Jo tänä viikonloppuna? ;) )
Tänään klo. 21-22 maissa? Servun pitäisi vain vielä järjestyä :(. Itse olen adminina yhdellä serverillä, mutta valitettavasti omistaja pitää serverin kiinni silloin kun ei itse pelaa eli ei oikein tuollakaan onnistu. Tietysti jos joltain konsolifiniläiseltä kaistaa löytyy niin voi pyörittää serveriä ihan itsekin, ei tuollainen ~4-6 pelaajan serveri varmaan mahdottomia vaadi.
 
Vastaus: Counter-Strike

Ei ihan osu otsikkoon, mutta onpahan Day of Defeat ennakkoladattuna steamin kautta. Tässä odotellaan vain 26. päivää jolloin pääsee pelaamaan. Odotukset ovat suhteellisen korkealla tämän kohdalla.
 
Ylös Bottom