Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Crimson Desert

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Qwerty1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oon mä ne opiskellut (jos tarkoitat sillä niiden lukemista?) mutta inviin ne silti jää viemään slotteja.
Niin, myyt ne tilaa viemästä.

Mulle tuli eka karttakaatuminen, kaatukin kunnolla ku meni koko konsoli hetkeks iha jumiin.

Toi varastaminen on kohtuu erikoisesti tehty. Vaikka oisit täysin yksin, niin sä et voi jostai syystä varastaa jos sulla ei ole rosvon naamiota, ja pitää olla kasvoilla. Ilman riepua naamalla et voi olla tuhma :) Hämmentävästi vaikkei ketää ole näkemässä niin maine tippuu ja tulee gta/rdr henkinen poliisin hakualue ja wanted mittari. Oottelet vaa rauhas ja lähet pois muina Kliffeinä. Pöllin yhestä talosta kahden käden katanan ja sillä läiskiny.

Eksyin johonkin leiriin ja ois vissii pitäny tappaa joku 357001 vihua et sen ois saanu vapautettua niin en jaksanu tappaa kuin 254061 kunnes tuli haukotus ja lähin muualle. Oikeesti tapoin jonkun 15 ja liberation mittari meni 100% -> 99% ja totesin että ei, ei helvetti ei tämä taistelu niin huikeeta ole että tuohon lähen. Joku raja ny sentään.

Kahdeksan tuntia nyt takana ja nyt rupeaa olemaan fiilis että jotenkin se "koukku" puuttuu tästä. Hirveästi on opeteltavaa ja hirveästi olen oppinutkin, mutta nyt tuli sitten toinen pelattava hahmo ja se söi intoa entisestään. Eli tässä pitää vielä useampiin hahmoihin keskittyä, ei riitä että opettelee yhden? Ehkä jos tässä vaiheessa rupeaa jo tökkimään niin voisi vain palata backlogin pariin missä on vaikka kuinka paljon masterpieceja pelaamatta.

Ylös Bottom