Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Crimson Desert

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Qwerty1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitä tarkoitat ’kamaa invissä’
Nii eli noit kaikkii koriste esineitä mitä on ympäri maailmaa löytäny, oon jemmaillu invissä niitä siinä uskossa et ne voi laittaa johki asumuksee ni säästäny ku invis (117slot) hyvin tilaa ja suurempaa raha (38.80) pulaa ole (vielä)

Oon mä ne opiskellut (jos tarkoitat sillä niiden lukemista?) mutta inviin ne silti jää viemään slotteja.
Niin, myyt ne tilaa viemästä.

Mulle tuli eka karttakaatuminen, kaatukin kunnolla ku meni koko konsoli hetkeks iha jumiin.

Toi varastaminen on kohtuu erikoisesti tehty. Vaikka oisit täysin yksin, niin sä et voi jostai syystä varastaa jos sulla ei ole rosvon naamiota, ja pitää olla kasvoilla. Ilman riepua naamalla et voi olla tuhma :) Hämmentävästi vaikkei ketää ole näkemässä niin maine tippuu ja tulee gta/rdr henkinen poliisin hakualue ja wanted mittari. Oottelet vaa rauhas ja lähet pois muina Kliffeinä. Pöllin yhestä talosta kahden käden katanan ja sillä läiskiny.

Eksyin johonkin leiriin ja ois vissii pitäny tappaa joku 357001 vihua et sen ois saanu vapautettua niin en jaksanu tappaa kuin 254061 kunnes tuli haukotus ja lähin muualle. Oikeesti tapoin jonkun 15 ja liberation mittari meni 100% -> 99% ja totesin että ei, ei helvetti ei tämä taistelu niin huikeeta ole että tuohon lähen. Joku raja ny sentään.

Kahdeksan tuntia nyt takana ja nyt rupeaa olemaan fiilis että jotenkin se "koukku" puuttuu tästä. Hirveästi on opeteltavaa ja hirveästi olen oppinutkin, mutta nyt tuli sitten toinen pelattava hahmo ja se söi intoa entisestään. Eli tässä pitää vielä useampiin hahmoihin keskittyä, ei riitä että opettelee yhden? Ehkä jos tässä vaiheessa rupeaa jo tökkimään niin voisi vain palata backlogin pariin missä on vaikka kuinka paljon masterpieceja pelaamatta.

En yleensä tämän tyylisiä pelejä pelaa mutta joku pieni kiinnostus tuohon iski.. perus haahuilua ja meininkien oppimista alkutunnit. Graafisesti ps5 prolla näyttää ihan ok tarkalta perf moodissa mutta kaupungissa hyytyy yllättävän paljon ajoittain (alle 40?.. en oikein tiedä miten tuo vrr pleikalla lopulta toimii, eikö lfc:tä ole tms..) muuten huitelee kyllä 60..70 välissä. Balanced moodissa oli joku pätkä yllättävän sulava 50..52fps mutta siinäkin sitten kyykläilee heti kun jotain ruudille laitetaan. Nämä siis ilman vsync päällä oloa joka 120hz vrr tilassa vapauttaa ruudunpäivityksen.

Kahdeksan tuntia nyt takana ja nyt rupeaa olemaan fiilis että jotenkin se "koukku" puuttuu tästä. Hirveästi on opeteltavaa ja hirveästi olen oppinutkin, mutta nyt tuli sitten toinen pelattava hahmo ja se söi intoa entisestään. Eli tässä pitää vielä useampiin hahmoihin keskittyä, ei riitä että opettelee yhden? Ehkä jos tässä vaiheessa rupeaa jo tökkimään niin voisi vain palata backlogin pariin missä on vaikka kuinka paljon masterpieceja pelaamatta.
Mulla kanssa tämä toinen hahmo oli downer. Ei ole peli onneksi pakottanut pelaamaan sillä vielä. Toivottavasti on mukana vaan hameväkeä varte että voi sillä painella halutessaan.

Vähän uhkaavasti on slotteja tarjolla tuossa valikossa vielä monelle muullekin hahmolle…

Kukaan keksinyt lapiolle mitään järkevää käyttöä? Mä tietysti kokeillut raidata hautapaikkoja mutta tuloksetta.

Viimeksi muokattu:
Eksyin johonkin leiriin ja ois vissii pitäny tappaa joku 357001 vihua et sen ois saanu vapautettua niin en jaksanu tappaa kuin 254061 kunnes tuli haukotus ja lähin muualle. Oikeesti tapoin jonkun 15 ja liberation mittari meni 100% -> 99% ja totesin että ei, ei helvetti ei tämä taistelu niin huikeeta ole että tuohon lähen. Joku raja ny sentään.
Entiiä onko näitä enempi mutta eksyin myös yhteen, 100% lähti countdown, no ne hoideltua ois pitäny kai tuhoo jotain mut tuntu et kotkanpesästä niit vaa tuli lisää, siis laitoin niiltä varmaa 300 ukkoa paloiks. Hyvä loottihelvetti, nyt onki 180.00 rahua. Peräännyin sit ja pystyin ns valtaa niit pienempiä outposteja sen ympäriltä ja jälkeepäin ku katoin ni lukeeha siinä requirementis et pitää suorittaa joku tehtävä.
Mulla kanssa tämä toinen hahmo oli downer. Ei ole peli onneksi pakottanut pelaamaan sillä vielä. Toivottavasti on mukana vaan hameväkeä varte että voi sillä painella halutessaan.
Nii tuntuu että annetaan vaan mahollisuuksia, tee mitä haluat, ei kukaa pakota. Ainakaa vielä tähän mennessä. Itelle nää on kivaa vaihtelua ja tykkään ku on kaikenlaista.

Tänään kun taas pari tuntia pelaili nii peli maistuikin jo paljon paremmin taas. Toisella hahmolla ilmeisesti ei ole pakko juurikaan pelata, mutta kannattaa käyttää siten, että jättää sen johonkin kaupunkiin missö voi myydä loottia ja päähahmolla kerätyt lootit myydä sillä joka on siellä kaupungissa. Hahmoilla siis ilmeisesti on yhteinen inventaario.

Tänään kun taas pari tuntia pelaili nii peli maistuikin jo paljon paremmin taas. Toisella hahmolla ilmeisesti ei ole pakko juurikaan pelata, mutta kannattaa käyttää siten, että jättää sen johonkin kaupunkiin missö voi myydä loottia ja päähahmolla kerätyt lootit myydä sillä joka on siellä kaupungissa. Hahmoilla siis ilmeisesti on yhteinen inventaario.
Joo, pistät sen kauppiaan eteen odottelemaan ja kun päähahmolla reppu täys, vaihdat toisee, myyt repun tyhjäks ja palaat takas päähahmolle :D Aivan mieletön juttu.
Peräännyin sit ja pystyin ns valtaa niit pienempiä outposteja sen ympäriltä ja jälkeepäin ku katoin ni lukeeha siinä requirementis et pitää suorittaa joku tehtävä.
Joo mul on joku tehtävä minkä jätin nyt myöhemmäks mis pitäis lätkii hirveesti väkee ja tappaa bossi. Bossiin eksyin vahingos ekana ku hyppäsin alueelle eräält kalliolt ja laskeuduin vahingos bossiareenalle. Bossi oli itessään helppo mut taistelua ei oo jotenkaa suunniteltu bossimatseja mielessä pitäen.

Sitä oli nimittäin aivan mahdotonta väistää, viestitti iskunsa huonosti ja toi dodge taitaa olla enemmän tai vähemmän rikki. Ton seurauksena tuli käytettyä kaikki revivepillerit, onneks niit voi tehä helposti lisää ku jaksaa vaa kukkia kerätä.

Oli muute hanurist ku herää henkii pillerin käytön jälkee ni bossi voi viritellä jo iskua ja kuolet enne ku oot edes herätysanimaatio on ohi :D

Viimeksi muokattu:
Pelikuva näyttää kivalta, ja ainahan avoimen maailman seikkailut kiinnostavat, mutta kun on lukenut arvosteluja ja tätä ketjuja, niin tässä on kyllä niin paljon kaikkia pieniä ärsyttäviä juttuja, että tuskin on tämä peli tehty mua varten. Ehkä joskus alelaarin pohjasta, jos ei muuta pelattavaa ole. (Joo, ihan kun mulle tulisi tilanne, että pelattavaa ei backlogissa olisi. :D)

Viimeksi muokattu:
Entiiä onko näitä enempi mutta eksyin myös yhteen, 100% lähti countdown, no ne hoideltua ois pitäny kai tuhoo jotain mut tuntu et kotkanpesästä niit vaa tuli lisää, siis laitoin niiltä varmaa 300 ukkoa paloiks. Hyvä loottihelvetti, nyt onki 180.00 rahua. Peräännyin sit ja pystyin ns valtaa niit pienempiä outposteja sen ympäriltä ja jälkeepäin ku katoin ni lukeeha siinä requirementis et pitää suorittaa joku tehtävä.

Nii tuntuu että annetaan vaan mahollisuuksia, tee mitä haluat, ei kukaa pakota. Ainakaa vielä tähän mennessä. Itelle nää on kivaa vaihtelua ja tykkään ku on kaikenlaista.
Tuli pari kysymysmerkkiä vastaan kartalla missä mainintana että this is Damiana’s story

Eli ainakin jotain tarinankulkua eri hahmoilla nähtävästi

Joo, pistät sen kauppiaan eteen odottelemaan ja kun päähahmolla reppu täys, vaihdat toisee, myyt repun tyhjäks ja palaat takas päähahmolle :D Aivan mieletön juttu.

Joo mul on joku tehtävä minkä jätin nyt myöhemmäks mis pitäis lätkii hirveesti väkee ja tappaa bossi. Bossiin eksyin vahingos ekana ku hyppäsin alueelle eräält kalliolt ja laskeuduin vahingos bossiareenalle. Bossi oli itessään helppo mut taistelua ei oo jotenkaa suunniteltu bossimatseja mielessä pitäen.

Sitä oli nimittäin aivan mahdotonta väistää, viestitti iskunsa huonosti ja toi dodge taitaa olla enemmän tai vähemmän rikki. Ton seurauksena tuli käytettyä kaikki revivepillerit, onneks niit voi tehä helposti lisää ku jaksaa vaa kukkia kerätä.

Oli muute hanurist ku herää henkii pillerin käytön jälkee ni bossi voi viritellä jo iskua ja kuolet enne ku oot edes herätysanimaatio on ohi :D
Oot avannu skill treestä dodgen parryn jne?
Ne kai vähän jeesaa.
Noit pillereit täytyy pitää kyl silmällä aina ja niitä ku voi noukkia ilman steal tagia. Livesafer ollu pari kertaa ja varsinki bosseis aivan julmetun hyvä jos joku on pirun vaikee, vedin äsken ton jonku Reedin tai mikälie Devil ja NYT meni tiukoille, kaikki healtit loppu ja kaveril oli enää sentti healttia, karsee jännäys et saanko sen yhen iskun ennen ku liiskaa mut :D

Oot avannu skill treestä dodgen parryn jne?
Ne kai vähän jeesaa.
Noit pillereit täytyy pitää kyl silmällä aina ja niitä ku voi noukkia ilman steal tagia. Livesafer ollu pari kertaa ja varsinki bosseis aivan julmetun hyvä jos joku on pirun vaikee, vedin äsken ton jonku Reedin tai mikälie Devil ja NYT meni tiukoille, kaikki healtit loppu ja kaveril oli enää sentti healttia, karsee jännäys et saanko sen yhen iskun ennen ku liiskaa mut :D
En ole avannu, en ees tajunnu et ovat siellä..

Käy hakee se resepti ni voit tehä niitä ite

Viimeksi muokattu:
En ole avannu, en ees tajunnu et ovat siellä..

Käy hakee se resepti ni voit tehä niitä ite
En mäkää, sattumalta osu silmään ku tutkin et mihi kannattaa panostaa, no stamina/health/perusisku mun tapaukses, mut kyl jotai helposti opittavia temppujaki täytyy haalia.

Joo mä lähen hakee sen, onneks on sen verta pieni kartta et löytyy helposti :D Ei oo suurempaa tarvetta vielä ku niit löytyy maailmastaki aika hyvin mut kyllähä se täytyy ottaa backup plääniks.

Ensimmäiseltä istumalta 9h peliä takana ja kyllähän tämä toimii. Tarina on samaa huttua mitä oikeastaan ihan jokaisessa open world-pelissä tällä vuosituhannella, valtavassa maailmassa seikkaileminen on hauskaa ja muutamat epämääräiset gamepadin napit sai onneksi ohjaimella muutettua parempaan suuntaan.
Tai no sen verran kritiikkiä että voihan ristus kuinka persiistä kalastamismekaniika on, en kestä.

Viimeksi muokattu:
Ensimmäiseltä istumalta 9h peliä takana ja kyllähän tämä toimii. Tarina on samaa huttua mitä oikeastaan ihan jokaisessa open world-pelissä tällä vuosituhannella, valtavassa maailmassa seikkaileminen on hauskaa ja muutamat epämääräiset gamepadin napit sai onneksi ohjaimella muutettua parempaan suuntaan.
Tai no sen verran kritiikkiä että voihan ristus kuinka persiistä kalastamismekaniika on, en kestä.
Mä tuota kalastamista pari kertaa kokeilin eikä ottanut onnistuakseen niin olen ostanut kalat jos on tarvinnut johonkin tehtävään niitä haalia.
Kokeilin muuten kalastaa lätäkössä mikä oli sikolätin aidatulla alueella. Peli tokaisi ettei ole kaloja tällä alueella :D

Kalastus on kyllä joo, tuli vähä puskista et kala voi jäädä kiven taakse jumiin tai joku oksa katkasee siiman :D Odotteluahan se lähinnä on ja vastapalloon vääntöä kunnes ei pulppua enää ja fisu rantaan, alussa katkeiliki siimat suht mallikkaasti

Ylös Bottom