Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Crimson Desert

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Qwerty1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Noni veitte viimesetkin halut ostaa peli. Kyllä kalastus pitää olla hauskaa. Siihen voi parhaillaan upottaa tunteja kuten WoW tai FF XIV tai jopa heidän oma BDO. Yksinpeleistä ainakin FF XV oli valtava juttu ja Far Cry 5 tuli kalastettua paljon.

No joo vitsit vitsinä enemmänhän se on sellainen sivu juttu mutta jos se on hyvin tehty siihen saattaa tulla kulutettuu paljon aikaa. Outoo jos eivät ole siinä onnistuneet koska BDO:ssa se oli loistava.
No ite en oo mikää suur kalastaja missään pelissä ja tässä se on iha peruskamaa mielestäni. Pitää ottaa huomioon missä kalastaa eikä vaan heitellä minne vaan missä on vettä, esim joku kivikkoinen joki.. Siimathan siinä katkeilee, itestä se on ihan ok kun saa jujusta kii ni sieltä nostelen niitä solkenaan

No joo vitsit vitsinä enemmänhän se on sellainen sivu juttu mutta jos se on hyvin tehty siihen saattaa tulla kulutettuu paljon aikaa. Outoo jos eivät ole siinä onnistuneet koska BDO:ssa se oli loistava.
No juu, oma ahdistus johtui siitä että kalastamisessa on ihan oma mekaniikkansa eikä pelkästään "paina nappia kun koho sanoo blupsis" ja hetken aikaa meni siinä että opin taistelemaan vonkaleen rannalle. Pitkässä juoksussa lienee kuitenkin hauskempaa kun minipeliä pitää ihan oikeasti pelatakin.

Kaikki varmaan tekee ekoil kerroilla sen saman virheen minkä iteki, eli alkaa riilaa sisään heti ku kala nappaa, juuei tässä pelissä, katkee siima heti, vaan sillon kääntää vaa virvelin suuntaa vastaan mihi fisu menee, ei täysiä vaa sillee varoen ja heti ku fisu pysähtyy eikä pulppua ni riilaa nii kovaa ku sormesta lähtee, yleensä saa suoraa rantaan ja thats it.

Argh, vähän alkaa lannistaa pelin kaatumiset PS5:lla. Tänään parin tunnin aikana kaatunut jo kolme kertaa kun yrittää karttanäkymään mennä. Kokeilin laittaa HDR:nkin pois mutta ei auta. Toivottavasti tulis korjaus piakkoin..

Argh, vähän alkaa lannistaa pelin kaatumiset PS5:lla. Tänään parin tunnin aikana kaatunut jo kolme kertaa kun yrittää karttanäkymään mennä. Kokeilin laittaa HDR:nkin pois mutta ei auta. Toivottavasti tulis korjaus piakkoin..
Mul tekee samaa koko ajan. Oon ottanu tavaks savettaa enne ku avaan kartan. Muuten ton kans vois elääkin mut ku pelin käynnistys kestää jonkun 5min ni syö vähän.

Mul tekee samaa koko ajan. Oon ottanu tavaks savettaa enne ku avaan kartan. Muuten ton kans vois elääkin mut ku pelin käynnistys kestää jonkun 5min ni syö vähän.
Oliks teillä base vai pro?
Mulla ei ole kaatunu pro kertaakaan tossa n: 15h ikkunassa. Ni oudolta kuulostaa. Yhen bugin oon löytäny, yks puu välähti valkoseks pari kertaa, huhhu!

Mulla pari kertaa kaatunut karttanäkymässä perus PS5:lla. Toivottavasti tulee pian korjaus siihen.

Maailman tutkiminen on saatu harvinaisen kiinnostavaksi tässä ja tarina/tehtävät on ihan käypää kamaa ollut. Pieniä ärsyttäviä asioita on kuitenkin ja loottaaminen ehkä suurimpana niistä. Kovin vaikea välillä targettaa mitä haluaa. Myös taisteluissa vihujen targetoiminen kaipais vähän viilausta.

Unohtamatta tietenkään kankeaa ohjausta...

No anyways, hyvä peli on toistaiseksi ollut ja päivityksillä tulee luultavasti vielä paremmaksi.

Tulipa karhullaki ratsastettua ekaa kertaa. Tosin vain väliaikaisesti eikä sitä harmillisesti ainakaan vielä omaksi ratsuksi saanut. :D nalle koitti vielä syyä mut ku hyppäsin kyydistä, nii piti lihoiks pistää.

Tuo kalastus on kyllä ihan hepreaa ollu mullekin. Ilmeisesti liian kovasti kiskon vastakarvaan sitä onkea. Ekaa kalaa odotellessa...

Pari bossia tullu myös hakattua. Laitan spoilereihin jos ei muut halua tietää. Ekana tuolla Quarrylla tuli joku robotti vastaan. Oli sillee aika helppo, vaikka vähä haista paska -juttuja olikin. Lisäksi tuo pahamaineinen Reed Devil tuli just piestyä. Meni ihme kyllä ensimmäisellä yrityksellä. Matka Bossin luo oli mun mielestä vaikeampi ku ite pomo.

Ohjaukseen vinkki jos ette vielä oo kokeillut: laittakaa asetuksista camera acceleration täysille niin vähä helpottaa sitä leijuvaa tunnetta.

Tuohon kaatumiseen törmäsin itsekin, ja mulla se teki sen joka kerta karttaan mennessä. Mitä tästä lukenut muilta foorumeilta, niin tämä tuntuu olevan yksilöllistä ja toisille auttaa hdr kytkeminen pois päältä.
Itsellä auttoi se että vaihtaa performance-tilaan, tai siihen jossa on natiivi 4k. Balance-mode kaataa pelin joka kerta. Nyt ei ole kaatunut kertaakaan.

Tässä joutuu muutenkin kikkailemaan ennen päivitystä, kun joutui ottamaan myös ps5-pro asetuksista 120hz moden pois päältä. myöskään automatic mode ei saa olla päällä resoluutio kohdassa. Muuten peli tuuttaa 1080p resoluutiota pelin kohdalla. Näin siis luin jostain muualta, ja kyllä se pelissä näkyy. Hdr-asetukset kohdilleen, eli jonkun täällä vinkkaama lisää pelin hdr-asetuksista ensimmäistä kohtaa 250->3500 auttoi kummasti.

Toivon kyllä päivitystä, että saisi balance-mode tilan toimimaan. Melkoista silmäkarkkia tuo peli on ainakin pro:lla pelattuna balance tilassa. Siis jos ottaa huomioon kartan koon.

Viimeksi muokattu:
Useat puhuu kankeudesta, jännä miten eri mielipiteitä kaikilla, arvostetaan niitä, mutta omasta mielestä tää on just hyvä, sopivan aidon tuntusta, juoksu ja hevosella meno on just passelia kaikkine kiipelyineen, kun en voi sietää sellasta yli epärealistista ja nopeeta sähellystä niinku souls peleissä yleensä on, niihin varmaa sopiiki, mut ei tod tähän.
Pari bossia tullu myös hakattua. Laitan spoilereihin jos ei muut halua tietää. Ekana tuolla Quarrylla tuli joku robotti vastaan. Oli sillee aika helppo, vaikka vähä haista paska -juttuja olikin. Lisäksi tuo pahamaineinen Reed Devil tuli just piestyä. Meni ihme kyllä ensimmäisellä yrityksellä. Matka Bossin luo oli mun mielestä vaikeampi ku ite pomo.

Ohjaukseen vinkki jos ette vielä oo kokeillut: laittakaa asetuksista camera acceleration täysille niin vähä helpottaa sitä leijuvaa tunnetta.
Helppo toi eka spoilereis? Mut se oneshottas, entiiä oonko nyt muka niin paljon kehittyneempi, ehkä vähän. En tosin haaskannu siihen ku joku 3 yritystä ku kaikkee muutaki voi tehä.

Helppo toi eka spoilereis? Mut se oneshottas, entiiä oonko nyt muka niin paljon kehittyneempi, ehkä vähän. En tosin haaskannu siihen ku joku 3 yritystä ku kaikkee muutaki voi tehä.
Ei se itellä nii paha ollu, toki on mulla aika hyvin päivitetyt kamatkin päällä. Kuolin mie pari kertaa sille ku jäin jumiin sen iskujen alle. Mut sitte ku oppi ne liikkeet nii maltilla se kaatui suht helpolla. Eli väistelyä ympäriämpäri ja sit pari tiukkaa iskua aina ku tilaisuus salli

Ylös Bottom